7.4.2008 10:29
7.4.2008 14:25
16.4.2008 19:34
16.4.2008 20:37
17.4.2008 14:05
20.4.2008 18:16
-IceBurn- kirjoitti:Kävipäs sitten niin, että...
Ajelin kylällä, huomasin yllättäen risteyksessä Stop-merkin ja jarrutin pikaisesti ja selasin vaihteen ykköselle. Jalkojen välistä kuului ensin helähdys ja sitten hieman kolinaa perään. Pyörä toimii muuten hyvin, mutta ykkösellä tuntuu pieni nykäisy hetken kuluttua vaihteen kytkemisestä, ja silloin tällöin kuuluu helähdys. Siispä, meninkö rikkomaan hampaan/hampaita vauhtipyörästä tai jostakin muusta rattaasta vaihdelaatikon/kytkimen seuduilta? Auttakaa miestä mäessä
20.4.2008 22:43
22.4.2008 19:49
Jo_Hu kirjoitti:Suunnittelin tilaavani tuolta --> http://www.dragrace.fi/catalog/advanced ... 351c438b10 <-- tuon 168,99¤ hintasen sissybarin... Tuleekohan siinä mukana uudet pultit joilla ne saa kiinni pyörään vai riittääkö alkuperäisten pituus? Suunnittelin vielä, että tekisin itse laukkuraudat Varjoon, että pitäskö hommata pidemmät ruuvit vai riittääköhän nuo?
24.4.2008 14:55
24.4.2008 19:35
24.4.2008 19:52
Eiköhän se tolla mittarilukemalla jo johonki kulkis. Veikkaan että tukkonen vaan. Yhen luokkakaverinkin cebari kulki satasta kun osti sen käytettynä, mutta kun sitten ajoi vähän ripeämmin niin alko kulkea kute pitääkinJo_Hu kirjoitti:Reissulla tuli tosin vasta 3000km mittariin siinä, eikös nää CBR:t ala kulkee paremmin, kun on joku tuhat km ajettu?
24.4.2008 20:13
27.4.2008 9:50
27.4.2008 18:42
29.4.2008 19:22