Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
17.10.2020 14:35
vetko kirjoitti:Vaihda samat osat mitkä oli ennen imukaulan vaihtoa. Jos jatkuu niin imuvuoto. kiinnikkeet löysälle ja sitten vähän pyörittelee.
mutta fantic kävi jo laihalla niin sen takia vaihdoin suuttimet samalla kun vaihdoin imukaulan
23.10.2020 18:03
Nyt on vakio säädöt eli pääsuutin 122 ja tk suutin 35. Vieläkin leijaa kiekat kun tyhjäkäynnillä kaasua antaa
suihkuttelin brakecleaneria imukaulalle ja ilmanputsarin ja kaasarin väliselle imuputkelle. Kahteen otteeseen eikä käynti muuttunut mihinkään. Osaisiko joku auttaa?
25.10.2020 11:02
Koita tekeekö tyhjäkäynti ruuvi mitää.
26.10.2020 11:25
vetko kirjoitti:Koita tekeekö tyhjäkäynti ruuvi mitää.
ei auttanut muuten kun tyhjäkäyntiin, leijas kierrokset silti
26.10.2020 20:30
No täytyy jostain päästä ilmaa tai ei saa bensaa.
26.10.2020 20:34
vetko kirjoitti:No täytyy jostain päästä ilmaa tai ei saa bensaa.
näihän se ois mut alkaapi pikku hiljaa itellä ainakii ymmärrys loppumaa
26.10.2020 21:21
Tuossa on nyt joitain mitä oon testaillu ja laittanu sit ylös
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
26.10.2020 23:06
Sun kertomuksen mukaan, on luutavasti tullu jossain asennus virhe. Ei uusien osien vaihdon aikana voi tulla tollaista vikaa, jos niitä ei ollu ennen osien vaihtoa.
29.10.2020 15:38
Sain muuten toimimaan hyvin mutta korkeilla kierroksilla rötää/ pätkii todella paljon
kokeilin vakio suuttimilla 122/35 ja isommilla 125/38. Kannattaako kokeilla joitain muita vai onko vika jossai muussa ku säädöissä??
2.11.2020 8:33
FanaÄijä24 kirjoitti:Sain muuten toimimaan hyvin mutta korkeilla kierroksilla rötää/ pätkii todella paljon
kokeilin vakio suuttimilla 122/35 ja isommilla 125/38. Kannattaako kokeilla joitain muita vai onko vika jossai muussa ku säädöissä??
Varmistas että kiihytyspumppu toimii.
2.11.2020 8:37
Eli tosiaan säädit mittarista kellonajan ja kokeilin mitä tapahtuu pohjassa olevasta napista ja näin jälkeen päin huomasin että se on reset nappi, mutta mitään ei resettaantunut. Sen jälkee alko polttamaan sitä 7.5 A sulaketta, jonka takia koko pyörä sammuu eikä starttaa enään. Pyörä on fantic motor casa 125 4t ja 2015vm.
2.11.2020 17:15
Fana22 kirjoitti:FanaÄijä24 kirjoitti:Sain muuten toimimaan hyvin mutta korkeilla kierroksilla rötää/ pätkii todella paljon
kokeilin vakio suuttimilla 122/35 ja isommilla 125/38. Kannattaako kokeilla joitain muita vai onko vika jossai muussa ku säädöissä??
Varmistas että kiihytyspumppu toimii.
Osaatko kertoo että mitenkä voin testata että
toimiiko kyseinen pumppu?
Jos oikein ymmärsin niin kiihdytyspumppu sijaitsee tuossa alemman vaijerin takana
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
2.11.2020 17:22
Jos se tappi liikkuu nii silloin se toimii.
2.11.2020 18:18
Fana22 kirjoitti:Jos se tappi liikkuu nii silloin se toimii.
juu kyllä liikkuu
siis kun kaasua kääntää niin tappi painuu alas
2.11.2020 18:25
Fana22 kirjoitti:Eli tosiaan säädit mittarista kellonajan ja kokeilin mitä tapahtuu pohjassa olevasta napista ja näin jälkeen päin huomasin että se on reset nappi, mutta mitään ei resettaantunut. Sen jälkee alko polttamaan sitä 7.5 A sulaketta, jonka takia koko pyörä sammuu eikä starttaa enään. Pyörä on fantic motor casa 125 4t ja 2015vm.
En osaa tossa auttaa mutta nää fanticin mittarit on ihan ihmeellisiä, ite painelin sitä vasemman puoleista nappia mittarissa niin yhtäkkiä mittari ei näyttänyt enää nopeutta, trip mittaria eikä kellon aikaa
ajan kanssa korjaantu