Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
27.5.2018 15:45
Aika normi juttu jos jäähdytin on täytetty aivan korkkiin asti, neste laajenee lämmetessään ja se sylkäisee ylimääräiset pois hukkaletkun kautta. Sama juttu EXC nelareissa.
27.5.2018 15:50
Kytkin luistaa ilmeisesti ja levyt pitäisi vaihtaa. Mitäs settiä suosittelette ja onko kokemuksia?
27.5.2018 17:38
Joskus kytkimen luistoa aiheuttaa liian täynnä oleva kytkinkahvan säiliö. Jos se on liian täynnä niin levyn kuluessa nesteellä ei ole enään tilaa ja kytkimen työsylinteri ei vapauta kytkintä kokonaan ja kytkin alkaa luistamaan.
27.5.2018 19:26
Itselläkin kytkinremppa edessä niin. Onko kellään kokemusta noista holeshotin kytkin setistä? Olisi motokeitaalla 54€. Entä proxin kytkinsetti? Maksaa 150€ niin kyllä noissa jotain eroja varmaan on?
29.5.2018 16:53
JanneH3 kirjoitti:Mikähän ois kun kone lämpee niin alkaa valua jäähdytysnestettä ylivuodosta? (Rungon sisältä) Onko vesipumpun ratas sitten huonosti vai?
Mulla tiputti kans rungon sisästä putken päälle männänvaihdon jälkeen. Onko myös tukkosen tuntunen? Mulla oli kansi ilmeisesti vääntyny
29.5.2018 17:59
Paljoko ootte säätäny teidän sytytysennakkoa? Laitoin sxs sytkäboksin ja tuntu sen jälkeen normaalia laiskemmalta mutta sytytysennakkoa aikastamalla tuli vetoja takasi. Laitoin sen siitä oikeanpuolimmaisesta merkkiviivasta 4mm myötäpäivään.
31.5.2018 0:43
K_T_M kirjoitti:JanneH3 kirjoitti:Mikähän ois kun kone lämpee niin alkaa valua jäähdytysnestettä ylivuodosta? (Rungon sisältä) Onko vesipumpun ratas sitten huonosti vai?
Mulla tiputti kans rungon sisästä putken päälle männänvaihdon jälkeen. Onko myös tukkosen tuntunen? Mulla oli kansi ilmeisesti vääntyny
Ei tippaakaan, päinvastoin enemmänkin
nyt vähentynyt se tiputtelu mutta edelleen sillointällöin tippa/pari tulee
2.6.2018 18:09
Kuuluuko tälläinen rako olla alemman t-palan ja laakerin välillä? Tuo littana pala joka aiheuttaa tuon raon on lenkkiavaimen pään muotoinen niin mietin voiko siitä säätää jotenkin? T-palat ovat siis ilmeisesti 09 vuoden 150 sx pyörästä mutta mielestäni ovat kuitenkin yhteensopivat 06 rungon kanssa. Aikaisemmissa t-paloissa mitä olen nähnyt (06 exc t-palat) ei ole ollut vastaavaa litteää palaa tai rakoa. Osaisiko joku neuvoa?
3.6.2018 20:01
Mahtaisko olla offsetin säätö?
edit: Olinkin näköjään tonne sun topicciinkin jo vastannu
Viimeksi muokannut Simppaa_ päivämäärä 18.6.2018 17:58, muokattu yhteensä 1 kerran
18.6.2018 16:24
Mistä löytyy noita kotarin orkkismäntiä "C" kokona kun ei meinaa löytyä mistään
18.6.2018 21:18
Ei taija pahemmin c koon mäntiä kotariin olla...
18.6.2018 22:43
Mitäs nestettä tonne maguran kytkimeen kehtais tunkea? Ei ole nyt sitä maguran omaa saatavilla, joillain kuullut että jarruneste rikkois tiivisteet, joten sitä en sinne ekaksi ole tunkemassa.
26.6.2018 21:18
Onko muilla ollu samaa ongelmaa eli jäähytysnesteet menee moottoritilaan? vesipumpun stefa on kunnossa eikä minkäänlaisia halkeamia siinä
27.6.2018 19:06
KivaTalliMopo kirjoitti:Onko muilla ollu samaa ongelmaa eli jäähytysnesteet menee moottoritilaan? vesipumpun stefa on kunnossa eikä minkäänlaisia halkeamia siinä
Kampikammioon vai vaihteistoon?
Mikä pakoaukonsäätimessä vituillaan kun ylävääntöjä ei ole, hevosenkengän pisteet on oikein.
27.6.2018 19:16
Kato ettet ole kiristänyt liian kireelle sitä sylkän vasemmalla puolella olevaa pakoaukonsäätimen säätöruuvia liian kireelle