Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
2.8.2013 20:46
Taitaa tuon selitys lukea ohjekirjassa tarkemmin, mutta en jaksa nyt ohjekirjaa kaivaa. Muistelen, että nuo koodit kertovat pyörän tämänhetkisen ohjelmiston numeron ja siitä sitten huoltomies tietää tarvitseeko se päivittää vai ei.
2.8.2013 20:59
Okei kiitos.
Entäs mistäköhän johtuu kun nyt pari kertaa käynyt näin ja viimeksi tänään: Ottaa kierroksia, mutta ei kiihdy kuten normaalisti, esim. kolmosvaihteella 60-70km/h on mahdoton tavoite ja tuntuu ettei vitosella pysty vaan pumppaamaan kaasua 80-alueella, vaan pitää heittää kutonen.
Sitten lähtee itsestään pois.
2.8.2013 21:01
AceFin kirjoitti:Taitaa tuon selitys lukea ohjekirjassa tarkemmin, mutta en jaksa nyt ohjekirjaa kaivaa. Muistelen, että nuo koodit kertovat pyörän tämänhetkisen ohjelmiston numeron ja siitä sitten huoltomies tietää tarvitseeko se päivittää vai ei.
Näin on asian laita. Voisittekos laitella kuvia tulemaan teidän vilkkukiinnityksistä? Itellä on tällähetkellä reikänauhapatentti eikä ole mikään nätein :/
2.8.2013 21:12
Tollaset itsellä. Kiinni niissä vakiokilventelineen rei'issä. Nuo metallipalaset ei näy, kun katsoo normaalisti ja vilkut ovat todella siistin näköiset!
2.8.2013 23:06
Itellä täysin samatin, mutta valkoisilla maalatuilla metalinpalasilla ja vakio vilkuilla. Tulee siihen näköjään välillä vähän potkastua mutta eipä oo vilkut menneet rikki vielä
Nyt kun on koropala niin katotaan millasessa kaaressa palaset lentää kun ite/joku toinen pomppaa kyytiin
4.8.2013 16:53
ottopoika kirjoitti:Ei mitään hajua, itelläki tulee toi sama ku laittaa virrat.
Mutta sopiiko näihin kakstahdin iskari?
Sopii, mutta ei sekään ole kunnollinen vaikka onkin toki 4t iskaria parempi, 06-07 wr:stä pitäisi sitten löytyä kunnollinen mut niitä ei paljoa ole tarjolla.
5.8.2013 14:48
Olen aatellut ostaa nelari hussen joten voisitteko luetella plussia ja miinuksia kyseisestä pärrästä? Jääkö muille nelareille? Yleisimpiä vikoja? Kulutusosien saatavuus?
5.8.2013 16:26
Paras nelari. Jää Betalle kiihdytyksessä, ei huipuissa (vakiona, vakiolle), varmaan Hm:lle kans. Eipä tässä ole vikoja näkynyt. Jos oot kova poika keulimaan niin tankinkorkki vuotaa kaiken bensan tankin päälle. Jos kerran sama kuin 2t-Husse niin osia kyllä löytyy.
5.8.2013 16:42
Itekkin ollu tosi tyytyväinen, saa hyvin varaosia, halpa ajaa (kaikki nelarit), ihan riittävästi tehoo että pysyy liikenteen mukana, siistin näkönen.
Miinuksina voisin sanoo että vähä turhan matala (Hoituis koropalalla), ei käänny kauheen hyvin pienessä tilassa.
5.8.2013 17:09
ei minulla ole tullut tippaakaan bensaa ulos korkista vaikka on suurempia kulmiakin vedelty..
5.8.2013 17:30
No perkele.
Itellä se tankinkorkki ei ainakaan pidä helvettiäkään. Vaikka sen vääntää niin kireällä kuin pystyy, ei tarvi täydellä tankilla kuin kerran nykäistä ja se vuotaa samantien...
5.8.2013 18:12
ottopoika kirjoitti: ei käänny kauheen hyvin pienessä tilassa.
Tää on ehkä hussen vituttavin ominaisuus. Pienessä tilassa saa aina vekslata. En ymmärrä, että miten tällaisessa "kisapyörässä" on niin suuri kääntösäde.
5.8.2013 18:41
Blacklake kirjoitti:Paras nelari.
No just
Mä sanoisin vähän loivemmin, yksi parhaita nelareita.
5.8.2013 19:09
Blacklake, osta se korkintiiviste niin loppuu vuotaminen. Letku tankinkorkin päällä olevaan nippaan ja siitä t-palojen emäakselista sisään, ei vuoda päälle ainakaan jos alipainekanavan kautta vielä jotain tulisi, vaikka tiiviste sen hyvin pitääkin!
5.8.2013 20:38
Juu korkintiivisteen oisin varmaan ostanu muttei saanut enään Supermoto centteriltä tai muualtakaan. Letku on kyllä tankinkorkin päällä, se vaan vuotaa sieltä korkin kierteiden välistä.