13.6.2010 16:24
Aparaatti kirjoitti:Osaisko porukka neuvoa säätöjen kanssa?
Tällähetkellä kiinni 154cc Polini, 34mm VHSB, vakioputki, joku powerfilter vakio ilmansuodatinboksissa ja RAVE.
Tulppa on tällä hetkellä BR8ES, B10ECS simahti heti, johtunee ''sisäänajosta'' ja 5% seoksista?
Eli taisi tulppa käydä liian kylmänä ja ei näin ollen putsannut itseään?
Onkohan tuon lämpimämmän tulpan käytöstä haittaa?
Lämmöt heiluu alle 80°C eli kone käy ihan normaali lämmöissä?
Kaasarin säädöt ovat:
Tyhjäkäyntisuutin: 36
Pääsuutin: 155
Neula: K56 ( 2. ylimmässä lovessa sokka)
Luistin numero on 40
Neulaputken numeroa en tähän hätään muista.
Kumminkin, tyhjäkäyntiä ei kunnolla jaksa käydä, sitäkin vain tyhjäkäyntiruuvi pohjassa, vaatii siis isomman tyhjäkäyntisuuttimen, sitten itse ''ongelmaan''.
Alakierroksilla röpeltää pahasti, ja keskikierroksilla kanssa, pitää kokeilla laskea neulaa vielä, mutta veikkaan että ei sillä kokonaan korjaannu, kiertää myös sinne 11,000 mutta paikallaan jää jumimaan sinne 7000 kierrokseen ja pätkittää ja röveltää, 1. vaihteella sama juttu, mutta kun vaihdat 2. vaihteen se vetää piikin loppuun jo ihan sinne 11,000 asti, mikähän on?
Itse olen ihan käsi neulojen ja neulaputkien merkintöjen kanssa, tai minkä mukaan sitten tilailla uusia neuloja, voisi auttaa minun ongelmaani tuo uusi neula, samalla kokoonpanolla käytetty K21-neulaa aika paljon?
Pääsuutin ihmetyttää myös, AF1 ei kiertänyt loppuun asti 170 pääsuuttimella, mutta tuolla 155 kiertää hyvin, porukka käyttäny tuon polinin kanssa jopa 180 ja 190 pääsuuttimia, minulla 155 tuntuu vielä jopa vähän liian isolta?:O
15.6.2010 0:37
15.6.2010 15:19
Aparaatti kirjoitti:Mikähän tuolla vaihdelaatikossa mättää, tänään tulin tuohon pihaan ja aloin ronklaamaan vapaalle, no aikansa siinä pyörittelin ja sit yht'äkkiä lakkas kierroslukumittari pyörimästä, mietin että mitä hittoa, kokeilin että menikö se vapaalle hitaasti kytkintä luisuttamalla ja koko vehje lähti TAAKSEPÄIN!
Sammutin äkkiä ja sit laitoin vapaalle, käynnistin ja kaikki toimi taas niinkun pitikin.
15.6.2010 16:04
1.7.2010 0:27
1.7.2010 2:42
Obo_ kirjoitti:Moro,
Noniin nyt olen onnellinen Apikan omistaja, joka tarttis muutamaa vinkkiä ku pyörässä löyty muutama "vika".
1. Nopeusmittari ei toimi = mittarin pyörittäjässa paskaa yms?
2. Etujarru ei toimi, tai siis eilen toimi hyvin, nyt taas pikku hiljaa löystyny ja ei ota enää ollenkaan kiinni jarru, pelkillä takajarruilla mennään -.- = ei mitää hajua mistä johtuu
3. Mihin pitäis laittaa minivilkut kiinni? = tai siis johdot ja kaikki on kuulemma valmiina enää pitää vaan tökätä paikkaan x ne kiinni siellä penkin alla? Näin siis mulle sanottiin.
Eli jos osaisi neuvoa noita nin tarkasti kuin vain osaa/jaksaa niin olisi oikee kiva :D Ja muuten vaan vinkkejä yms voi aina sanoa
1.7.2010 5:41
Aparaatti kirjoitti:Miten helvetissä se on edes mahdollista, koko koneenhan tätyisi vaihtaa pyörimissuunta taaksepäin????
2.7.2010 6:02
Johani kirjoitti:Aparaatti kirjoitti:Miten helvetissä se on edes mahdollista, koko koneenhan tätyisi vaihtaa pyörimissuunta taaksepäin????
kastahtihan voi pyöriä väärimpäin ilman muutoksia, moottorikelkoissahan pakki toimii kakstahdeissa niin että moottori pyöräytetään väärimpäin käymään, eli muutetaan kipinäennakkoa vaan. pyörii kyllä väärälläki ennakolla väärimpäin mutta pidemmän päälle kone ei tykkää. et oo koskaan kokeillu pv:llä väärimpäin vaihteilla käymään ?
2.7.2010 19:01
14.7.2010 16:59
15.7.2010 22:17
19.7.2010 0:52
^eppu^ kirjoitti:onko jollain myydä toimivaa puolaa?
tai mistä sellatteen lyötäisi?
25.7.2010 22:30
23.8.2010 17:05
23.8.2010 20:36