1.9.2012 13:22
jalkapyörä kirjoitti:noo ei tuu mieleen ku Ecu, tulpajohto, venttiilit kantaa lämpimänä, vettä tankissa, ilmansuodatin tukossa, imuvuoto, kaasaritukossa. Tosin moni noista oireilis jo heti kylmänä. Ei siinä isoo vikaa ole kuha vaa etit typerän tuntuista yrittää neuvoa netin välityksellä mitään kun ei oo nähny miten se pyörä oireilee.
1.9.2012 17:58
1.9.2012 18:31
1.9.2012 18:37
Murska Arska kirjoitti:Tuli vertailtua vierekkäon 2011 SMS:ää ja 2012 SMR:ää, keula näyttää olevan SMR:ssä erilainen. Onko keulan valmistajasta tietoa?
1.9.2012 19:20
1.9.2012 22:23
1.9.2012 23:32
1.9.2012 23:35
1.9.2012 23:37
2.9.2012 7:27
2.9.2012 11:27
Derbi1996 kirjoitti:Niimpä... mut pelkkää plussaa se marsun keula olis Pitää verrata kaverin Betan keulaa, kun eikös niisä Betois ainaki pitäis olla Paioliot? Ja joutuuko niitä raisereita porata tähä smr 12?
2.9.2012 12:06
2.9.2012 12:09
2.9.2012 14:21
Prätkä jätkä kirjoitti:E: Kyllä se keula on vaihtunut, kun katsoo 2011 smr ja sms4 mallien varaosakirjoja niin eri keulat on, mutta jostain runkonumerosta alkaen samat ja juurikin marsuun sopivilla t-paloilla, elikkä ilmeisesti tullut musta marsu takaisin!
2.9.2012 23:27
Derbi1996 kirjoitti:Okei ja meinasin siis noitte Timelessin raisereitte poraamista, kun Betassa joutu poraamaan niitä.