Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
7.2.2013 18:50
voisko joku sanoa semmoset tärkeimmät suutin koot kesälle myös tyhjäkäynti sekä neula hommelit kun lähdössä eka tilaus kottaraiseen osaa niin pistäs muutamat suuttimet matkaan ja onko näissä semmonen pyöreä suutin vai kulmikas kun ei ole tuota kaasaria tullut vielä auottua?
7.2.2013 18:58
Kannattaa ostaa
suutinsarja, ja
tälläinen tk suutin käy
Edit: Ja tk suutin koko kesäks 45, talveks 48-50
7.2.2013 21:28
-linttamummo- kirjoitti:Kannattaa ostaa
suutinsarja, ja
tälläinen tk suutin käy
Edit: Ja tk suutin koko kesäks 45, talveks 48-50
Ei tuota sarjaa kannata ostaa kun 172-175 on kesällä sopivasuutin.. Ja tuossa lähtee koot 180 ->
7.2.2013 21:35
alpinestars^ kirjoitti:"Joo, näin on asianlaita."
Ihanko on duke jätkällä omaa kokemusta, vai tulitko vaan huviksee taas toteilemaan ?
Meinaa vaan, että aika suora vastaus, nii ois niitä kokemuksia ollu mukava kuulla.
On kokemusta kavereiden kiinanmankeista joissa avaimet käy ristiin, mankifoorumeilla on asiasta puhetta ja täälläkin se on usesti todettu.
7.2.2013 22:31
KTMRIDER kirjoitti:Ei tuota sarjaa kannata ostaa kun 172-175 on kesällä sopivasuutin.. Ja tuossa lähtee koot 180 ->
Tuo sarja on hyvä niihin pyöriin joissa on 38mm kaasari, ja se on vakiona näissä vanhemmissa
7.2.2013 22:57
Aivan niin olikin. "uusissa" tuota kaasaria tiputettiin 36
8.2.2013 20:28
noh nyt lähtis omaan kultaan ekat osat tilaukseen tulisko vielä viime hetkellä mitä kannattas tilata kun suutimet on kemikaalit on uus ilmanputsarikin tarttu matkaan tulisko vielä jtn mieleen nii pistäs samaan tilaukseen?
8.2.2013 21:46
Jarrupalat, takaiskarin alapään laakerit, ketjulukko, eturattaan stefa/holkki, tulppa, pesu tulppa äänevaimentimeen ja putsari koteloon. lukkoliimaa. Lamppuja eteen ja taakse.Mitäs kaikkea noita nyt löytyykää, mitä hyvä olla varastossa.
9.2.2013 0:09
Juupeli6 kirjoitti:
Herätti mielenkiinnon. Saiskohan tuosta joitakin kuvia, koska itse en löytänyt kyseisellä varaosanumerolla kuvaa.
http://www.motot.net/galleria/kuva172713/http://www.motot.net/galleria/kuva172714/http://www.motot.net/galleria/kuva172715/Tuossa on nytten kuvaa tästä kotarin omasta virtalukosta.
Kuvissa näkyy myös paikka mihin olen oman lukkoni sijoittanut.
Asennusohjeet niitä tarvitseville: Eli virtalukossa on 4 piuhaa, jossa kaikissa päissä abikot. Näistä neljästä piuhasta tarvitset 2. Mittarilla katsot mitkä johdot ovat toisensa parit. Kun pari on selvillä, teippaa toiset kaksi piuhaa, ja ota puolasta keulan suuntaan oleva abiko irti. Tähän väliin liität virtalukon, ja vola. Homma valmis.
9.2.2013 2:25
KTMRIDER kirjoitti:juhm97 kirjoitti:Okei sellasen siis hankin
Entäs se asennus? Mihin johtoihin se laitetaan kiinni?
Oikeestaan kaks tapaa.
1) laitat katkaisijan puolanjohodon välii. En off-asennossa maadoittaa virran runkoon ja on-asennossa kulkee norm.
2) asennat tappokatkaisijan johtoihin ja katkaisee sitäkautta kipinän. Tse suosin ensimmäistä itselläniki niin.
Olisin kiinnostunut saamaan ohjeet tohon ekaan vaihtoehtoon, itellä tuolla 2 vaihtoehdolla nyt kiinni. Mutta ei toi ny kyllä ainakaan kauheesti varkaita estä. Itellä on siis tämmönen tarvike mankin virtalukko!
Kiitos jo etukäteen
9.2.2013 13:36
Tuosta kotarin virtalukosta vielä, niin kai sen avaimen saa sieltä pois, kun pyörä on käynnissä? Ihan hankalaan paikkaan ei sitä viitti laittaa jos sitä avainta ei saa lukosta pois, muuten kuin sammuttamalla pyörän.
9.2.2013 14:50
Tuskinpa saa irti ajossa, ja juuri oli yläpuolella ohjeet virtalukon laitosta puolanjohtoon, että silmä käteen pojat
9.2.2013 21:14
Juupeli6 kirjoitti:Tuosta kotarin virtalukosta vielä, niin kai sen avaimen saa sieltä pois, kun pyörä on käynnissä? Ihan hankalaan paikkaan ei sitä viitti laittaa jos sitä avainta ei saa lukosta pois, muuten kuin sammuttamalla pyörän.
Siis anteeks nyt jo etukäteen, mutta minkä ihmeen takia sun pitäis saada se avain pois, kun pyörä on käynnissä?
10.2.2013 11:28
Tuossa sinun tapauksessa sulla on se virtalukko iskarin vieressä. Jos sattuu olemaan avaimenperiä, kotiavaimia, sun muuta siinä, niin se naarmuttaa sitä iskaria. Ja sit jos kaatuu, niin avain voi katketa osuessaan johonki kiveen ja sen jälkeen onkin hommattava jo uus lukko.
10.2.2013 12:42
Ei ole mitään avaimenperää, koska ne helisisi ärsyttävästi siihen pumppuun, ja niinkuin sanoit tod. näk. naarmuttaisi sitä.
Ja prosentit siihen että jos kaatusin ja joku kivi osuisi just siihen avaimeen, ovat aika pienet. Että en nyt näe lukon sijaintia mitenkään ongelmana. Omasta mielestä paikka on just passeli