Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
11.10.2013 7:38
Mäkistation kirjoitti:Suosittelen nostamaan sitä neulaa, aika salakavalasti sulattaa männänlaen, jos keskialueella menee laihoille. Yhdestä DT:stä meni täälläpäin 2 mäntää pienen ajan sisällä kysyisen asian takia:
Neula niin ylös kuin saa, ei varmasti pääse käymään noin.
Tässä on pitkä tarina mut edellinen omistaja oli vienyt paikalliselle korjaamolle kun kävi laihalla. No, siellä vaihtoivat neulan sitten ja sen jälkeen kuulemma alko toimimaan. Epäilen silti, koska siellähän oli vakiosuuttimet tyhjän vakioputken kanssa.
eli neula on todennäköisesti alkuperäistä ohuempi koska oikeita säätöjä lähettiin sillä hakemaan. Edellinen omistaja kun ei tuntunu tietävön onko se a1 vai tt.
11.10.2013 9:34
Mäkistation kirjoitti:Neula niin ylös kuin saa, ei varmasti pääse käymään noin.
Tulee itku silmään, kun koittaa jonnekkin liikkua.
11.10.2013 13:24
Stefat varmasti kunnossa? Oma TZR aikanaan söi mäntiä stefojen takia.
11.10.2013 15:08
Suomenpaskin kirjoitti:Mäkistation kirjoitti:Neula niin ylös kuin saa, ei varmasti pääse käymään noin.
Tulee itku silmään, kun koittaa jonnekkin liikkua.
No jos menee rajusti rikkaalle, niin sitä neulaa voi koettaa tiputtaa. Mutta mun mielestä on paljon helpompi lähteä hakemaan säätöjä rikkaalta, koneen käytöksen huomaa helpommin ja mitään ei varmasti hajoa, vaikka säädöt olisivat fiturallaan.
11.10.2013 16:58
Moro! Ei sattus kellään olemaan myynnissä kunnossa olevaa ja toimivaa syyläriä? tai alkuperästä eturattaan suojaa?
12.10.2013 19:40
Jos tuon todella 2000€ hintaan saa, niin itse hakisin ehdottomasti. Paljoa ei voi metsään mennä tuolla hinnalla..
12.10.2013 19:41
Kuvien vähyys vähän arveluttaa.
12.10.2013 22:58
Ja kannattaa ainakin kuitit kattoa noista rempoista mitä on tehty. Jos omistajalla ei niitä ole näyttää, niin koskaan ei voi olla varma onko oikeasti mitään remppaa tehty.
Muuten tuo vaikuttaa kyllä ihan asialliselta peliltä, ja hinnasta kannattaa koittaa vielä tinkiä pari sataa pois, yleensä sen satasen ainakin saa kohtuu helposti pudotettua.
13.10.2013 3:31
jos kyytsää jotakuta niin painuuko perä aivan pohjaan vai pysyykö se suht ylhäällä ? vai pitääkö korottaa
13.10.2013 17:25
Vakio mittaristo ei ole kiinni joten kilometreista ei voi olla varma. Mun mielestä kuulostaa vähän oudolta että alakertaremppa tehty jo 20tkm kohdalla joka myös voisi kertoa siitä että todelliset kilometrit on jotain muuta kun ilmoitetut.
Mutta toisaalta jos remontti tosiaan tehty 4tkm sitten niin sillä ei ole oikeastaan väliä vaikka olisikin ajettu enemmän kun väitetään.
13.10.2013 21:21
temz98 kirjoitti:jos kyytsää jotakuta niin painuuko perä aivan pohjaan vai pysyykö se suht ylhäällä ? vai pitääkö korottaa
Ei se perä mihinkään painu, jos on tarpeeksi nättejä tyttöjä kyydissä.
13.10.2013 21:28
No hyvä sit
14.10.2013 13:05
Ilmeni sellanen ongelma etta, lyhyet valot ei toimi... Mutta kun ajat hetken pitkat paalla ja painat lyhyet paalle, ne taas toimivat... Ehdotuksia missa vika?
14.10.2013 18:12
Joku ei yhdistä kunnolla. Valonvaihtajan ja polttimon välisien johtojen/liittimien tarkistus nyt ensialkuun. Mahdollisiin liittimiin ruiskuttaa hieman CRC:tä.