Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
31.10.2009 22:10
JP_89 kirjoitti:Tietääkö kukaan meneekö replicaan sportpron tai RS:n etupumput?
Sportproossa kai samat pumput kun replicassa. Af1 ylempi t-pala isompi kuin rs:sä eli se ainakin pitää vaihtaa ja alempaan menee pienellä takomisella
.
1.11.2009 0:12
Pulla-Racing kirjoitti:JP_89 kirjoitti:Tietääkö kukaan meneekö replicaan sportpron tai RS:n etupumput?
Sportproossa kai samat pumput kun replicassa. Af1 ylempi t-pala isompi kuin rs:sä eli se ainakin pitää vaihtaa ja alempaan menee pienellä takomisella
.
Vaan pumppujen alapää/jarrunkiinnitys/akseli on samoja?
1.11.2009 12:44
Ei ole sport pro:ssa samat pumput kuin replicassa
14.11.2009 22:51
https://shop.strato.de/epages/61548808. ... ucts/FE.07 Kellään tietoa meneekö af1:teen? Ei lue kokoa, mutta onko räsässä saman kokone keula kuin tässä?
16.11.2009 19:18
Millä helvetillä ootte availlu niitä pultteja jotka pitää konetta ja swingiä rungossa kiinni? Mikään hylsy ei mahdu siihen, eikä viittis viedä hylsyä sorvattavaks.
16.11.2009 20:01
-edu kirjoitti:Millä helvetillä ootte availlu niitä pultteja jotka pitää konetta ja swingiä rungossa kiinni? Mikään hylsy ei mahdu siihen, eikä viittis viedä hylsyä sorvattavaks.
Tarkotatko sitä pulttia jossa on se erikoismutteri päässä? Itse pultin puoli pitäisi lähteä ihan normaalilla hylsyllä, jos on liian paksut hylsyt sulla niin käy jostain ohkasemmalla seinällä oleva. Jos tarkotat sitä mutteria niin talttapäämeisseli +vasara, tai sitten sopivankokosesta hylsystä muokkaat rälläkällä
16.11.2009 21:20
Isäukko avas sen mutterin ain sellai että joku taltta siihen ja vasaralla pamauttaa. vanha paskaki oli pyörä ni vittujaks niitä availee erikoisavaimel.. taltta siihe reunaa ja lekalla päähän!
16.11.2009 22:06
=DD jees, täytyy kokeilla. Itsellä kaikki sen kokoluokan hylsyt on voimahylsyjä nii ei mahtunu.
16.11.2009 23:36
Kyllähän se sillä taltalla lähtee mutta herkästi hajuaa paikat, että järkevin varmaan ostaa sopiva hylsy ja tehdä siitä sopiva avain, ja toiselle puolelle sitten sopiva myöskin, ei ne hylsyt kovin paljoa ole
16.11.2009 23:46
Meinaatko siis, että talttaa sille puolelle, missä on mutterina rinkula, jossa on paikat neljälle tapille? Omassa pyörässä ainakin oikealla takaa katsottuna.
17.11.2009 1:10
-edu kirjoitti:Meinaatko siis, että talttaa sille puolelle, missä on mutterina rinkula, jossa on paikat neljälle tapille? Omassa pyörässä ainakin oikealla takaa katsottuna.
Juurikin niin, lähtee kyllä silläkin mutta hajottaa herkästi, toiselle puolelle sitten normaali hylsy kaupasta.Ymmärsin että sillepuolelle ei löydy sopivaa hylsyä sulta?
17.11.2009 14:08
mulla ei hajonnu vasara+taltta-taktiikalla kertaakaa ja 5 kertaa se avattii... kyl se kestää
17.11.2009 17:46
Ansta kirjoitti:mulla ei hajonnu vasara+taltta-taktiikalla kertaakaa ja 5 kertaa se avattii... kyl se kestää
Itsellä oli melko ikävä ura tossa mutterissa kun joskus tolla taktiikalla oli avattu. Eihän se välttämättä hajua varsinkaan jos ei lipsahda mihkään, mutta varmempi se on sopivalla avaimella
17.11.2009 18:44
Kyl mää siihen jotain kehittelen.
Mutta siis, toiselle puolelle ei ollut riittävän ohutta hylsyä. Täytyy käydä ostaan huomenna töitten jälkeen. Sit pääsis jatkaa projektia.
18.11.2009 0:44
Mulla ne mutterin "kolot" oli vaan vähän pyöristyny, kyl se tollee lähtee hyvi ku osaa