Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
26.6.2013 10:31
Taitaa ne uudet weerat vähä kovempaaki kulkea ku kone on uus eikä ole ajettu yhtään, kaverilla meni -13 wr 128 kutosen rajottimel vakioväleillä
26.6.2013 11:30
Tai sitten mittaristo kusettaa vähä enemmän...
26.6.2013 13:23
Onko täällä jengiä joka on sieltä AMPS tilannut jotain? Kauan teillä meni siihen, että tavara oli perillä? Oon nyt 2½vkoa venannut eikä näy. Lisäksi EMS seurantakoodikaan (sain 9 pvä sitten) ei toimi, onko se 180cc edes lähtenyt sieltä Indonesiasta? Vitutustaso on aika korkealla jo, kuukauden ollut ajamatta.
26.6.2013 14:01
.miGGis kirjoitti:Tai sitten mittaristo kusettaa vähä enemmän...
tai sit ei...
Kuinkas monella vetää vakioväleillä KUTOSELLA rajottimelle?
26.6.2013 14:43
Itellä -13 WR ja ei se kyllä mitenkään kummemmin kulje
Tosin en ole mikään pienin kaveri joten sekin tietysti vaikuttaa kun ilmanvastus on mitä on.
Lähti muuten Arrowi tilaukseen, toivottavasti on hinnan arvoiset pörinät
26.6.2013 15:21
Itellä ainakin meni vakioväleillä rajottimelle syksyllä.
26.6.2013 16:19
Niin 128 mittariin vai GPS:ään
Ihmeen paljon näitä värkkejä myydään vieläkin vaikka 20tkm pintaan on jo koneita poksahdellu. Kaverilla on tollanen -12 musta WR eli sitä matalampaa mallia, IMO tyhmän näkönen kun vielä miehen kokonen (jotain 90kg 185cm) sellasella ajelee niin on kyllä tontissa
26.6.2013 17:35
Ite pääsen 8.5tkm ajetulla -11 mallilla motarilla muna-asennossa tasasella n.115 14-55 väleillä mittariin.
26.6.2013 21:13
Yzäri_96, jalkapyörällä korjaantu kannenvuoto sillä että hommasi uudet kannenpultit ja uuet tiivisteet, vanhat kannen pultit voi venyä ja ei purista kantta piukkaan. idea noissa kannenpulteissa on että ne venyy todella vähän ja koittaa kutistua takaisin kokoonsa samalla puristaen kantta tiukkaan. sitkun ne liian tiukkaan tai useemman kerran kiristää niin raja tulee vastaan ja käy niinkuin jalkapyörällä
http://www.motot.net/galleria/kuva153688/, vanha pultti reilusti pidempi kuin uusi
En usko et kuitenkaa samaa settiä on sulla kuin jalkapyörällä
jp:llä oli
malossi 182.6cc
korkee puristeinen mäntä
19/23 portattu isoventtiili kansi
stage 2 nokka
kevyempi kiertokanki.
"10 hole" ruiskusuutin
malossin "red filter"
gianellin putki omatekosella vaimentimella
6 jousinen kytkin
25.5hp@12500rpm
23nm@8300nm
26.6.2013 22:02
Mistä noi lukemat on revitty, kävikö se ikinä penkissä?
27.6.2013 1:44
Itellä menee 123 mittariin ja 112 oikeata huiput. Vitonen nappaa vakioväleillä 112 vauhista rajottimelle (mittariin siis) eli oikeata reilu satanen.
27.6.2013 2:39
Itellä nappas rajotin vakioväleillä 132 kmh mittarissa.
27.6.2013 8:22
stål kyllä se pyörä kävi penkissä vähä ennenku se myi sen.
sattuuko kukaan foorumilainen tietää onko kyseinen pyörä elossa ? kuopioon meni muistaakseni, musta enskavanteilla oleva 2009 vm pirstakampi wr. 97 ikänen osti pyörän.
27.6.2013 16:42
Alexir kirjoitti:.miGGis kirjoitti:Tai sitten mittaristo kusettaa vähä enemmän...
tai sit ei...
Kuinkas monella vetää vakioväleillä KUTOSELLA rajottimelle?
Kerran kysyit niin minulla on nyt 3 kertaa moottoritiellä kutos vaihteella napannu rajottimelle kun vauhtia ollu mittarrissa 128(munaasennossa), oon jo useempaa kertaa yrittänyt saada 130 siihe näyttöö mut kyl se rajotin vaa sin 128 aina ottanu kiini ja pyöräni on siis 125x vm.09 ajettu 18tkm.Vakio välit on ja muutekin täysin vakio ollut aina.
27.6.2013 17:08
Miten arrowista saa db-killerin pois?
Väänsin ja käänsin sitä pyörivää juttua ja vedin ym. kaikkea mahdollista mutta ei se vain lähde. Noissa videoissa jengi vaan vetää sen ulos sieltä?
Edit: joo nyt lähti, pitää pihdeillä vetää. Mutta miten jengi vetää sen käsillä irti?