Heh heh. Tottakai se syö bensaa kun pakoaukonsäädin heivattu pois
.
Vai tarkoitatko että kurilaippa otettu pois/ lyhennetty vai että olet Raven heittänyt pois
Rotax koneissa pakoaukonsäädin on lähes kaiken A ja O. Rave 1 ja Rave 2 antavat alaväännön alakierroksille kun laippa on alhaalla. Piikkiä lähestyttäessä laippa nousee ylös antaen kaiken huipputehon käyttöön, Kulutus nousee helposti yli +10L/100km ilman ravea ja raven kanssa itselläni noin 6-7 L/100 km.
Jos et pakoaukonsäätimien toimintaa tunne niin kysy, mutta lyhyesti rave1 toimii sähköisesti ja ecu antaa komennon koska nostaa laippaa. Rave2 on pneumaattinen ja sylinteriin poratusta "painereiästä" mittaa paineen ja nostaa laippaa ylös kun paine on tarpeeksi suuri.
Pakoaukonsäädin on lähes välttämätön jos TT pyörällä ajaa.
Eli korjauksena bensan syöntiin: pyörä säätöihin ja rave 1 taikka 2 kiinni
Itse en edes ymmärrä kuka haluaa ajaa ilman ravea. Ilman sitä pyörä ei väännä ollenkaan ja on hirveämpi ajaa kuin tehariderbi
:D myös bensankulutus on aivan järkyttävä