Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

3.1.2010 22:53

jansu91 kirjoitti:
Ansta kirjoitti:ne 40 ja 50 on varmaan luistin leikkaus-asteita...

mulla ei oo kaasareista kovin paljoa tietoa, että osaatko sanoa että mitä eroa nuilla kahdella sillon olisi? eli mihin se leikkaus-aste vaikuttaa?


osakaasulla (tyhjäkäynniltä - 1/4kaasuun) ilmansaantiin, kaasun vastaamiseen.

3.1.2010 22:56

Johani kirjoitti:
jansu91 kirjoitti:
Ansta kirjoitti:ne 40 ja 50 on varmaan luistin leikkaus-asteita...

mulla ei oo kaasareista kovin paljoa tietoa, että osaatko sanoa että mitä eroa nuilla kahdella sillon olisi? eli mihin se leikkaus-aste vaikuttaa?


osakaasulla (tyhjäkäynniltä - 1/4kaasuun) ilmansaantiin, kaasun vastaamiseen.


no kumpi sit olis se parempi jos puhutaan TT-apriliasta? :)

4.1.2010 12:40

34mm VHSB

18.1.2010 21:49

No niin nyt kaikki ostamaan halpaa varaosapyörää. Keväällä puran ja myyn pytyn, männän kaasarin, renkaat ym. erikseen paljon kalliimmalla, nyt kokonaisena lähtee talvihintaan, saa noutaa myös keväällä ;)

http://www.motot.net/talli/osat/id149/

18.1.2010 23:38

sitten olis taas uus ongelma. tyhjäkäynnillä ei tahdo tuo aprilia oikeen pysyä siinä mihin on tyhjäkäyntisäädöt säädetty vaan lähtee seikkailemaan joskus ihan jopa sinne 8000rpm asti.. Ja toinen ongelma mikä oli ajellessa on että kierrokset ei taho oikeen laskea niinkun pitäis vaan laskee hitaasti ja jää seikkailemaan sinne n. 3500rpm ja siitä sitten laskee tyhjäkäynnille jos sille tuulelle sattuu? onko kokemusta kellään että missä vika?

1.2.2010 2:12

jansu91 kirjoitti:sitten olis taas uus ongelma. tyhjäkäynnillä ei tahdo tuo aprilia oikeen pysyä siinä mihin on tyhjäkäyntisäädöt säädetty vaan lähtee seikkailemaan joskus ihan jopa sinne 8000rpm asti.. Ja toinen ongelma mikä oli ajellessa on että kierrokset ei taho oikeen laskea niinkun pitäis vaan laskee hitaasti ja jää seikkailemaan sinne n. 3500rpm ja siitä sitten laskee tyhjäkäynnille jos sille tuulelle sattuu? onko kokemusta kellään että missä vika?




Olisko imuvuoto?

6.2.2010 0:30

Riittääkö 15.4 volttia puolalle ?

22.3.2010 23:30

Mistä mahtaa löytyä valorele replicasta? on tuolla bensatankin alla aikamoinen hässäkkä:)
Niin ja mitä luulette onks vika siinä releessä kun ei mee pitkät päälle ja mittaristossa palaa kokoajan pitkienvalojen merkkivalo kun laittaa valot päälle.Parkkien kans ei onkkelmia.

Onkos muiden apriliilioissa huonot valot? Mun replicassa on niin surkeet että pimeellä ei paljon ajella on koitettu isompi wattista polttimoa ja paranneltu johtoja mitä muuta pitäs ruveta kehittelee?

23.3.2010 4:35

volvomies760 kirjoitti:Mistä mahtaa löytyä valorele replicasta? on tuolla bensatankin alla aikamoinen hässäkkä:)
Niin ja mitä luulette onks vika siinä releessä kun ei mee pitkät päälle ja mittaristossa palaa kokoajan pitkienvalojen merkkivalo kun laittaa valot päälle.Parkkien kans ei onkkelmia.

Onkos muiden apriliilioissa huonot valot? Mun replicassa on niin surkeet että pimeellä ei paljon ajella on koitettu isompi wattista polttimoa ja paranneltu johtoja mitä muuta pitäs ruveta kehittelee?
Valorele/vilkkujen rele löytyy takaavasemmalta puolelta. ja noi valot ei kyll oo mistään parhaimmasta päästä. vai mikä polttimo sulla siel o?.

23.3.2010 19:06

taitaa olla 35w on koitettu 55 mut meni viel surkeemmaks ja tos ku laitin tota viisvitosta ni ei enää pitkät toiminu millää polttimol ja pitkien mittarivalo vaan hehkuu...)
ps. tänää uus mittarinpyöritin asennettu ja kevään eka metrit ajettu.)

12.4.2010 21:10

Hei! mites tota kun otin läpprungon irti ja kattelin niitä boysenin teholäppii siinä niin huomasin että se toinen läppä oli raollaan... kuuluuko olla? voiko sen kääntää vaan toistepäin jolloin se ei ola raollaan? läpistä ei ole hirveesti kokemusta jtn ajattelin kysyä.

13.4.2010 19:13

Ei saa olla rakoo yhtää. Niitä ei sais kyl hirveesti voimalla väännellä ettei katkee.

13.4.2010 21:57

-edu kirjoitti:Ei saa olla rakoo yhtää. Niitä ei sais kyl hirveesti voimalla väännellä ettei katkee.


en ole väännelly. käynnissä ollu vikaa ja otin nuo sit irti ja huomasin et siin on rako. täytyy kääntää se toisen puolen läppä niin ei oo enää rakoo. sit varmaan alkaa käyntikin toimii?

17.4.2010 16:20

Luulis sit toimivan. Millä säädöillä ootte ajellu kesäl? Suutinta ny lähinnä kyselen. loput säädöt voin ite ettiä. TT-af1 siis kyseessä ja ehkä arrowi tulos kii.

18.4.2010 21:44

No jos sul on vakioilmanpuhdistin kokeile 160 suuttimella.


Ja mikä neula sulla on? se vaikuttaa kanssa. Tuo 160 vois olla kokeilun arvoinen k57 neulan kanssa.