Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
13.11.2013 23:36
onko isokin hommaa laittaa digi mittari kinni dtx malliin sillee et sais ne merkkivalot toimimaa ja kierrosmittaria jos on ees mahollista? ja minkälaine mittari ois sellane mikä ois helppo laittaa?
kiitos jo etukäteen
14.11.2013 0:17
kyllähän ne kaikki varmaan helppoja on laittaa jos vähäänkään osaa, merkkivalojen johdot mittailee/laittaa vanhoista valoista suoraan kiinni, nopeusmittarin anturin sovittelee kiinni, ja sitten kierroslukumittarille jostakin signaali, jotkut toimii tulpanjohdonkin ympärillä.. eihän varotusvaloina ole yleensä kun ne normaalit vilkut, pitkät, lämpö, bensa
24.11.2013 19:45
Mitäs tulppaa porukka käyttäny perus TT detseissä? Kattelin jostain että BR8ES, mut olisko joku iridium tulppa parempi?
24.11.2013 19:52
BR9EG ja BR9ES ne yleisimmät, EG kuulemma kestää pidempään.
24.11.2013 20:12
En nyt siitä kestävyydestä tiedä, mutta kierroksia kestää enemmän.
27.11.2013 17:44
Onko kellään kokemusta, että meneekö smoto detsiin helposti RE vanteet? ja jos menee niin mitä tarvii vaihtaa/muokkaa?
27.11.2013 17:52
Viihtisittekö laittaa tähän kuvia detsin änkistä mittoineen,koulussa änkkää väsään,ja detsiin ois tarkotus tehä sopivaksi,ongelma on se että ei ole detsiä vielä,eikä malliakaan,netistäkään eii apua löytyny,joten kiitos jo etukäteen
29.11.2013 13:05
60-80mm putkea 1.6-2mm seinämällä otat 300-350mm pitkän palan ja tuumaisesta putkesta sinne sisälle reikäputki. Puolikkaasta tuumaisesta käyrästä nappaat loppupillin päähän ja pienen tyngän samankokoista putkea jätät välipilliä varten, jonka teet sitten kun saat sen pärrän. Viksuhan käyttää vaimentimeen rosteria taikka haponkestävää, mustakin menee hätätauksessa.
29.11.2013 17:00
Siis änkkähän on jo valmis,lukuunottamatta kiinnitystä välipilliin. Lopussa on 5cm pitkä jyrkkä käyrä,muuten vaimennin on hieman kompaktimpi kuin derbin vakioänkkä. Kuvaan voin laittaa varmaan vkl jälkeen,joko tähän jos modet sallii tai sitten johonkin pakoputkitopikkiin
1.12.2013 15:01
NaxHax kirjoitti:Onko kellään kokemusta, että meneekö smoto detsiin helposti RE vanteet? ja jos menee niin mitä tarvii vaihtaa/muokkaa?
Tätä on kyllä kysytty varmaan tuhat kertaa täällä
Jarrulevyt on erikokoiset eli ne sen puolesta on värkkäämistä ja jotku holkit sinne piti muistaakseni tehdä. Haulla kannattaa etsiä jos et oo vielä ettiny..
7.12.2013 12:49
Pitäs uus kytkinvaijeri hankkia katkenneen tilalle. Onko
tämä ja Yamaha Center ainoita paikkoja mistä noita saa? Lähinnä tuo hinta mietityttää, että jos jostain löytyis halvemmalla.
7.12.2013 15:40
Mikset tee ite uutta? Eli haet paikalliselta pyöräkorjaamolta/biltemalta irtovaijeria ja nippoja. Maksaa max. 6e ja kestäå varmasti kun vähän vielä kolvaa tinaa nippoihin.
7.12.2013 17:15
Ei tahdo DT:ssä kestää itetehdyt, montakertaa kokeiltu yhtä huonoilla tuloksilla. Moposportilta saa 5€:llä vanhan DT125LC:n varppia, pitäisi sopivan uudempiin R/RE/X malleihinkin melko helposti.
Taikka ostat nipun eBaysta, ei oo kalliita:
http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-CLUTCH-C ... 5aeeb55bdd
8.12.2013 3:57
Yamaha-liikkeestä hain itelle alkuperäsen, 42€ maksoi. 16 eurolla oli Moposportilla X:ään menevä mutta just silloin kaikki oli loppu ja töihin oli pakko päästä nii hain alkuperäsen kun muutama oli hyllyssä.
10.12.2013 23:39
Mitä keuloja porukka on istuttanu detseihin? Onko mittää heittämällä menevää keulaa tiedossa?