Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

26.7.2013 22:05

Oli siel sulakkeet vissii kondikses, mut kattoo jos saa vakuutukseen noi piuhat ku on kerta täyskasko nii kattaa omat tötöilyt myös :lol:

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

28.7.2013 20:55

Onkos jollain käytössä omassa smoto hussessaan varikkopukkia?
Löytyisköhän jostain tarpeeks matala?

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

28.7.2013 21:03

Jos värillä ei ole väliä niin tuo pitäisi käydä: http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... pukki-ktm-

Toimii ja on riittävän tukeva normi ruuvailuun ja säilytykseen.

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

28.7.2013 22:28

Motonetin tai Bilteman pukki ajaa asiansa myös ihan hyvin. :D Ite ostin Motonetin pukin hintaa 40€ muistaakseni :D

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

29.7.2013 3:43

Linkatkaapas tai kuvatkaa ny joku video Hussesta koropalalla, tai vaikka ilman- ja koropalalla video.
Mielestäni SPJ:n miittivideossa jollakin oli koropala nelarihussessa, oli aika asiallisen näkönen ku poltteli siinä kumea. Enään en sitä vain löydä ja pistää kyrpimään..
Nyt kun vielä 7 viikkoa ajokorttipuolta lompakosta täyttää Visa niin ois aikaa pistää se koropala, ja tekis mieli nähä millainen näky se olis koropalalla, että kannattaisko se :D

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

29.7.2013 12:45

Kuva
Kuva ilman

Kuva
Ja kuva koropalalla

Tosta suunnilleen näkee eron noissa laudoissa takana, otettu samalta etäisyydeltä ;)

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

29.7.2013 13:01

Ja mulla on galleriassa kuvia korolla olevasta husqusta, ja parissa kuvassa ilman koroa :)

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

29.7.2013 13:34

Ja jos haluaa vielä lisää perää nostaa niin ei muutakun takahäkistä korottamaan ;)

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

29.7.2013 16:09

Tulis kyllä aika jäätävän näköne. Koropalalla saisin korjattua senkin että se seisoo ihan saatanan suorassa. Tankilla käyn aina vain yhdestä kulmasta, koska muuten se seisoo niin pystyssä että pelkään sen kaatuvan joka kerta.
Ja kun aina jonnekkin saapuessa laitan Hussen seisomatuelle.... Vittu ku oot pystyssä ja siitä sitten sitä siirtelemään että saa sen hyvään kulmaan.
Pitäähän se perkeleen koropala tilata kun sitä rahaa vielä on.. Vähän. :D

Onko (varmasti on) muilla sitä ongelmaa, että tuo tankinkorkki ei pidä paskaakaan sisällään? Tankki täynnä tai vaikka puolivälissä, kytket kerran eturenkaan ilmaan niin litra bensaa heiluu tankin päällä. Mp-Racingillä oli vielä vähän aikaa sitten myynnissä sellainen tiiviste tankkiin, oli vaan perkeleen kallis. Saako tuota vuoto-ongelmaa korjattua jotenkin?

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

31.7.2013 22:35

Onko pääsuutin tälläinen? Tuli äsken avattua kaasari, mutta luulin että mulla on vääränlainen suutin. Nyt googlailun jälkeen en enää olekaan ihan varma. Onko tämä oikea suutin? Jos on niin miten se vaihdetaan, ruuvataanko se jotenkin tuosta "suutinrungosta" irti ja vaihdetaan isompi tilalle?

Kuva

EDIT: Unohtui sanoa, että tuli vaihdettua vaahtomuoviputsari ja 40 tk-suutin, nyt lähtee vielä helpommin käyntiin ja tyhjäkäynti on tasainen, toisin kuin alkuperäisellä suuttimella.

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

31.7.2013 22:53

Mikä ois hyvä xenon-sarja, mulla on mmx umpio nii kannattaaks se vaihtaa kans. Oon kullu et liikkuvalla polttimolla valokuvio menee aika paskaks? :s

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

1.8.2013 3:18

Ihan vinkkinä jokaiselle joka haluaa säästää aikaa : Tietopankin Korotuspalan asentaminen-artikkelissa on menty vähän vaikeamman kautta.
SIellähän sanotaan että penkki, bensatankki ja takahäkki otetaan helvettiin kaikkineen lisäosineen että iskarin saisi pois.
Ite kavereitten kanssa otettiin vaan iskari auki molemmista päistä, ja linkusta joku osa pois joka taisi mennä takahaarukkaan kiinni. Sitten nostettiin takarengasta (Koko laitos itse oli pukilla) ja vedettiin iskunvaimennin alakautta pois. Säästää perkeleesti aikaa :D

Ulkopäin ei paljoa näe että olisi koropala, mutta kyydissä sen kyllä huomaa. Itse olen n. 183 cm ja piti jo vähän ottaa varpailla vastaan että ylsi jalat kunnolla maahan. Ei se tosiaan ajoon mitenkään vaikuttanut, mutta keuliminen oli helvetin ihmeellistä.
En oo kyllä Hussella viikkoon ajanu nimim. Fobba, että tuntui vitun oudolta ajaa sillä pitkästä aikaa muutenkin :D
Ennen tuntu että meinaa kaatua useasti oikealle koska oli niin perkeleen pystyssä. Nyt koropalalla taas nojaa vasemmalle jonkin verran, mutta parempi niin :D

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

1.8.2013 11:06

Se tietopankin ohje pätee vaan kakstahteihin, nelarissa sen saa tosiaan vaan alhaalta pudottamalla. Tietääkö kukaan tosta suuttimesta vai pitääkö vielä kerran avata kaasari ja mahdollisesti lähteä sen jälkeen stormiin vaihtamaan suutinta?

E: Avasin kaasarin ja olihan se tosiaan sellanen minkä edellisessä viestissä linkkasin ja suutin sopi siihen. Ei vaan viitsi mennä testaamaan sadekelillä...

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

2.8.2013 16:17

Mikäs tää tämmönen on? Vilahtaa aina, kun laittaa virrat päälle.

Kuva

Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

2.8.2013 17:40

Ei mitään hajua, itelläki tulee toi sama ku laittaa virrat.
Mutta sopiiko näihin kakstahdin iskari?