Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
29.7.2011 2:58
Mikäs vois olla kun laitan AF1:sen käyntiin, niin lämpömittari nousee heti 60 asteeseen ja siitä aina punarajan puoleen väliin alle 10minuutin rauhallisessa ajossa, jäähytysnesteet vaihettu ja ilmattu huolella. Virinä, 34mm kassu, polini 154cc ja rave
3.8.2011 23:41
Lämpeääkö syyläri? Jos ei, tarkasta vesipumppu? Jos lämpeää niin kansi?
5.8.2011 2:23
Onkos termostaatti kunnossa? Kokeilla voi että lyö kattilaan hellalle ja kattoo napsahtaako auki?
Tai onko lämpöanturi kunnossa, että antaako realistista tietoa?
8.8.2011 18:44
Onkos tuo vanhan mallin Arrow (R123:lle suuniteltu) minkalainen putki, että onko oikeasti tehoa vrt. vakioputkeen. Monen sadan euron kisaputkea ei jaksa ostaa. Ois tarkotus vanhan mallin koneen kaveriks ostaa, kun sais uutena 100e pintaan.
16.8.2011 20:50
Mites sais tälläseen af1:seen modattua fatbar tangon, fighter tyyli ois mieleen, mutta pitäis saada fatbar jotenki nätisti paikoilleen
25.9.2011 23:02
Onko aprilia af1:sessä kuria putkessa? kun missään ei lue että olisi?
9.10.2011 22:29
tertti95 kirjoitti:Onko aprilia af1:sessä kuria putkessa? kun missään ei lue että olisi?
Käsittääkseni af1:sen vakioputkessa ei ole kuristuksia, vaan tehot on rajoitettu kaasarilla ja pakoaukonsäätimen poistamisella. Jossain oli joskus dynolappu, jossa vakioputkella oli lähtenyt hitusen enemmän tehoa, kuin Arrowin putkella.
7.12.2011 17:08
Saisikos jostakin AF1 Sintesi -90 sähkökytkentäkaavaa?
9.12.2011 13:24
Maakos kirjoitti:Mites sais tälläseen af1:seen modattua fatbar tangon, fighter tyyli ois mieleen, mutta pitäis saada fatbar jotenki nätisti paikoilleen
Itelläni on suzuki rg:ssä sp:n keula johon porattu ylä t-palaan reijät bilteman tasapäisille yhel pultil kii tuleville raisereille. Kato mun projekti topikist nii näät millaset on. Aikaa menee kii laittoo muutama minuutti.
27.2.2012 23:41
Noniin elikkäs nyt varmaa olis itelle tulossa kesäks Aprilia AF1 vm. 94 ajettu 50 000 km. alakerta rempattu 12tuhatta sitten ja täll hetkellä lämpöleikannut, mutta kone pyörii. Hinta olis 900€ ja on ulkonäköä laiteltu ollut myös näytillä ja muuta pientä osaa laiteltu eli männän vaihto edessä, pystyykö tuossa pyttyä hoonauttamaan männän vaihdon yhteydessä? kun ei ole mitään kokemusta näistä vehkeistä??
8.4.2012 13:50
Heeei, kykenisikö joku AF1 omistaja mittaamaan keulan stopparin mitat? Lähinnä leveys ja mitta emäputken alareunasta stopparipalan alareunaan olisivat tärkeimmät. Mahdollisimman nopeasti ja tarkasti kiitos.
24.5.2012 22:47
Eli kävin katsomassa mitä osaa löytyy af1:seen. Öljysäiliö korkilla ja anturilla ( johdot katkaistu vähän matkan päästä ), Ilmanputsari ilman suodatin osaa, ritilä ja tötsä mukana. Oikean puoleinen matkustajan tapin teline, mittarinpyörittäjä ( toiminnasta ei tietoa ) ja takajarrusatula. (Satulan laitto tosin kesken ja hieman viallinen)
Sitten löytyisi vielä takahaarukka ja vanteet, etukumi hyvä, takarengas sakkokumi keskeltä. Edessä levy, mutta se on käyttökelvoton. Renkaissa ilmaa, ei tietenkään kivikovat mutta kumminkin.
Kysykää rohkeasti, ei riistohintaisia
Ja vielä käyttäjältä Arzka666 voisi löytyä takaiskunvaimennin..
26.5.2012 10:05
En jaksanu selailla edellisiä sivuja, mutta kysyisin sellasta että onko af1 ja RS koneet identtisiä? aattelin että käykö nuo RS:n tiiviste ja stefa sarjat myös af1:seen?? Ja sitten myös käykö sama rave molempiin? Kiitos.
2.7.2012 11:40
Mikäköhän mun apikkaa vaivaa, kun toiminut täydellisesti mut sammui kerran ihan niikuin bensa loppuis. No, kävin hakemassa bensaa ja huomasin että tankki onkin puolillaa. Käynnistelin uudelleen, käynnistyi mutta taas sammui kuin bensa loppuis. Sen jälkeen ei lähtenyt, irrotin kaasarin pesin kunnolla ja paineilmaa kolosiin, ei vaikuttanut yhtään paskaselta. Pistin takas apikkaan ei lähtenyt käyntiin, pistin ryypyn päälle ja sillä lähti, no pidin ryyppy päällä muutaman minuutin ja otin ryypyn pois päältä, niin sehän sammui heti. Tämän jälkeen ei ole lähtenyt mitenkään käyntiin.
Osaako kukaan sanoa missä vika? Oisko siellä kaasarissa sittenkin joku tukossa vai mitä helvettiä? Niin ja tankista kyllä tulee bensaa kaasariin, että siinä ei ole vikaa.
2.7.2012 16:37
Joku siellä on kyllä tukossa. Vaikka rautalangalla työntelet joka kolosen puhtaaks. Jos se kerran ryyppy päällä pysyy niin bensansaannista se on kii.