Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

5.2.2010 21:23

Näimpä, se tiiviste "palaa". Hain takaa vain sitä että selittäisit muillekkin, ettei vain mopopojat saa omia "käsityksiään" ;) ... Mutta tosiaan ei taida näissä moottoreissa olla sitä kyseistä "liekkirengasta", vain tasopinnat? massatiiviste+o-rengas on asia erikseen sitten jäähdytysnesteille. Jotain pahoja juttuja oon kuullut että on alumiinikin saattanut lähteä mäkeen kannentiivisteen hajotessa, tiivistepinnasta siis. Sellaisessa paikkaa jossa on sellainen "liekkirengas".

6.2.2010 1:22

Nyt on oma temmi timmissä kunossa.. vaihtelin ton just uuden pytyn, pa-säätimen, mäntä tietty yms. Huomenna aamulla testa, ja on muuten paljon paremman näkönen ku vanha, oli aikakin vaihtaa pytty! :P

6.2.2010 4:05

Mitäs kustansi osa? :)

7.2.2010 23:15

noin 700e, aika hinnakas.. mut nyt on sata kertaa parempi ku enne.. pa säädin ei varmaa ees oo toiminu enne ja piikkiä ottaa paljon aikasemmin nykyää, tehoo myös lisää tuli ;D

18.2.2010 15:38

missä päin toi seos ruuvi mahtas olla, tuntuu et kävis hieman laihalla :s

18.2.2010 18:43

seeimu kirjoitti:noin 700e, aika hinnakas.. mut nyt on sata kertaa parempi ku enne.. pa säädin ei varmaa ees oo toiminu enne ja piikkiä ottaa paljon aikasemmin nykyää, tehoo myös lisää tuli ;D

joo ei oo toimunu sun pa säädin nimittäi ku ite ajoin sun temmillä nii otti piikin jossai 10 000 rpm xdd ja tuskin tuli mitää hirveitä tehonlisäyksiä, ainaskaa tuo pa säädin ei vaikuta sun tehoihin millään tavalla...

19.2.2010 16:08

siwa kirjoitti:
seeimu kirjoitti:noin 700e, aika hinnakas.. mut nyt on sata kertaa parempi ku enne.. pa säädin ei varmaa ees oo toiminu enne ja piikkiä ottaa paljon aikasemmin nykyää, tehoo myös lisää tuli ;D

joo ei oo toimunu sun pa säädin nimittäi ku ite ajoin sun temmillä nii otti piikin jossai 10 000 rpm xdd ja tuskin tuli mitää hirveitä tehonlisäyksiä, ainaskaa tuo pa säädin ei vaikuta sun tehoihin millään tavalla...


Joo se voi vaan tuntuu nyt enemmän tehokkaammalta ku lähtee liikkeelle paremmin.. Ja en nyt tiiä khyll sen pa säätimen pitäs jotenki vaikuttaa tehoihin? mitä mieltä ootte?

19.2.2010 16:13

Ei se pa-säädin mitää vaikuta, kuhan se aukee kokonaan. Eli iha sama Ottaako se piikin vasta 10k rpm----> loppuu asti vai esim 7k rpm------> loppuun asti. Se teho vaan tulee nopeemmin, vääntävämmin esille, kun se laippa toimii. Sit, kun laippa jumittunu ylös niin se vaa repäsee kerran perkeleesti. Tällei mä oon käsittäny :eek:

19.2.2010 17:22

oot käsittänyt oikein=)

19.2.2010 20:31

jeps, kiitti tiedosta!

20.2.2010 13:36

noni nyt sitte itelläki temmi pihassa :p kyllähä tuo potkii aika kivasti :D
nyt sitte pitäs alkaa kunnostaa vähä sitäki.. :p

20.2.2010 14:31

joo sen voin kertoo että vanhempi peli kandee kattoo kunnolla enne ku alkaa ajelee.. Iha siistiltä näytti kuvassa pyöräs ;)

24.2.2010 23:39

onkohan tuossa laatikko p#skana ku kolmone menee juuri ja juuri sisään mut nelonen ei mee ei sitte nii millää. pitääkö se alkaa kone aukasee?

25.2.2010 0:02

hääpödää kirjoitti:missä päin toi seos ruuvi mahtas olla, tuntuu et kävis hieman laihalla :s


Siellä oikeanpuolen takakatteen luona! HEI KAMOON KAVERI!!!

25.2.2010 0:10

RealTaste kirjoitti:onkohan tuossa laatikko p#skana ku kolmone menee juuri ja juuri sisään mut nelonen ei mee ei sitte nii millää. pitääkö se alkaa kone aukasee?
No kyllähä se melkeen avata kannattaa jos tollasta kipua on, on nimittäi himpunverran mukavampi ajella kun vaihteet pelaa :lol: