Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
7.8.2012 1:23
Kaipa ne ihan laatukamaa on vanhemmissa 2t sm husseissa on jompi kumpi noista vakiona.
7.8.2012 2:46
Mikäs on ku antaa kaasua ja ennen ku kierrokset palaa takas tyhjäkäynnille nii sillee tyhmästi käy hetken aikaa kierrokset pomppien? Ei siis jää leijumaan..
Aattelin voisko johtua BUD kannesta kun isompi palotila nii sinne jää vähän löpöö "ylimääräseks" isommilt kierroksilt ja siel palaa ennen ku laskeutuu takas tyhjäkäynnille?
7.8.2012 3:12
Taas yksi kysymys virtalukosta... eli siis ostin tänään motonetin yleisvirtalukon (lukossa ei ole johtoja mukana) joten miten homma toimii? Tappokatkasian piuha kiinni ja maihin?
tässä selvennökseksi
7.8.2012 3:28
Juurikin näin, yleismittarilla vaa katot johtojen paikat.
7.8.2012 16:29
pitäskö mun olla huolissa ku tänää kävin ajaa metäs ni eka kotari kävi hyvin ku oli kylmä ja sit ku se lämpes ni ei enää käryttäny yhtään mut toimi kuitenki ihan normaalisti, ja säätöjen pitäs olla iha hyvät ku ne on suoraa ktm vihost ja öljyn on castroll rs 2,5%
7.8.2012 16:36
Siis sua huolettaa ku ei käryttäny öljyä?
Ei se mitään haittaa jos säädöt tosiaan on kunnossa, jopa suotavaakin toimia noin.
7.8.2012 16:37
Kuulostaa siltä että pyörä olis säädöissä jos kerran toimii, ei sen lämpimänä kuulu juurikaan savuttaa. Yleensäkin se savun määrä riippuu ihan öljyistä ja seossuhteesta, eikä ole välttämättä millään lailla yhteydessä pyörän säätöihin. Kuuntele käyntiä.
7.8.2012 16:50
Norkin kirjoitti:Mutta vähä ymmärrys meni siinä että kun varkaudesta ei ollut avkn tiedoissa ainakaan merkintöjä.. että vain murtojäljistä.. ja sitten tosiaan kun a1 putki oli kiinni
Oli yritetty varastaa, omistaja laittanu a1 putken ennenku vakuutustarkastaja tullu?
7.8.2012 18:50
Mikäköhän mahtaisi olla vikana kun tässä lauantaina kävin hakee kotkan kotiin. Isä ajoi sen pois kun itsellä ei vielä korttia ole. Toimi kuulemma loistavasti. Olen tässä mummolan tiellä ajellut, viimeksi eilen ja silloinkin ei mitään ongelmaa. Tänään kun koitin käynnistää niin eka käynnisty vaivalloisesti ja sitten sammu. Tämän jälkeen kun polkaisin niin kuului pakoputkessa pieni pamahdus. No, koitin sitten polkea sitä käyntiin ryypynkin kanssa. Polkiessa ääni välillä "pulpahteli" ja välillä taas humisi. Irrotin sitte tulpanhatun ja laitoin takas paikoilleen niin lähti taas käyntiin. Annoin vähän kierroksia niin rupesi vähän niinkuin booaamaan ja vaikutti jotenkin tukahdetulta koko käyminen. Sitten se taas sammui ja jätin homman siihen. Vituttaa vaan jos kone joutuisi remppaukseen kun pyörä ollut vasta 4 päivää. Säädöissä ei pitäisi kai olla mitään kun aiemmin toimii hyvin. Mikäköhän mahtaisi olla vikana?
7.8.2012 19:19
Melko varmasti tulppa paskana. Jos pyörä käy vähänkin rikkaalla niin pienillä teillä hissuttelu(?) vetää tukkoon.
7.8.2012 19:23
Joo käyää huomen hakee uus tulppa ja toivottavasti sillä hoituu. Mutta jos ei, niin pienempää suutinta?
7.8.2012 19:32
Oli tylsää tässä päivän aikana kun ei töissä voinut tehdä mitään joten käytiin vähän Biltemassa (
) hakemassa kaikkea pientä hauskaa ja nyt mun Kotka nojailee Bilteman kamaa vaste
Pukki tuli ostettua ja sit ruuvasin pari koukkua Tallin kattoo ja vedin siitä tangon päihin hihnat että kestää tukevasti jos jotai säätää ja sit vielä kun tukijalan jousi katkesi niin Biltemasta sekin uusi
Halpaa kamaa se ainakin on.
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo15010/
7.8.2012 19:45
ozzuks kirjoitti:Joo käyää huomen hakee uus tulppa ja toivottavasti sillä hoituu. Mutta jos ei, niin pienempää suutinta?
Ei niitä säätöjä kannata ihan heti alkaa muuttamaan jos on toiminut hyvin. Jos tulpan vaihdon jälkeen tukehtuu edelleen, niin ensimmäitteks putsaa kaasari. Siin samalla voi vilkuilla jos ne säädöt on päinkään ohjekirjan suosituksia. Mut luultavasti tulppa on syypää. Ei pienestä rikkaalla käymisestä oo haittaa ellei vedä tukkoon sitten kun pääset enemmän ajamaan.
7.8.2012 21:21
itel viime syksyn ampu putkee ja toimi tollee ku oli mannän rengas menny rikki
7.8.2012 23:30
Elikkäs olisin kiinnostunut kotarista niin monen tunnin kohdalla pitäs tehä alakerta remppa katuajossa? Ja paljon teillä on ollut bensan kulutus kotareissa katuajolla?