Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
9.8.2013 23:50
voikko linkittää mulle ne rattaa yv:llä?
10.8.2013 0:01
Juu kiitti, mistäs saa halvalla punasia ketjuja ja paljo on eroo hinnassa punasilla ja normaaleilla`?
10.8.2013 12:50
Mene ebay.co.uk ja kirjota hakukenttään "motorcycle chain 520 red". Kyllä värillisistä joutuu maksamaan pikkasen enemmän.
11.8.2013 3:17
Oon kauan miettiny uuen putken hommaamista. Nii kannattaako hommata kokoputkisto vai pelkkä änkkä? onko vaikeeta modata änkkä sopimaan vakio putkeen? ja onko pakollista vaihtaa suuttimia jos vaihtaa pelkän änkän?
11.8.2013 10:53
Jos omaat välineet välipillin tekoon, niin saat kyllä lähes kaikki äänenvaimentimet sopimaan. Kyllä ne suuttimet kannattaa vaihtaa isompiin, ihan moottorin eliniänkin takia.
11.8.2013 12:12
Eroaakos näitten nelarimallien rungot kuinka paljon 2-t mallien rungoista? Että millanen homma ois sovittaa nelarin runkoon 2-t kone?
11.8.2013 12:23
Työn määrästä en tiedä, mutta koneen vaihtanisessa ei ole mitään järkeä, kun 2t-husseja on ihan laillisiakin. Jälleenmyyntikin olisi erittäin hankalaa, eikä 2t-kone nelarin rungossa nosta myyntiarvoa pätkääkään. Jos tehosta puute niin nelari kiertoon ja 2t alle.
11.8.2013 18:52
Rungonkiinnikkeet täysin eri paikoissa, moottorin alakehto on alkupäästä kakstahtisessa yksiputkinen, tässä on kaksi, mikäli oikein muistan. Lailliseksi et sitä ikinä saisi, sen vertaa uudet pelit kyseessä kuitenkin. Tarkoitan että kaikki tyyppihyväksynnän läpäisseet osat ovat kirjattu ylös ja mahdollista tarkistaa. Esim. autodata ilmoittaa käyttövoimaksi 4-t, ja koneenasi on 2-t, mitenkäs suu sitten pannaan poliisien edessä?
11.8.2013 20:34
Onkohan sopiva hinta jos laitan oman hussen myyntiin 4100€? Kuvat näkee galleriasta, siihen on vaihdettu Leo Vince, suuttimet, katteet, fättis, xenonit yms. hilpettä. Ketjut ja rattaat vaihdettu 520-jakosiksi 200km sitten ja renkaissakin vielä ihan hyvin kuviota. Mitäs sanotte?
11.8.2013 21:23
Juu no pitääpi käydä kyseleen vähän katsastuskonttorilta eräältä tutulta löydettäskö joku porsaanreikä että saatais tommonen lailliseks
Mutjoo enhän mää tehojen takia olis konetta vaihtamassa, vaan siksi kun mulla on tossa pöydällä kaks nelarikonetta mistä ei lähde vauhtipyörät irti
Saa kyllä ehdotella jos ois jotain taikatemppuja niitten irrotukseen, mutta kuminuija ulosvedin jääspray happiasetyleeniliekki yhdistelmä kokeiltu jo. Ja en haluis minarellii ostaa, mennyt totaalisesti luotto näihin
12.8.2013 17:18
Jos ei vähän jämerämmällä pulttipyssyllä + ulosvetimellä lähde niin on kyllä kumma.. Enkä tarkoita nyt mitään 100e pulttipyssyä, vaan esim. milwaukeen 610nm momentin pulttareita.. Kaverilla on sellainen, ei ole kyllä missään tilanteessa voima loppunut / yksikään vauhtipyörä jäänyt irroittamatta
Ja niitä on paljon irroiteltu.
12.8.2013 17:49
Kokeiltu tommosilla ammattikäyttöön tarkotetuilla 450nm ja 610nm pulttipyssyil, sekä käynyt parilla metalli pajalla joilla varmasti on huipputason vehkeet
12.8.2013 20:49
Mutteriko siinä on niin kovaa kiinni, vai vauhtipyörä akselissa?
Vie pata koneistamolle, kyllä ne saa sen irti.
12.8.2013 22:51
Vauhtipyörä akselissa, ja on jo koneistamolla
Pari päivää on jo kyllä yrittänyt irrottaa sitä, sanoivat koittavansa vielä jotakin, mutta sitten luovuttavat jos ei lähde