Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
29.4.2018 22:40
sininentalo kirjoitti:ktm exc 125
Mainitsinpahan vaan tuon ettei kukaan ihmettele suutinkokoja, sama sylinteri kuitenki
30.4.2018 22:11
Voisko joku linkata tai kertoa että minkälainen ulosvetäjä pitää olla 125 exc vauhtipyörän irroittamisee? Esim minkä kokone ulosvetäjä pitää olla?
30.4.2018 22:14
herrastenfors47 kirjoitti:Voisko joku linkata tai kertoa että minkälainen ulosvetäjä pitää olla 125 exc vauhtipyörän irroittamisee? Esim minkä kokone ulosvetäjä pitää olla?
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Moottoripyorat/Korjaamovarustus/Vauhtipyoran-ulosvedin-2000031361/
Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla
3.5.2018 22:57
PV:n ulosvetäjä kuulemma käy myös.
5.5.2018 1:03
Kertokaapas nyt mielipidettä asiaan.. Kotari rupes pätkimään isoilla kierroksilla ns. terävää pätkimistä ja muutaman kilometrin ajon nälkeen sammui ja kipinää ei enää tule. Staattori vaihdettu uuteen. Seuraavana vaihtolistalla olis cdi boksi tai puola. Onko jommalla kummalla rikkoutuessa yllä mainittuja oireita hajotessaan? Saa myös kertoa jos voi johtua jostain muusta.
6.5.2018 23:04
Mitä pitää ottaa huomioon ku laittaa sxs cdi boksin? Onko ero vakioon huomattava?
8.5.2018 21:56
Joskus kuullut että pätkiminen voi johtua siitä että läpät raottaa... Oletko tarkistanut?
9.5.2018 0:25
K_T_M kirjoitti:Joskus kuullut että pätkiminen voi johtua siitä että läpät raottaa... Oletko tarkistanut?
Tuskin läpät raottaa kun kipinä hukassa.. Tietenki jos pätkiminen jatkuu kipinän takasin saamisen jälkeen tarkistan läpät.
10.5.2018 0:02
En oo perehtyny tuohon kotarin etuakseliin juuri, mutta miksikä edestä katsottuna vasemmalle puolelle jää n. sentin rako pumpun ja holkin väliin? Onko normaalia kun on se paksumpi osuus kotarin akselissa..?
11.5.2018 11:55
Muistaakseni minullakin on siellä joku rako, normaalia kai se on.. Tarkistan kun olen kotona, että onko minullakin.
11.5.2018 14:52
Kuuluu olla rako. Kannattaa manuaalista katsoa etuakselin asennus ja tehdä se kerran ajatuksella niin selviää miksi siinä pitää olla rako.
11.5.2018 22:24
Meikää on alkanu mietityttään tuo suuttimen koko, kun muilla tuntuu olevan suuttimet 170-190 väliltä ja ittellä nyt 205 ja tulppa valkone ku hetken tuppi nurin ajaa...
Liekö sitte jonkulaine imuvuoto jossaa vai mitä ku toimii kumminki ku junan vessa eikä kierrokset leijaa ollenkaa. Vasta vaihettu imukaula, läppien alla oleva tiiviste ja kampuran stefat (35h). Kokemuksia?
12.5.2018 11:53
TooPeli28 kirjoitti:Meikää on alkanu mietityttään tuo suuttimen koko, kun muilla tuntuu olevan suuttimet 170-190 väliltä ja ittellä nyt 205 ja tulppa valkone ku hetken tuppi nurin ajaa...
Liekö sitte jonkulaine imuvuoto jossaa vai mitä ku toimii kumminki ku junan vessa eikä kierrokset leijaa ollenkaa. Vasta vaihettu imukaula, läppien alla oleva tiiviste ja kampuran stefat (35h). Kokemuksia?
Tarkista kaikki säädöt ja kokeile ohjekirjan suosituksia. Ohjekirja sanoo, että 16-24 keleille 172 suutin, NOZG 4. lovessa, tyhjäkäyntisuutin 45 ja ilmaruuvi 1,5 kierrosta auki. Näitä minä aattelin kokeilla. Minulla on nyt 192 ja ihan hyvin toimii. Vaan jos se toimisi vielä paremmin nuilla säädöillä ja veisi vähemmän bensaa... Aina paikallaan ollessa kun ravisteee pyörää niin ylivuotoletkuista tiputtaa (stoppieita tehdessä kans), joten ei varmaankaan ole täydelliset säädöt
12.5.2018 19:29
Tuntuu vaa hullulle laittaa sinne 205 suuttimen tilalle se 172
ja mullaki tipauttaa bensat sieltä jos tarpeeks kallistaa. Outooha tuo on ku ei oireile sillee muuta ku että tulppa valkonen (eli viittaa laihalla käymiseen)
14.5.2018 15:12
Minä laitan varmaa 178 suuttimen iha varmuuden (tyhmyyden) vuoksi