Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

13.9.2007 18:45

Juuzmo kirjoitti:
Snage kirjoitti:
nikops kirjoitti:itellä toi kymco kulkenu sen 120 ja varmaa vielä lissääki tulis jos suora ei aina loppus keske :p


Mitenkäs se mutka vauhtiin vaikuttaa? Paitsi jos ajat jotain kenties jotain sveitsin vuoripätkää. Suomen teillä ei ole vielä 140 nopeudessakaan pahemmin ongelmia mutkien kanssa :S
80 ja 60 alueella kyl löytyy sellasia kurveja et niihin ei ihan jokanen perusmopoilija aja 140 :D


Niin siis pointti olikin että eikö muka löydy tieltä jossa tulis sellanen mutka mihin pitää 120 hidastaa...

6.10.2007 23:07

muute olisko kellää mitää hajua mite quannonii sais lisää tehoja??

6.10.2007 23:23

nikops kirjoitti:muute olisko kellää mitää hajua mite quannonii sais lisää tehoja??


Kannen avarrus, isompi kaasari, vapaa putkisto + vaimennin. Nokkaa ym jos saa, tai sylinteriä.

10.10.2007 20:08

Muistaakseni joskus kun olin uutta mopoa ostamassa myyjä sanoi, että Kymco olisi sama kuin Honda, joten jos tuo nyt pitää paikkansa en yhtään ihmettelisi, kun on niin saman näköisiä.
Tietääkös joku muuten miten tuo öljynlauhdutin toimii ja onko se nyt yhtään tehokas jäähdytystapa.

10.10.2007 22:46

onko tässä oikea yamahan kone vaiko lisenssi?

20.10.2007 17:33

-Nikki- kirjoitti:
rrracing kirjoitti:niin onhan se cebarikin tehty taiwanissa mut aina itellä aina herää semmonen ajatus et miten se toisiaan kestää, mut kyllä ne hondatkin hajoaa ei mikään pyörä ikuisuutta kestä :D ja uskon et melkein kaikki pyörät nykyään tehdään just taiwanissa
Taiwan on edelleenkin osa kiinaa. Ja cbr tehdään thaimaassa.


Messuilla tommosen näin ja mun mielestä ruma.


Virallisesti/teoriassa taiwan kyllä kuuluu kiinaan, mutta jos taiwanilla on oma presidentti hallinto jne. eikä kiinalla ole mitään sanomista taiwanin sisäisiin asioihin niin voiko taiwania pitää osana kiinaa vaikka ei ole virallisesti itsenäinen. Aamen. :D

28.10.2007 17:39

Veikkaisin että Quannonin hinnaksi tulee ens kevääks joku 3000e ja se on kohtuu hinta nelarista josta löytyy tehoja noinkin paljon. Vaikka on melko iso muuten, niin 185cm+ alkaa jalkatila loppua, tankin huonon muotoilun takia =/

17.11.2007 19:09

Onko kenelläkään tietoa, onko tässä kureja?

17.11.2007 21:09

Samiam kirjoitti:Onko kenelläkään tietoa, onko tässä kureja?

joku sanoi joskus, että tässä on sama kone kuin Zingissä.. Eli tehot puuttuu ja kureja löytyy


kysäse Zing topickis

27.12.2007 20:41

Ilmoitelkaa noista "kurien" paikasta. et mis kaikkialla vois olla? Oon aatellu ostaa tommosta, näyttää niin helvetin komeelta verrattuna cbrrän polkupyörän renkaisiin ja 5cm ohueen penkkiin. :)

12.1.2008 21:14

Ois kiva ku joku kävis vähä omia kokemuksia tonne tietopankin kevytmoottoripyörämalleihin laittamassa tästä kymcosta:).

12.1.2008 21:27

Hyvä kilpailija cebarille ;)
onhan toi komeamman näköinen kuin cebari ja tuosta löytyy jo hyvän kokoiset renkaatkin, toisin kuin cebarin polkupyörä gummit.

16.1.2008 22:15

Niin mistäs tähän Quannoniin saa viriosia, vai saako mistään? Tyttökaverin Quannon pitäis saaha kulkemaan joku 130 ja kiihtymään kunnolla. Onko Quannonissa kureja ja jos on niin missä?

21.2.2008 13:35

Itellä olisi mielessä ostaa toi Quannon...
Ei hinta ainakaan paha!
Mut kaikki kenellä tämä on niin tänne kirjoittamaan lisää omia kokemuksia :)

21.2.2008 14:35

Samiam kirjoitti:Onko teidän mielestä keillä tällainen on, niin tällä hyvä ajaa, entä onko hieno? Kiihtyykö hyvin, entä paljon on huput oikeaa nopeutta?


on ihan hyvä ajaa ja mun mielestä ihan kohtalaisen hienokin(jokaisella omat mielipiteet) no kiihtyy sitä samaa ku muutki nelaripiikit ja huiput oikeaa varmaan joku 110km/h(5min huudatuksen jälkeen gpr:rän mittariin 114km/h