Maadotukset.
Akunhan saa vaikka heti laitettuu ilman suurempia muutoksia. Tosin lataus teho on sit nii olematon. turha haaveilla esim xenon.
Sit taas kun vaihtaa jännitesäätimen dc, niin saa jotain aikaseksi.
en nyt jaksa muistaa mikä johto piti sirtää mihinki et pystyy akun laittaan järkevästi. Sit akun - napa maihin ja + johto vetää keltaseen / Kelta/pun johto nippuu. Edelleenkään en muista värejä.
Oiskoha pitäny katkasta yks johto. Kuitenki ne johtoniput siel tankin alla piti erottaa toisistaan. Ite asensin akun joskus vuos sitten paikalleen.
E: 1. Kytke Trailtechin jännitesäädin vanhan tilalle,
2. Staattorilta tulevan keltaisen johdon ensinmäisen liitoksen kohdalta, katkaise toine johto. JOHTO JOKA LÄHTEE KELTAISEEN JOHTONIPPUUN.
JPG.JPG
3. Johto jonka katkaisit, liitä Kelta/pun johto nippuun. (Katso kuva ylempänä).
4. Asenna akku ilmanputsari koteloon. Kytke akun - napa runkoon.
5. Vedä akun + navalta johto pyörän Kelt/pun johto nippuun.(sulake väliin)
helpotetaan sen verran viel, et isomman kotarin 250/300 2t akkukotelot käy suoraan piikkiseen ja sit rungossa on reikä valmiiks mihin voi - johon voi ruuvata kii
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.