Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Yamaha WR125X/R

6.6.2013 23:59

ei oo :(

E: Kiva saldo

toissapäivänä manuaalin harjotteluu
eilen kilvelle
tänää lipalle
ja sit ympäri :lol:

tuli käytyy koko hela hoito ns. lyhyessä ajassa :D

Re: Yamaha WR125X/R

7.6.2013 0:16

Menikö weerast mitään rikki?

Re: Yamaha WR125X/R

7.6.2013 13:32

Pienillä naarmuilla selvittii. :)

Ihme et ittelle ei sattunu muuta ku polvi jäi weeran alle sillee et se vähä venähti, kämmeniin / käsiin ei mitään O.O tosin siin tilantees kyl roikuttii viimesee asti :D

Re: Yamaha WR125X/R

7.6.2013 14:44

Alexir, voin ottaa kuvan mun kilventelineestä kun jaksan, kestää varmasti :D Mitkäs väit sulla on?

Re: Yamaha WR125X/R

7.6.2013 15:09

Juuuso22 kirjoitti:Alexir, voin ottaa kuvan mun kilventelineestä kun jaksan, kestää varmasti :D Mitkäs väit sulla on?

joo jos viittit :)
Ittellä nyt joku varakilventeline kii, saa nähä kaua kestää..

12-48 välit 520 ketjuilla !

Re: Yamaha WR125X/R

8.6.2013 15:36

Nyt nopeesti joku kertoo mikä merkki tuol tarkistusreijäs pitää olla kun säätää venat. Menee taas niin perseelleen...



Edittiä
Miten tää voi olla mahdollista. Tänään säätäny venat neljään kertaan, menee aina vaan pahemmaksi. Alussa oli vaan hiljainen rahina, ja nyt on kuin hakkaisi jotain metalliputkia yhteen. Voiko tuo olla oikeasti imu 0.1mm ja pako 0.2mm säädöt vai pitäiskö ne olla 0.01mm ja 0.02mm?

Nyt on kyllä tämä jätkä niin kujalla kun vaan voi olla.

Re: Yamaha WR125X/R

9.6.2013 0:00

Joonaassss kirjoitti:Nyt nopeesti joku kertoo mikä merkki tuol tarkistusreijäs pitää olla kun säätää venat. Menee taas niin perseelleen...



Edittiä
Miten tää voi olla mahdollista. Tänään säätäny venat neljään kertaan, menee aina vaan pahemmaksi. Alussa oli vaan hiljainen rahina, ja nyt on kuin hakkaisi jotain metalliputkia yhteen. Voiko tuo olla oikeasti imu 0.1mm ja pako 0.2mm säädöt vai pitäiskö ne olla 0.01mm ja 0.02mm?

Nyt on kyllä tämä jätkä niin kujalla kun vaan voi olla.

0.1mm 0.2mm luulen et oot tehny jotaa pahasti...
Jos haluut pelata varman päälle laita ajotukset uusiks ja säädä :D

Re: Yamaha WR125X/R

9.6.2013 0:42

Nyt on kyl alexir teillä menny merkit sekasin.

Alkuperäinen huoltomanuaali sanoo et se on se yksinäinen viiva tarkistusaukossa, eikä tämä http://hostr.co/files/yEdU7LL/reik%20josta%20spottaa%20kuolon%20kohan.jpg

Kannattaa varmaan korjata toi tuonne wikiin. Oli ihan jäätävät säädöt kun oletin että se yläkuolokohta on tuossa.

Taisteltiin tossa kuus tuntia ja säädettiin kuuteen kertaa noi venat. Huhhuh, meni vaan pahemmaks aina kun säädettiin.


Niin ja nyt siis toimii ilman mitään sivuääniä.

Re: Yamaha WR125X/R

9.6.2013 14:01

Juuuso22 kirjoitti:Alexir, voin ottaa kuvan mun kilventelineestä kun jaksan, kestää varmasti :D Mitkäs väit sulla on?
Jos mullekki viittisit pistää :D

Re: Yamaha WR125X/R

9.6.2013 19:51

Laittaisikohan tähän 55 vai 57 piikkisen takarattaan? Eipä kai sillä isoa merkitystä ole?

Re: Yamaha WR125X/R

9.6.2013 20:06

Xenonini ottavat lopputilin, muutama päivä sitten valo oli punaisen sävyinen
---> otin johdot irti ballastista ja akusta ja laitoin takaisin, ei auttanut
Yhtäkkiä toimi normaalisti yhden päivän ja nyt enää ei toimi ollenkaan. Eikai muuta ku uutta ostamaan?

Tämä muutossarja minulla on tietääkseni (vanha omistaja laittanut) http://www.xenonkauppa.fi/H4bixenonMP Eikös tuo ole menevä?
Myydäänkö tuon Cobran polttimoita erikseen vai täytyykö ostaa tuo sarja kokonaan uusiksi? Ehkä parempi koko sarja jos vika löytyisikin ballastista?

Re: Yamaha WR125X/R

10.6.2013 4:10

Itellä on juuri tuo. Hyvin toimii. Noita H4 polttimoita myydään kyllä erikseen mutta suosittelen koko sarjan ostamista..

Re: Yamaha WR125X/R

10.6.2013 20:13

Miksi ihmeessä? Xenon-polttimon valoikä on noin 3 000 tuntia, jos ballasti tai hehku on pimahtanut noin tuhannessa tunnissa, onko järkeä ostaa uutta sarjaa ja jättää se edellinen käyttämättä? :roll:

Voisin veikata ballastia, mielestäni niitäkin myydään erikseen. Eikä tule niin kalliiksi, mitä koko setti? (Ballastin hinta setistä noin 50-75%?)

Tuo punaisuus vois johtua siitä, että sulla ei anna ballasti tarpeeksi tenkua hehkulle. Itse hehkun pitäisi olla kunnossa, kerran siinä valo palaa?
Pelkkää arvailua, älkää ottako tosissanne...

Re: Yamaha WR125X/R

10.6.2013 20:47

Valo sieltä on rikki luultavasti. Faijan volvossa kävi samalla tavalla, että valo muuttui punaiseksi, sitten jonkun ajan päästä valkoiseksi ja sen jälkeen kyrvähti. Kävi ostamassa uudet xenonit ja taas pelaa.

Re: Yamaha WR125X/R

10.6.2013 20:52

Sama se oli meilläkin entisessä autossa. Pikkuhiljaa alkoi näkyä sävyeroa ja lopuks valo meni aivan punaseksi, ennenkuin pimeni. Vähän yli 100tkm se auto meillä oli ja kerran muistaakseni polttimot vaihdettiin :lol: