15.8.2013 20:16
15.8.2013 21:05
18.8.2013 22:03
18.8.2013 23:05
18.8.2013 23:46
19.8.2013 16:26
Bomb3ri kirjoitti:hiot änkkää vaikkapa hiomapapereilla, hiot ensin karkealla paperilla ja siirryt asteittain hienompaan paperiin. esim 120-240-400-600-1200. Sitten vain porakoneeseen tms kiinni kiillotuslaikka ja kiillotat hiotun pinnan. motonetistä saa melko hyviä kiillotussettejä, ja bilteman hiontasienet ovat tosi käteviä hiomiseen.
19.8.2013 20:09
Naikhouu kirjoitti:Bomb3ri kirjoitti:hiot änkkää vaikkapa hiomapapereilla, hiot ensin karkealla paperilla ja siirryt asteittain hienompaan paperiin. esim 120-240-400-600-1200. Sitten vain porakoneeseen tms kiinni kiillotuslaikka ja kiillotat hiotun pinnan. motonetistä saa melko hyviä kiillotussettejä, ja bilteman hiontasienet ovat tosi käteviä hiomiseen.
Alkaakoha ruostumaan ton jälkeen? :/
19.8.2013 20:26
19.8.2013 23:59
20.8.2013 6:52
20.8.2013 7:22
20.8.2013 20:49
miiggz kirjoitti:Vaimentimen kiillotus on hankalempi homma, koska pinta on ''harjattua'' rosteria, muttei mahdoton. Alkukäyrän kiillotus on parin tunnin homma tumman ruskeesta kiiltäväksi. Ja muista ettei se kiilto pelkällä metalpolishilla tule.
Sori vähä iso kuva
Ja rosteri myös tummuu lämmetessään, se tummuu aina, oli lämpötila sitten kuuma tai kuumahko. Sinertäminen tulee kovasta lämpöreaktiosta, esim ajat kaupunkipiuhaa helteellä. Seokset ei paljoa tuohon vaikuta, ellei sitten törkeän laihalla käy.
20.8.2013 20:53
20.8.2013 21:09
22.8.2013 22:00