Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
19.2.2013 20:38
torstaattori kirjoitti:löin tnää iskälle kauppalistan käteen, että käväsis hakemassa 2t öljyä ja koneeseen öljyä niin toi jtn kendallia hintaa kyllä oli tuotteilla, mutta minkälaisia kokemuksia teillä on tuosta merkistä?
Itsellä on WR:ässä tota 4t öljyä ja hyvin tuntuu pyörivän siellä...
Kyllä kotari kestää vaikka ajaisi bilteman 2t öljyllä
Jalkapyörä
19.2.2013 21:47
torstaattori kirjoitti:löin tnää iskälle kauppalistan käteen, että käväsis hakemassa 2t öljyä ja koneeseen öljyä niin toi jtn kendallia hintaa kyllä oli tuotteilla, mutta minkälaisia kokemuksia teillä on tuosta merkistä?
Jenkit ei edes käytä muutakuin Kendallia, ja muutenkin kisakuskeilla on paljon hyviä kokemuksia eli hyvää tavaraa on.
19.2.2013 22:32
Hehee! Kävin tuossa ajelemassa ja lopussa ei ottanu enää piikkiä. Kattoin että pakoaukonsäädin jumissa. Mikähän sen on jumittanu? :-o
19.2.2013 22:36
olvilainen kirjoitti:Hehee! Kävin tuossa ajelemassa ja lopussa ei ottanu enää piikkiä. Kattoin että pakoaukonsäädin jumissa. Mikähän sen on jumittanu? :-o
Karstaantunu?
Liikkuuko pakoaukonsäädin ollenkaan kun annat kaasua (sivussa tarkistusreikä)
19.2.2013 23:16
Ei liiku ollenkaan. Viikonloppuna pytty auki ja tsiigailee
toivottavasti ois vaan karstottunu. Jännä ajaa ku ei ota piikkiä,kiihtyy silleen tasasesti
19.2.2013 23:36
olvilainen kirjoitti:Ei liiku ollenkaan. Viikonloppuna pytty auki ja tsiigailee
toivottavasti ois vaan karstottunu. Jännä ajaa ku ei ota piikkiä,kiihtyy silleen tasasesti
kokeileppa huviksee laittaa se "tappi" siellä sylinterissä ohi ja kokeilla miltä tuntuis ajaa ilman pakoaukonsäädintä
itsellä pari kertaa vahingossa mennyt huti ja silloin on hauskuus kohallaa vaikka alaväännöt kateissa
http://www.youtube.com/watch?v=FKOJh_CQNrM&t=9m33s
20.2.2013 2:17
Mikäköhän tota laitetta vaivaa, mikään valo ei toimi mutta ku painaa tappokatkasijaa ni syttyy valot ja sammuu..
20.2.2013 9:36
Joo! Itekki laitoin ekan männän vaihon yhteydessä sen tapin ohi haarukasta
luulin että ajoin vanhalla dt:llä...
20.2.2013 16:02
meni tos kickistä boorit paskaks ni voiks joku linkkaa ku varaosanumero on vaihtunu:)?
20.2.2013 19:39
nyt loppu ideat kun ei tuo kottarainen lähde käyntiin, kipinän saa joka kokeiltu 2 tulpalla toinen uusi toinen vanha bensaa saa tosin pistän uuden bensat tankkiin jos johtuisi siitä onko enää mitään muuta mikä voisi käynnistymisen estää?
20.2.2013 20:15
Konkolaa kirjoitti:meni tos kickistä boorit paskaks ni voiks joku linkkaa ku varaosanumero on vaihtunu:)?
Laita spostia tai soita motokeitaalle.
torstaattori kirjoitti:nyt loppu ideat kun ei tuo kottarainen lähde käyntiin, kipinän saa joka kokeiltu 2 tulpalla toinen uusi toinen vanha bensaa saa tosin pistän uuden bensat tankkiin jos johtuisi siitä onko enää mitään muuta mikä voisi käynnistymisen estää?
Kaasaria auki vaan jossei lähde tuoreella bensalla, paskaa tai joku paikka jumissa, muut neuvoo sitten enemmän putsausta/korjausta.
20.2.2013 20:25
Jos haluiaisi kotarista 125cc>>Toimivan 144cc niin riittäiskö että vaihtais tottakai sen 144cc pyttysarjan+kampiakselin,tiivisteet ja tottakai putki ja kaasari säätöihin. Kun noita settejä näyttäs olevan netissä myynnissä ja vähän ehkä himottelis...
http://www.offroadpro.fi/porssi/ktm-144 ... nterisarjaEttä menisköhän se ihan kiltisti paikalleen
20.2.2013 20:42
Juu, toimiva se kyllä olisi noilla toimenpiteillä, tosin tuo pytty varmaan pystyisi hyödyntämään isommankin kaasarin jos rupeaisi vielä enemmän himottamaan.
21.2.2013 0:55
Prätkä jätkä kirjoitti:Juu, toimiva se kyllä olisi noilla toimenpiteillä, tosin tuo pytty varmaan pystyisi hyödyntämään isommankin kaasarin jos rupeaisi vielä enemmän himottamaan.
125sx ja 144sx tarkotettu samalle 38 kaasarille.
21.2.2013 19:20
Juu, tarkotinkin vaan, että jos tahtoo vieläkin enemmän tehoa (tai tehoaluetta muuttaa) niin tolle pytylle voi ihan hyvin laittaa isommankin kaasarin.