Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
8.4.2013 21:41
JontteH kirjoitti:Eli periaatteessa ja käytännössä saa öljyä.
...
No eipä hirveen hyvää öljyä se kerran palanut ole, mutta kuitenkin.
9.4.2013 17:32
ootko kattonu ettei sammutus napissa tai katkaisijassa ole vikaa itsellä oli katkaisija mennyt niin antoi samalla lailla kipinän et tuli joskus ja erittäin huonosti. kokeileppa sillei et otat katkaisjan irti siitä ja sitte katot antaako kipinää.
10.4.2013 18:35
Onks kukaa vaihtanu kytkinkruunua? Oootteko tilan pelkän kruunun sitte mp-racingilta? Itel tuli vähä yllätykseen, et siel kruunus on se jokin ratas kiinni, nii se on niitattu kiinni..
Noh, eihä siinä. Liikkeesee piti viiä kruunut, et vaihtavat rattaat siihe uuutee kruunuu ja niitit piti tilata maahantuojalt. Ihme ja ihme, mut oli tosiaa niit niittei hyllys
11.4.2013 16:35
Aika hyvin on ollut nuita varaosia maahantuojan varastossa Husseihin, ainaki WR:än
15.4.2013 8:39
noniin eli kuuluuko weeran putkesta tulla paljonkin öljyä. mulla sitä tulee sen verran että änkkää pitkin valuu musta vana ja takalippa on joka ajon jälkeen ihan musta. onko normaalia?
15.4.2013 10:47
ihan normaalia on. varsinkin jos mummoilet kaupungissa ja vähän tuhdilla öljyllä ajat. turhaan huolit
15.4.2013 11:57
no ei siitä tarviikkaa huolia kun se on hajalla
tai siis mäntä laajeni ja otti vähä lämpöö
mistä se vois johtua että oli ottanu lämpöö ja leikannu?
16.4.2013 20:14
Löytyykös näihin vanhempiin malleihin kulutus-osia esim. 1988 mallin WR:rään?
17.4.2013 10:45
jerevaa kirjoitti:no ei siitä tarviikkaa huolia kun se on hajalla
tai siis mäntä laajeni ja otti vähä lämpöö
mistä se vois johtua että oli ottanu lämpöö ja leikannu?
Laihalla? Liian pieni välys? Sytyspersiillään? (sulkisin pois josset ole sörkkinyt sitä) kiertääkö jäähdytys vedet tai pääseekö ne vuotamaan jostain? Käytätkö moottorijarrua koska ei saa öljyä ja leikkaa kiinni?
19.4.2013 11:23
Noniin elikkä mun pitäs saada omaan WR:ään virtalukko jostai, meneekö toi SM hussen virtalukko ku nuita näytti olevan SMC:llä myynnissä?
Onko kuinka iso homma laittaa ja oisin kiitollinen jos ohjeita saisin jostakin, jos joku on aikaisemmin tällasta tehnyt, ku en näin nopealla silmäyksellä mistään löytänyt! En ole mikään ekspertti näitten sähköhommien kanssa mut apua kyllä saadaan kuhan ohjeet ja jotai tietoja saisin asiasta!
Kiitos!
19.4.2013 19:14
Samallailla tähän saa virtalukon ku kotariinkin, elikkä tappokatkasijan johtoihin helpoin laittaa, vilkase exc topicista lisäohjeita.
Mutta rautalangasta väännettynä, tappokatkasijan johdot poikki ja toinen pää virtalukon toiseen napaan ja toinen toiseen, mittaat vaan yleismittarilla mitkä on ne oikeat navat/piuhat jotka yhdistää kun on virta päällä, eli helppo hommahan tuo on.
19.4.2013 19:31
Prätkä jätkä kirjoitti:Samallailla tähän saa virtalukon ku kotariinkin, elikkä tappokatkasijan johtoihin helpoin laittaa, vilkase exc topicista lisäohjeita.
Mutta rautalangasta väännettynä, tappokatkasijan johdot poikki ja toinen pää virtalukon toiseen napaan ja toinen toiseen, mittaat vaan yleismittarilla mitkä on ne oikeat navat/piuhat jotka yhdistää kun on virta päällä, eli helppo hommahan tuo on.
Jepsjeps! Kiitokset tästä!
21.4.2013 14:49
Mistähän saisi uudenmallin wr mustia takakatteita ?
21.4.2013 20:13
täältähän näitä:http://www.storm-motor.fi/osat/crossit/husqvarna/cr125-2/2009/sivulevyt-cr-wr-tc250-09-musta/
22.4.2013 16:01
Onko kukaan täällä laittanut petilaakereiksi C3 ku tuli sellaaset ostettua ja vanhat oli C4. Että kannattaako niitä ny laittaa sinne vai pitääkö olla C4.