Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
24.4.2014 0:00
Pakoaukonsäätimen, ja mitkä muut?
Jos ei kovin montaa kuppia hörpi kahvia ja osat on hyllyssä niin kyllä mäntä vaihtuu nopeasti.
Juurikin yläpään tiivisteet hyvä vaihtaa ja männäntapin laakeri, liikkuviin osiin voidella vaikka hieman 2-t öljyä (eipä nyt juuri väliä mitä öljyä), purkaa huolellisesti kaikki ja kasata päinvastaisessa järjestyksessä.
24.4.2014 7:51
Miten tuo pakoaukonsäätäminen tapahtuu?
24.4.2014 10:53
Ei männän vaihdon yhteydessä tarvitse säätä pakoaukonsäädintä. Jos tarvetta niin voi vähän putsata ja rasvata uusiks.. ite tein näin vasta kolmannen männän yhteydessä.
24.4.2014 14:22
Noniin... Tälläne vika pyöräs kun jäähdytysnesteet valuu sylinterin letkusta pihalle?
huomasin äsken ajettuani koulusta kotiin että pyörä on tulikuuma katoin nesteitä eikä siellä enää mitää ollut, välittömästi laitoin vettä sinne mut valus samaa tahtia sylinterin letkusta pihalle? Vesipumpun oon uusinu hetki sitten että eisiinä pitäs ongelmaa olla..?
24.4.2014 20:09
Terve vaan kaikille ! Kyselisin sen verran, että minkälaisia paineita porukka pidelly renkaissa (smotot) 3.5" ja 5" renkaat siis kysees. Millasilla seoksilla ois hyvä? Sisäänajot ja sitten ihan normaalisti.? Ja kuinka pitkä sisäänajo kannattas tehdä
25.4.2014 1:26
Käytät lämpimänä ja jäähytät vapaalla niin sitten voi ajaa melkee jo ajaa normaalisti. Hyvä kuitenkin alkuun ajaa hetki 50% tehoilla ja hetki vielä ettei täysiä vedätä. Joku parikyt minaa. Noin about muistasin oleva manuaalissa.
26.4.2014 14:33
Mikä vikana kotarissa kun pakoaukkoon on pääsee jäähdytysnesteet... Tiivisteet vaihettu ja vuotaa silti! Vesipumpun oonjust korjannu kans
26.4.2014 23:14
Mikä voi olla vikana ku kytkimessä ei pysy paine sisällä, ruiskulla alakautta ilmaamalla tulee kahva normaalin tuntuiseksi, pumppaamalla paine häviää pikkuhiljaa ja jos antaa seistä jonku aikaa paine häviää ittestään. työsylinteristä kun irrottaa letkun ja pumppaa niin tulee paine sormi letkun reijän päällä mutta nestettä ei tuu, saako jostai välistä ilmaa vai voiko johtua siitä ettei saa säiliöstä nestettä?(säiliö on putsattu) Vika ilmeni kun koneremontin jälkeen ilmasin kytkimen ja ajelin yhden illan ja seuraavana päivänä meinasin ilmata hieman paremmin ja huolimattomuuksissani painon kahvaa ilmaus nippa auki. ilmausta on koitettu ruiskulla ilmaus nipasta, jolloin ei tullut säiliöön lisää nestettä , kompuraan tulevalla imevällä ilmauslaitteella ja pumppaamalla mutta mikään ei auta.
E: nyt ruiskulla ilmtessa rupesi nestettä tulemaan säiliöön, mutta mäntä ei palauta.
29.4.2014 23:11
Tarttis runkoa hieman paikkamaalata. Tietääkö joku mistä sais kotarin oranssia maalia jossain muodossa kohtuuhintaan? Tai onko kokemuksia näistä markettioransseista, onko lähellä kotarin väriä?
30.4.2014 5:47
Jos kyse on pienestä maalin tarpeesta niin pienoismalli hyllyssä Revelin oranssi on aika lähellä KTM oranssia, sitä on pari kertaa käytetty pienissä korjauksissa
30.4.2014 7:56
Tossa on nytten kone levällään. Miten saa kiertokange irti kampurasta? Ja Kun sitte vien kiertokange laitettavaks liikkeeseen pitääkö olla laitettuna jo jotai laakereita/stefoja ja pitääkö viiä kampura ja kietari lisäsi sinne lohko/lohkot?
Tilasin wisecon takomännän ja wisecon kiertokange kai on iha laadukkaita tälläsee -11exchen?
Mitä vinkkei/kannattaa huomioida/kattoo tarkasti, laakereiden/stefojen laitossa ja koneen kasaamisessa?
30.4.2014 14:17
Murska Arska kirjoitti:Jos kyse on pienestä maalin tarpeesta niin pienoismalli hyllyssä Revelin oranssi on aika lähellä KTM oranssia, sitä on pari kertaa käytetty pienissä korjauksissa
Juuri tälläistä vinkkiä kaipasin, kiitos Arska!
30.4.2014 18:01
Ite paikka maalasin Ral 2009 väril rungon. Hyvähän siitä tuli.
1.5.2014 14:55
Missähä vika ku 2013 exc mittari sammuu isommis vauheis
voiko mittarin paristo vaikuttaa asiaan?
1.5.2014 23:14
Mitä vaihteisto öljyä oletta käyttäny ja mitä öljyä bensan sekkaan? Ja mimmosilla seoksilla olette ajaneet?