Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

8.5.2005 20:32

Siellä renkaan sisällä on semmoset kumipuslat tasaamassa menoa, varmaan ketjujen venymisen estämiseksi. Sen ei kyllä kuuluis ihmeemmin siinä heilua, onko kaikki holkit varmasti oikeassa järjestyksessä renkaan molemmin puolin ja laakerit kunnossa?

8.5.2005 23:26

jos systeemi on sama ku pv:ssä eli sellanen kumihärdelli siellä sen rataskilven alla niin vähän sen kuuluis heilua ja sitten kun se gummi on kulunu niin se heiluu sit enemmä...

9.5.2005 1:14

Juu mutta ihan vaan pikkasen, milli pari. Ei mitään puolen sentin välyksiä.

9.5.2005 16:58

sanokaapa joku Vm -92 RG:seen kannenpulttien kiristysmomentti???

9.5.2005 18:33

jaa no arvelinki et jotain mätää on täytyy purkaa pyörä ku se heiluu silleen reilusti.ei kellää olis ohjekirjaa tohon tai teharia voisin ostaa? ku pitäis saada kaasaria säädettyä ja uus ilmanputsaria jos vaikka rupeis lähtee käyntiin... onko kellään jotain tietoo noista kaasarin säädöistä?

10.5.2005 20:55

käykös äRGeeseen jonku muun piikin puola ku noita rg:n ei oikee tuppaa löytyä ku just kosahti vanha tai jos jollai ois myynnis EHJÄ puola

12.5.2005 20:54

sanokaas mulle nyt että mikä tohon koneeseen tuli kun avattiin se ja sit laitettiin takaisin niin oli pirun vaikee laittaa edes niitä kasaan... niiin ongelmaks tuli että pitääkö ne molemmat vaihteen siirtäjät olla jossain koloissa kun niitä on kaks niin pitääkö niitten molempien puolien olla kolossa siinä rautamötikässä? ja sitten koitan ihan piruuttani siinä ilman kytkintä ja mitään vaihtaa vaihteita kun löin vaan sen vaihde tapin sinne kiinni niin alas päin vaan heiluu ja ylöspäin ei mee vaihdepoljin ollenkaan :S jos joku sai selvää niin koittaa auttaa. Voin myös selventää jos tarvii :D

13.5.2005 21:25

paljon on rg:een rengas paineet? ja vakio välitykset? ja mitkä olis hyvät välit et kulkee vielä jonku verra ku pitäis ostaa uudet ketjut ja rattaat....

ja aattelin et vois ainakin etu ratasta vähän pienentää......

13.5.2005 23:55

15/42 on vakkarit, 14/42 on passelit mun mielestä.

14.5.2005 16:16

rengaspaineet on 2baria kumpaanki........ kaks päällä suositeltiin sitte muistaakseni 2.2.

Ostakaa mun rg! 850¤ kaikki toimii, siisti jnejne... (sori pitää mainostaa vähä)

14.5.2005 21:03

mikä powerfilter on hyvä noista moposportin monesta hyvä rg:seen? ja toimiiko ne hyvin ja pitääkö lyyä isompi suutin ja mistä saa suuttimia?
mikä on ku ei kierrä kahdella ekalla pykälällä ku 7000rpm?kuristuksista ei oo vielä tietoo onko ku kaveri tänää sai sen mut liikkuu kyllä ihan hyvin....
ja välityksistä mitkä pitäs ostaa ku tuolta moposportista ei saa 42 takaratasta tai luettelossa ei ainakaan oo sitä.....

Gammaan pyttyä

16.5.2005 21:13

Joo aattelin vaan kysästä että oisko gamma-miehillä jääny nurkkiin ylimäärästä pyttyä? Meinaan ku itellä porattu jo sen verran loppuun ettei löydy mäntiä, ja putkituskin on niin helvatan kallista touhua. Eli jos jollain olisi pytty jossa vielä poraus varaa(eli n.54-55mm) niin mailatkaa: b2_@luukku.com

19.5.2005 0:03

Sanokaas että piisaako 180 suutin kun pytty on 55mm koossa? ja oisko heittää jotain arvioo kuin paljon seosta auki?

19.5.2005 18:20

nyt tuli taas ongelmia, mikäs voi olla vikana kun tyhjäkäynnillä käy hyvin, mutta ei ota kiekkaa kun 8000rpm ja sitten kun lähtee ajaan niin ykkösellä vaikka kuinka rääkkäis niin kierrokset ei nouse yli 5000rpm :S ei kyl oo mitään tietoo nyt mut jos jollain olis niin vois auttaa :)

Re: Gammaan pyttyä

20.5.2005 14:00

b2_ kirjoitti:Joo aattelin vaan kysästä että oisko gamma-miehillä jääny nurkkiin ylimäärästä pyttyä? Meinaan ku itellä porattu jo sen verran loppuun ettei löydy mäntiä, ja putkituskin on niin helvatan kallista touhua. Eli jos jollain olisi pytty jossa vielä poraus varaa(eli n.54-55mm) niin mailatkaa: b2_@luukku.com
Missäs koossa omas on, meinaan suzuki TS125 mallin männät käyvät lähes suoraan gammaan ja niitä saa 56->