Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
28.5.2013 23:43
Kyllähä se keula nousee kolmosellakin, aika kovat temput saa tehä kyl et sen saa nousemaan
Väleinä toimii 12/48 520 jaolla
29.5.2013 0:30
Itellä on käyny kaikissa paitsi ekass huollossa 1000km+ ylityksillä, atm 13.4tkm mittarissa ja menee ens viikolla 12tkm huoltoon. Johtuen tästä opiskelupaikasta. Minulle on sanottu ettei takuu säilyisi ellei käytö valtuutetulla..? Toki olisin tehnyt huollot itse jos vain voisin ja säästänyt sanalla lähemmäs 800e
E: öljyjä toki vaihellu useemmin mitä huollossa käyny
29.5.2013 8:19
Hepex kirjoitti:Itellä on käyny kaikissa paitsi ekass huollossa 1000km+ ylityksillä, atm 13.4tkm mittarissa ja menee ens viikolla 12tkm huoltoon. Johtuen tästä opiskelupaikasta. Minulle on sanottu ettei takuu säilyisi ellei käytö valtuutetulla..? Toki olisin tehnyt huollot itse jos vain voisin ja säästänyt sanalla lähemmäs 800e
E: öljyjä toki vaihellu useemmin mitä huollossa käyny
Liikeessä ainakin sano mulle että pääasia on että huollo tulee tehdyiksi. Olin jo varaamassa aikaa huoltoon kunnes saatin sovittua asia.
29.5.2013 18:26
Nyt tilasin nuo 180cc palikat ja kireemmän nokan, muutama kaveri sanonu, että ei tule yhtään tehoa vakiokannen kanssa. Voiko olla näin? Tossa se koko setti:
http://www.automotivespartsshop.com/product/0/111/YAMAHA-HUSQVARNA-180cc-COMPLETE-BOREUP-FORGED-PISTON-KIT-for-FZ150i-VIXION-R15-R125-WR125-RS3
29.5.2013 23:35
Tänää heitin 180 leveen kumin kiinni kun toi 170 jo kankailla. Vähän oli vaikeuksia saada nousemaan vanteelle mutta meni kuitenkin. Menee jo niin palloks että on kapeempi kun toi 170 joka hipo ketjuja.
Galleriassa kuva
30.5.2013 0:00
Kyllä tulee tehoo.
Toki kannella saisi LISÄÄ tehoa, mutta "pelkästään" noilla palikoilla tuut huomaamaan eroa positiiviseen suuntaan
30.5.2013 16:16
Miten te ootte tehny kilventelineitä `? Saako tehtyä niin ettei tarvitse paskoa vanhaa `?
30.5.2013 17:35
Tää on aika kinkkinen pyörä kilventelineen kannalta. Ite oon just tekemässä semmosta että leikkasin eka pellistä suunnillee sopivan liuskan. Pistin pulteilla takahäkkiin niistä neljästä vapaasta paikasta. Tein siihen peltiin reijän takalipan kiinnikkeelle. Ja aattelin pistää pätkän komposiittimailaa siihen pellin alle vahvistamaan
30.5.2013 20:59
Hasla kirjoitti:Miten te ootte tehny kilventelineitä `? Saako tehtyä niin ettei tarvitse paskoa vanhaa `?
Saa, itsellä tämmöinen ja nuo ohjeetkin tein.
https://www.dropbox.com/s/21tk5p49lcxzu ... njatke.pdfVähän vaatii vaivaa ja työkaluja, mutta jos jaksaa peukalon ottaa perseestä niin ei ole iso homma loppuenlopuksi.
30.5.2013 23:06
LeKe96 kirjoitti:Hasla kirjoitti:Miten te ootte tehny kilventelineitä `? Saako tehtyä niin ettei tarvitse paskoa vanhaa `?
Saa, itsellä tämmöinen ja nuo ohjeetkin tein.
https://www.dropbox.com/s/21tk5p49lcxzu ... njatke.pdfVähän vaatii vaivaa ja työkaluja, mutta jos jaksaa peukalon ottaa perseestä niin ei ole iso homma loppuenlopuksi.
Kiitti tiedosta ! Toi on kyllä totta ku on aika vammasesti tehty toi takavalon
31.5.2013 15:16
Minkälaisilla väleillä kehtaisi lähteä heittämään 800km+ ruotsinreissua, pistänkö sovinnolla vakiot kiinni vai onnistuisiko vielä 14/55?
Nyt kiinni 13/53 ja nappaa 118 vauhdissa motarilla rajottimelle, kun kävin koittamas. Kone laulaa muuten ihan kiitettävästi yli 100 mittarivauhdissa, noihan on vielä lyhyemmät kuin 14/57 välit, jotka nekin on jo aivan tarpeeksi lyhyet.
Hauskat välithän nuo kaupunkiin on, mutta matkalle eivät todellakaan.
31.5.2013 18:37
Itellä 12-48 ja hakkaa 124kmh rajottimelle
31.5.2013 19:48
Mittariin vai GPS:ään?
1.6.2013 11:23
Missä myydään wr:ää pienempää takaratasta kun ei tunnu löytyvän mistään.. kuulemma nuo 125dt takaratas kävisi wr:ään mut ei oo vielä löytyny sopivaa kokoa.