Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
28.6.2018 9:42
Simppaa_ kirjoitti:KivaTalliMopo kirjoitti:Onko muilla ollu samaa ongelmaa eli jäähytysnesteet menee moottoritilaan? vesipumpun stefa on kunnossa eikä minkäänlaisia halkeamia siinä
Kampikammioon vai vaihteistoon?
Mikä pakoaukonsäätimessä vituillaan kun ylävääntöjä ei ole, hevosenkengän pisteet on oikein.
joo ei riittäny älykkyys alkuun siihen että vesipumpun se krominen osa oli väärälläpuolella kytkinlohkoo kun en kattonu purkaessa sitä
29.6.2018 1:50
Muurari kirjoitti:Kato ettet ole kiristänyt liian kireelle sitä sylkän vasemmalla puolella olevaa pakoaukonsäätimen säätöruuvia liian kireelle
Oli jäänyt se vastalevy löysälle ja oli löystyny lisää niin oli hevosenkenkä pudonnu paikaltaan
4.7.2018 18:42
Sori tp.. mutta mikäs on kun huudattaa rajottimelle niin paukkuu putkeen ja sen jälkeen on änkkää myöten kaikki paikat kuumana, sytytyksessä toki, mutta mitä ensin, tulppa & ajoitusta (kumpaan suuntaan) (?)
5.7.2018 6:09
Miksi pitää huudattaa rajoittimelle?
5.7.2018 16:09
Murska kirjoitti:Miksi pitää huudattaa rajoittimelle?
Pariin kertaan tullu hinku ja sit pistin tuon merkille.
7.7.2018 1:45
Mikä vois kotarissa olla vikana ku ei mene piikille? Lähtee kiihdyttämään niin alku tuntuu normaalilta mutta heti kun piikin pitäisi tulla niin huutaa vaan eikä piikistä tietoakaa. Ala ja keskiväännöt tuntuu normaalilta mutta ylävääntö tuntuu vain ”tasaiselta”. Mäntä 20h sitten vaihdettu ja pakoaukonsäädin siitä vasemmasta sylinterin luukusta katsottuna liikkuu. Vaihteisokin hieman temppuili hetken aikaa mutta nyt toimii normaalisti. Vika ilmeni yhtäkkiä.
9.7.2018 14:58
oisko kellään tietoa mistä sais korjausoppaita satakaksfemma kotariin? ettiny kaikkialta muttei löydy. Pakoaukonsäätimen kans vähän pähkäiltävää tässä eikä netistäkää oikeen mitään löydy että mitä sille pitää tehä kun vaihtaa mäntää?
9.7.2018 20:00
Itte oon aina purkanu ja putsannu sen kauttaaltaa ja kattonu et kaikki on ookoo
10.7.2018 2:35
skörppä kirjoitti:oisko kellään tietoa mistä sais korjausoppaita satakaksfemma kotariin? ettiny kaikkialta muttei löydy. Pakoaukonsäätimen kans vähän pähkäiltävää tässä eikä netistäkää oikeen mitään löydy että mitä sille pitää tehä kun vaihtaa mäntää?
Motokeitaalle vaikka viestiä niin osaavat auttaa, ja pakoaukonsäätimen kasausvideoitakin löytyy, mutta taitaa vain 125-200exc olla samanlainen pa-säädin?
10.7.2018 11:30
skörppä kirjoitti:oisko kellään tietoa mistä sais korjausoppaita satakaksfemma kotariin? ettiny kaikkialta muttei löydy. Pakoaukonsäätimen kans vähän pähkäiltävää tässä eikä netistäkää oikeen mitään löydy että mitä sille pitää tehä kun vaihtaa mäntää?
Ei tarvi tehä mitää, jos se pelaa hyvin.
12.7.2018 22:19
eli siis jos se toimii niinkun pitääkin ni siihen ei tarvitse edes koskea männänvaihdon yhteydessä jos ei ole jokin tarve?
13.7.2018 11:09
skörppä kirjoitti:eli siis jos se toimii niinkun pitääkin ni siihen ei tarvitse edes koskea männänvaihdon yhteydessä jos ei ole jokin tarve?
Juuri näin.
18.7.2018 19:40
Jos vaihan 125 kotariin männän niin pitäiskö sylinterillekin tehä jotain?
19.7.2018 20:46
pege23 kirjoitti:Jos vaihan 125 kotariin männän niin pitäiskö sylinterillekin tehä jotain?
Normi setti, eli tiivistepinnat puhtaiksi ja kato tiivisteiden määrä ja paksuus sylinterin alla ja laita niitä saman verran.
27.7.2018 1:18
Kattelin tota bensatankkia tossa kotarissa vm2011 niin mites se bensa pääse sieltä toiselta puolelta hanalle ku ei näkyny mitään reittiä? Eikä kotari käynnistyny ku loppu bensa hanan puolelta. Eli oonko vitun tyhmä vai onko se suunniteltu ihan päin vittua?