Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

17.5.2009 15:53

Tuskin siinä mitää sellasta on, laita vaa joku muu änkkä.. Mufflex auton takavaimennin, on kokoa ja näköä ja murinaa ;) Meinaatko laittaa tähän sitä isompaa konetta? Tuu joskus esittelee sitä Mikilonia tänne lähikuntiin :)

17.5.2009 20:01

Palexd kirjoitti:Tuskin siinä mitää sellasta on, laita vaa joku muu änkkä.. Mufflex auton takavaimennin, on kokoa ja näköä ja murinaa ;) Meinaatko laittaa tähän sitä isompaa konetta? Tuu joskus esittelee sitä Mikilonia tänne lähikuntiin :)
Joku auton änkkä juu ois kova sana,mut ainakin aluksi lyhennän vaan tota vakio änkkää.Ja isompaa konetta pitää sitten joskus myöhemmin ehkä katella.Ylivieskassa varmasti ainakin tulee käytyä,haapavedelläkin sitten ens syksynä :roll:

18.5.2009 0:10

Joo, Corollan pörinöpönttö kiinni niin keulii.

18.5.2009 15:32

|auri kirjoitti:Joo, Corollan pörinöpönttö kiinni niin keulii.
Kuskilla ainaki keulii.

19.5.2009 17:01

-Tuksu- kirjoitti:kaverin purku drd:stä jarrut jollei pysähdy ja helvetti tommoset basic koho ja mutterihommat on ihan yleistä ja liikehän nämäkin on kussut enkä kyllä nsr:rää hankkis ikinä sry

Kyllä mää vaan japanilaiseen luottaisin enemmän q kiinalaisee :eek:

19.5.2009 19:06

niin mäki mut kiinalaisestakin saa tehtyä suomalaisen jos osaa ja jaksaa.. kumpa tää potkis hyvin ni ei tarvis vaihtaa konetta :( sääli vaihtaa nii nestejäähy ilmajäähy 200cc koneesee

20.5.2009 13:13

-Tuksu- kirjoitti:niin mäki mut kiinalaisestakin saa tehtyä suomalaisen jos osaa ja jaksaa.. kumpa tää potkis hyvin ni ei tarvis vaihtaa konetta :( sääli vaihtaa nii nestejäähy ilmajäähy 200cc koneesee

Täh? Helpoimmalla pääsee kun ostaa 250cc mallista koneen?

20.5.2009 13:37

kersti91 kirjoitti:
-Tuksu- kirjoitti:niin mäki mut kiinalaisestakin saa tehtyä suomalaisen jos osaa ja jaksaa.. kumpa tää potkis hyvin ni ei tarvis vaihtaa konetta :( sääli vaihtaa nii nestejäähy ilmajäähy 200cc koneesee

Täh? Helpoimmalla pääsee kun ostaa 250cc mallista koneen?
Kyllä ainaki 125 vakio DT menee tän eelle :]

20.5.2009 14:44

noku se 250cc on ehkä pikkase vitusti liian iso sen saatana tajuaa tyhmempiki kyttä sit

20.5.2009 16:20

-Tuksu- kirjoitti:noku se 250cc on ehkä pikkase vitusti liian iso sen saatana tajuaa tyhmempiki kyttä sit

Äly hoi.. 200cc ja 250cc tehoero tuskin on hirveen iso. Ja ilmajäähyn kuitenki joudut laittaan patentoimalla kiinni nii sen ne poliisit vasta tajuaaki.

20.5.2009 19:39

dööbi13 kirjoitti:
kersti91 kirjoitti:
-Tuksu- kirjoitti:niin mäki mut kiinalaisestakin saa tehtyä suomalaisen jos osaa ja jaksaa.. kumpa tää potkis hyvin ni ei tarvis vaihtaa konetta :( sääli vaihtaa nii nestejäähy ilmajäähy 200cc koneesee

Täh? Helpoimmalla pääsee kun ostaa 250cc mallista koneen?
Kyllä ainaki 125 vakio DT menee tän eelle :]

ja varmaan 'vakio' 70cc xps pösökin?

20.5.2009 20:50

Tai mikä tahansa muukin 70cc 2-t uusenska, miks aina pösö? Tai ihme ettei Rieju :) Kyllähän tuo on kauan ollu tiedossa että 125cc 4t on laiskoja, nimittäin mun entinen 50cc 2-t skootteri kiihty rinta rinnan 125cc CBR:n kanssa... Ja vielä CBR on muka yks pirteimpiä A1-tehosia. Onko Mikiloneissa ilmeentyny mitää vikoja?

20.5.2009 21:03

Tota skootterijuttua en kyllä ihan purematta niele, ennen kun näen... Tai sitten skootterin kuski on painanut 50 kg ja cbr:än kuski 150kg. :s Mutta joo, kevari on silti aina kevari, eikä moposta tule kevaria, vaikka olis kuinka viriviri. :nörtti:

20.5.2009 21:21

zemz kirjoitti:Tota skootterijuttua en kyllä ihan purematta niele, ennen kun näen... Tai sitten skootterin kuski on painanut 50 kg ja cbr:än kuski 150kg. :s Mutta joo, kevari on silti aina kevari, eikä moposta tule kevaria, vaikka olis kuinka viriviri. :nörtti:

Jep, kyllä itekki paljon mieluummin ajaisin 125cc 4-t kevarilla (vaikka olisikin kiinalainen ja laiska) ku esim. TK mopolla vaikka TK mopo saattaa jopa lujempaa mennä. On se mukavampaa vaan ajella ku ei tarvi poliiseja pelätä eikä piikillä vinguttaa koko aikaa.
Tuohon cebarijuttuun vielä sen verran että skootterissa oli 50cc sporttivirit kiinni, pytty ei kuitenkaa ollu vakio. Piikillä ku kunnolla lähti nii parhaimmillaan rinta rinnan mentiin, tosin ei läheskää aina.. Jossain about 70 km/h vauhdissa sit rupee jäämään kevarille selvästi ku voima loppuu kesken.. Mun ja kaverin painoero ei ollu kovin suuri, siihen aikaan varmaan 5-10kg.. Tietenki CBR painaa varmaan sen 20kg enemmän ku Nitro. Kyseinen skopo meni 87,4 km/h@GPS. Se siitä offtopicista.
Näissä ku on vissii jo jonku verran vikoja ollu nii mites on sujunu Kone-Glansin kanssa, nimittäin mulla ei kiinanmankin tapauksessa oikein takuuasiat sujunu sinne päinkään..

Valhe(ko)

20.5.2009 21:36

yks tuttu sano et näihin vois mennä 250cc honda crf kone ja sanp et kyl ainaki olis potkuu....

voiko asiassa olla perää.(crf 250cc menee myös honda xr:ään,sori offtopic?