Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
14.6.2013 12:33
Hepex kirjoitti:Edestä päin katsottuna vasemmalla, tarttet 4mm kuusiokoloavaimen sekä 10mm räikkä/lenkki. Sieltä löytyypi varokkeet mallia mini. Ja varasulakkeet. Itellä palo eilen jostain syystä hernerokkasumussa sulake, tänään irrotin ja vaihdoin.
Kenellä olikaan xenon-ongelma niin kato onko kaikki varmasti oikein kytketty (ottaa virran akulta ja ohjausvirran alkuperäsiltä johdoilta)
Elikkäs tossa sarjassa kun on musta johto ja punane johto jonka päissä on pyöreät liittimet mis keskellä reikä ( donitsin muotoinen), niin pitääkö ne laittaa akkuun kiini vai? Vai meneekö tossa sarjassa mitkään piuhat suoraan akkuun kiini?
http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat ... %C3%A4n%22 Kysyn vielä varmistaakseni etten hölmöile ja riko xenoneita.
14.6.2013 16:51
rahis kirjoitti:Elikkäs tossa sarjassa kun on musta johto ja punane johto jonka päissä on pyöreät liittimet mis keskellä reikä ( donitsin muotoinen), niin pitääkö ne laittaa akkuun kiini vai? Vai meneekö tossa sarjassa mitkään piuhat suoraan akkuun kiini?
http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat ... %C3%A4n%22 Kysyn vielä varmistaakseni etten hölmöile ja riko xenoneita.
Juu, musta johto akun miinus-napaan ja punainen akun plus-napaan.
14.6.2013 18:01
Mustan voi laittaa runkoonkin, jos ei johto yllä akulle.
14.6.2013 22:06
Kannattaisko tonne tietopankkiin nyt korjata toi ventiilien säätöön liittyvä kuva. Se missä on magneetosta se tarkistusreikä. Siinä on väärä merkki kohdalla, se kuuluis olla sen yksin olevan viivan kohdalla, eikä tuossa missä on kaksi.
Itellä meni säädöt ihan perseelleen kun oli väärä kuolokohta.
14.6.2013 22:19
Ei siihen venasäätöön mitään merkkejä tarvita, jos on vähänkään silmää niin oikean kohdan näkee nokasta.
15.6.2013 5:03
Mikä äänenvaimennin menee suoriltaan vakioon alkukäyrään? + Tarviaako powercommanderia jos ei aio tehdä muuta weeralle kuin vaihtaa äänenvaimentimen?
15.6.2013 5:23
Kaikki tähän pärrään suunnitellut, muut muokkailemalla. Eipä välttämättä, huiput tosin laskee putken vaihdon myötä jos ei säädätä.
15.6.2013 5:25
Alluu- kirjoitti:Hepex, taitaa olla tietämykset väärät noista rattaista? Pienempää takaratasta kun laitat, niin voin sanoo, ettei vitostakaan varmaan jaksa kunnolla vetää
No hupsista saatana, pitäis kirjottaa ajatuksen kanssa. Tietenkin isompaa takaratasta tai pienempää eturatasta tarkoitin...
15.6.2013 10:02
Alkaako teilläkin weeroissa toi OIL juttu vilkkumaan millo sattuu? Kun ittellä 400km sitte vaihdettu öljyt ja ny toi alku vilkkumaa. Pitäskö vaihtaa vai voiko ajaa huoletta?
15.6.2013 10:23
Ite vaihdoin syksyllä ennen talvisäilytystä, nyt ajettu noin tonni ja mittari ripes vilkuttamaan sitä oilia. Antaa olla ja vaihtaa kohta.
15.6.2013 11:01
Eikös se rupee automaattisesti vilkkumaan 3000 välein riippumatta siitä ootko vaihtanu öljyt vai et
15.6.2013 11:07
^Kyllä. Lukekaa pliis se ohjekirja, siellä lukee myös miten sen saa pois vilkkumasta.
15.6.2013 21:04
Tuntuuko musta vaan vai onko tää foorumi kokoajan vaan enemmän täynnä kädettömiä motoristeja? Hyvä ettei viedä pyörää huoltoon kun OIL-valo rupee mittaristossa vilkkumaan
Mm. tuo Powercommander-kysymys on kysytty kymmeniä kertoja, samoin se että mitkä änkät tähän menee. Ottakaa turbokitin änkkä käteen ja kokeilkaa meneekö.. Nii-in eipä mene. Sen jälkeen voi katsoa googlesta ennenkuin kysyy.
15.6.2013 21:21
Parempi kun jättää vastaamatta noihin kysymyksiin, älkää ruokkiko samoja asioita kysyviä trolleja.
15.6.2013 23:58
Kolmetoista kirjoitti:Tuntuuko musta vaan vai onko tää foorumi kokoajan vaan enemmän täynnä kädettömiä motoristeja? Hyvä ettei viedä pyörää huoltoon kun OIL-valo rupee mittaristossa vilkkumaan
Kaveri oli yks päivä oli kuulemma vienyt just ton takia