4.6.2013 23:09
5.6.2013 3:42
5.6.2013 8:57
5.6.2013 9:33
5.6.2013 13:26
5.6.2013 15:23
5.6.2013 17:19
MarHak kirjoitti:Oisko kellään tietoo tai viittiskö joku katsoa että missä kohin sen vauhtipyörän kohouman pitäis olla pick up coiliin nähden kun mäntä on yläkuolokohdassa. Kun itsellä se kohouman yläreuna on sen pick up coilin alareunan kohdalla.
5.6.2013 18:29
alpinestars^ kirjoitti:Te keillä on kotarissa smotovanteet, niin onko teillä eturengas just yhtä kaukana pumpuista molemmilla puolilla?
Mietin vaan ite noita holkkeja , kun noilla nykysillä vanne jää ihan pikkusen kauemmas jarrulevyn puoleisesta pumpusta kun toisesta. Eli eturengas on perjaatteessa pikkusen enempi vasemmalla puolella.. Vanne ei PITÄS olla pinnattu vinoon
E; jos joku viittii, niin kuvakin ois ihan kiva, niin näkis vähä että miten muilla on
5.6.2013 18:49
5.6.2013 21:12
Vepavaa kirjoitti:Mitäköhä sitä pitäis tehä ku tuossa männänvaihdon jälkee lähin ajamaan ja alkuun toimi hyvin mut sit pakoaukonsäädin jäi jumii eikä enää kiertäny ylhäältä, ja syyksi paljastui se, että pakoaukon säätimen kaksi 'prikkaa', jotka pitävät hevosenkenkää paikallaan, olivat hävinneet? pitäisikö purkaa koko alakerta ja etsiä kyseisiä osia sieltä..
5.6.2013 21:42
6.6.2013 2:15
6.6.2013 3:09
6.6.2013 3:13
6.6.2013 3:51
Blade_ kirjoitti:Ohjekirja suosittelee jotai 175ps ja nozf 2-3 lovi. En muista sata varmaksi ulkoa.