Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Aprilia SX/RX125

1.5.2014 21:53

Juu, kannattaa samalla tarkistella vesipumpun rattaat, kun ne sattuu muovia olemaan..

Re: Aprilia SX/RX125

2.5.2014 0:42

onkos jollakin myynnissä koropaloja sxään, kun muistaakseni näin täällä jollakin niit myynnissä

Re: Aprilia SX/RX125

2.5.2014 12:58

Y4m4h4_97 kirjoitti:onkos jollakin myynnissä koropaloja sxään, kun muistaakseni näin täällä jollakin niit myynnissä

kokkeile kääntää ne palat siellä iskarin ala päässä toisin päin, sen pitäs korottaa ainaki vähäse sitä :)

Re: Aprilia SX/RX125

2.5.2014 13:26

Sanokaa nyt joku ohjeet käynnistyspolkimen jännitykseen :D

Re: Aprilia SX/RX125

2.5.2014 19:29

kertokaas mistä saa mahdollisimman nopeesti vesipumpun akselin ja stefat

Re: Aprilia SX/RX125

2.5.2014 19:40

Nakkilasta tulee parissa päivässä.

Re: Aprilia SX/RX125

2.5.2014 19:55

jupi^^ kirjoitti:kertokaas mistä saa mahdollisimman nopeesti vesipumpun akselin ja stefat


Eli vika löytyi? :D Arvelinkin, ettei oikein muualta ne nesteet voi alakertaan mennä..

Re: Aprilia SX/RX125

2.5.2014 20:04

Lave kirjoitti:
jupi^^ kirjoitti:kertokaas mistä saa mahdollisimman nopeesti vesipumpun akselin ja stefat


Eli vika löytyi? :D Arvelinkin, ettei oikein muualta ne nesteet voi alakertaan mennä..


jjuu löyty:D stefat oli kovettuneet ja aika huonossa hapessa muutenkii ja akseliin oli sellaset pienet urat hankautuneet:D pittääpi siis sieltä nakkilasta tillailla niitä osia

Re: Aprilia SX/RX125

2.5.2014 22:17

Ihan pieni vinkki, että ota ne tiivisteet mukaa ja kävele lähimpää varaosa liikkeesee ennenku tilaat..
Ne on mallia yleiskoko, niin saattaa löytyy yli puolet halvemmalla verrattuna nakkilaan. Itse löysin paikalliselta nesteeltä oikeanlaiset :)

Re: Aprilia SX/RX125

2.5.2014 22:36

-unknown kirjoitti:Ihan pieni vinkki, että ota ne tiivisteet mukaa ja kävele lähimpää varaosa liikkeesee ennenku tilaat..
Ne on mallia yleiskoko, niin saattaa löytyy yli puolet halvemmalla verrattuna nakkilaan. Itse löysin paikalliselta nesteeltä oikeanlaiset :)


juu kiertelin jo tän kylän kaikki liikkeet mistä vois löytyä muttei vaan löytynyt

Re: Aprilia SX/RX125

5.5.2014 0:51

Saattaa olla apikan osto edessä, muutama kysymys.
Onko gianelli/arrow täysin samoja putkia?
Kuinka usein olette ravea puhdistanut?
Paljon vie bensaa satasella TT:nä?
Miten vforce3 eroaa normaaleista läpistä, ja mitä käytännön hyötyä vforcesta on?

Re: Aprilia SX/RX125

5.5.2014 2:23

Gianelli ja Arrow ovat toiminnaltaan täysin samoja.
Itse olen ravea puhdistellut viimeistään kun huomaan toiminnassa jotain erikoista (jumiutumista tms.), mutta yleisimmin ainakin noin 3000km välein.
Bensaa minulla kuluu 5-6l/100km, vireinä arrow, rave 1 ja kaasarin tt-setti. Toki riippuu myös kaasukädestä.
V-Forceista ei ole vielä kokemusta (ensi viikolla ehkä onkin :D), mutta ainakin pitäisi koneen kierrosherkkyyteen ja käynnin tasaisuuteen vaikuttaa. 34mm kaasarin kanssa suositeltu yhdistelmä.

Muut voi korjailla/lisäillä, jos on erilaisia kokemuksia tms. :)

Re: Aprilia SX/RX125

5.5.2014 9:39

V-forcet tuo myös jonki verran vääntöä lisää.Kannattaa pitää hyvää huolta siitä ravesta,Kantsii myös jonku verra tilata raven vaijeria ja laippaa varalle jos sattuu hajoamaa.

Re: Aprilia SX/RX125

5.5.2014 15:35

Itsellä ei raven kanssa onneksi ole isompia ongelmia ollut..

Ja juu, se vääntö unohtui mainita :D

Re: Aprilia SX/RX125

5.5.2014 20:05

Mutta ei siis ole mikään vaatimus tuo 34 kaasari, toimii myös vakiokaasarin tt palikoilla?

Kiitos hyvistä vastauksista!