Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
17.3.2013 21:09
eine sitä penkittään rupee. mistä saisi 320mm supermoto levyjä -09 kotkottimeen? ja mikä olisi hyvä levymerkki? sekä miten jalkatapin sen jousden saa helpoiten paikalleen kun tuskaillut sen kanssa parituntia, on vaa niin pirun jäykkä se jousi.
17.3.2013 21:55
EBC ja BRAKING tulee ekana mieleen noista jarrulevyistä.
Ja purista se jalkatapin jousi eka ruuvipenkissä kasaan ja sitte pihdeillä asettelet paikalleen.
17.3.2013 22:02
Saako kotariin mistään pidempää jalkaa, vai pitääkö viedä toi vakiojalka hitsattavaks?
18.3.2013 17:44
Kuinka paksut on -08 exc:n renkaittein akselit ja minkä levyset keskiöt ovat?
Viimeksi muokannut jake--- päivämäärä 18.3.2013 18:22, muokattu yhteensä 1 kerran
18.3.2013 18:05
AceFin kirjoitti:Saako kotariin mistään pidempää jalkaa, vai pitääkö viedä toi vakiojalka hitsattavaks?
Mihin sä semmosta
?
En ite ainakaa oo nähny, kun vakiota lyhyempää jalkaa tarjolla sen "madalluskitin" mukana.
18.3.2013 18:20
Mulla on tossa isossa kotarissa niin lyhyt jalka (vaikka vakio taitaa olla), että smotoillakin ihan liian kallellaan. Viime kesänä napsahti yks jalan pultti poikki enskojen kanssa just siks ku on liian lyhyt jalka.
18.3.2013 20:01
Ei hitossa oo läheskään vakiopitunen se nykynen jalka, jos smotoilla meinaa kaatuu jalan lyhyyden takia
Smotoja vartenhan yleensä lyhennetään jalkaa, että ei ois liian pystyssä , itekkin jouduin nappaa pari cm pois.
E: jotenka varmaan paras ettii jostain purkuosista vakiojalka siihen / koita hitsata siihen nykyseen jatkoja.
18.3.2013 21:50
Tietääkö kukaan mistä löytäisi pelkät motorexin telarinsuoja tarrat?
Eli siis tälläisiä kun tässä tarrasarjassa:
http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... 8108190300
19.3.2013 10:22
alpinestars^ kirjoitti:Ei hitossa oo läheskään vakiopitunen se nykynen jalka, jos smotoilla meinaa kaatuu jalan lyhyyden takia
Smotoja vartenhan yleensä lyhennetään jalkaa, että ei ois liian pystyssä , itekkin jouduin nappaa pari cm pois.
E: jotenka varmaan paras ettii jostain purkuosista vakiojalka siihen / koita hitsata siihen nykyseen jatkoja.
Täytyypä kotiin päästyä kattoa näyttääkö se sahatulta. Ihme valopää sahannu sen ihan liian lyhyeks, ei sille jalalle uskalla jättää kun ei tiedä milloin tippuu alas.
19.3.2013 17:26
Mites kun mulla
tuolta välistä tuntuu tulevan kytkin nestettä. Mahdollisesti mistä johtuu? O-rengas vuotaa ? Jos vaihdan sen o renkaan(?) sinne tai jos avaan ton nestekytkin hässäkän, niin täytyykö mun ilmata sen jälkeen kytkin ? Jos joo, niin miten hoituu
19.3.2013 19:02
putsipa kirjoitti:Mites kun mulla
tuolta välistä tuntuu tulevan kytkin nestettä. Mahdollisesti mistä johtuu? O-rengas vuotaa ? Jos vaihdan sen o renkaan(?) sinne tai jos avaan ton nestekytkin hässäkän, niin täytyykö mun ilmata sen jälkeen kytkin ? Jos joo, niin miten hoituu
Korjaussarja työsylinteriin ja pitää ilmata.
Ilmaus ihan samanlailla ku jarrujenki ilmaus.
19.3.2013 19:11
Selvä, pitää kysellä örtheniltä tuota korjaussarjaa. No ei ole tietoa edes miten jarrut ilmataan, kun ei oo tähän saakka tarvinnu missään pyörässä ilmata
19.3.2013 19:52
Uskaltaakohan laitoksella ajaa kun kytkinkruunusta on siipi poikki?
^ Ja toi kytkimen ilmaus onnistunee helpoiten laskemalla kaikki nesteet pihalle ja laittamalla uudet ruiskulla alhaalta ylöspäin
19.3.2013 20:24
Ite aina perinteisittäin ilmannu ilman ongelmia
20.3.2013 16:02
Epä balanssiinhan se vetää sen kytkin kruunun, joka tietenki rasittaa enemmän laakereita. En kyllä lähtis ainakaa ite henk kohtasesti rikkinäisellä kytkinkruunulla ajelemaan.