Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
3.9.2017 18:44
Vilkun johdon.
3.9.2017 20:22
TooPeli28 kirjoitti:Hieman ehkä ot, en parempaakaan löytäny ni minkä verran ootte ajanu kotarin sylintereillä ? itel nyt 400h täynä... Mietin vaan, kun talvella vois viiä pinnotettavaks bud racingille tai ostaa uus sylinteri
kato että missä kunnossa on sylinteri, jos tuntuu sormella semmosia naarmuja nii poraus tai uus sylkkä mut jos niitä naarmuja ei tunne sormella nii hoonaus vaa
4.9.2017 16:24
Nicasilia ei sitten välttämättä kannata hoonata kuin timanttihoonilla. Perushoonilla pahimmassa tapauksessa vaan pilaa pinnoitteen.
4.9.2017 17:51
Nicasilin hoonaus kuluttaa pinnoitetta joten joutuu ojasta allikkoon. Jos hoonaa niin hyvin kevyt hoonaus todella hienolla kivellä tai vesihiomapaperilla joka on elastisen lieriön ympärillä.
4.9.2017 21:32
Mistä kannattas alkaa ettiä vikaa kun valot ei pelaa eikä mittari, luultavasti ei maadota..?
5.9.2017 9:24
ma$$i kirjoitti:Nicasilia ei sitten välttämättä kannata hoonata kuin timanttihoonilla. Perushoonilla pahimmassa tapauksessa vaan pilaa pinnoitteen.
Millaisia hooneja ne käyttää moottorikoneistamoilla?
5.9.2017 16:26
Pakoaukon yläpuolella selkeesti tuntuvat naarmut, 400h tosiaa menny jo ni kyl se vaihtoon lähtee. Pinnoiteki alkaa lohkeileee
5.9.2017 19:25
Simppaa_ kirjoitti:Mistä kannattas alkaa ettiä vikaa kun valot ei pelaa eikä mittari, luultavasti ei maadota..?
Tähän lisäten niin jännitteensäädin rikki luulisin, polttimon vaihdoin ni kärvähtää heti ja mittarin paristokin taitaa olla lopussa.
5.9.2017 22:42
Minkä kokosia suuttimia teillä on kaasarissa? Mulla käytössä tehtaan tt putki ja 3% seokset tankissa... Aina ku tekee stoppien nii huomaa ku ylivuotoletkusta jää asfalttiin märkä läntti ja lopulta huomaa että keulimissuoran molemmissa päissä on järvi
6.9.2017 7:22
Eiköhä se oo iha normaalii et sielt tulee sitä, kyl mulki suht herkästi valuu. Vähä isot onseokset omaa makuu, eikö räi ja savuta ?
6.9.2017 7:43
TooPeli28 kirjoitti:Eiköhä se oo iha normaalii et sielt tulee sitä, kyl mulki suht herkästi valuu. Vähä isot onseokset omaa makuu, eikö räi ja savuta ?
no mulla kyllä tulee sitä aika vitusti mutta ei se mitenkää erityisemmin savuta tai mittää mut sitte semmone kans tapahtunu mutta vaa kerran et palamatonta bensaa tulee pakoaukosta putken päälle ja savuaa...
6.9.2017 8:55
No jos haluut ettei sitä tuu nii paljoo ni kokeile 2.5% tai 2%
6.9.2017 20:59
Heikkmi kirjoitti:Muurari kirjoitti:Missäköhän mättää kun etupyörän laakerit vaihoin kun klappasi. Vaihon jälkeen toimi kun pitikin. Nyt taas 7h jälkeen klappaa kuin ennen vaihtoa.
Missä kunnossa holkit ja stefat? Pääseekö lika heti laakereihin?
Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Ethän laittanu stefaa väärinpäin ja vesi päässyt laakerille? Itellä kävi näin. Stefassa ainaki mitä mulla on ollu ni lukee joku outside tai inside en muista enkä tosiaan ekalla kertaa huomannut
6.9.2017 22:40
Mites tota, mittarista oli paristo loppu (vm 2009), mittari herää kun napista painaa tai liikkuttaa, mutta napeista ei mitään muuta sitten tapahdukkaan?
Mihin muuten menee se kolmas johto mittarista, yks nopeusanturille, virta ja...?
7.9.2017 0:22
K_T_M kirjoitti:Minkä kokosia suuttimia teillä on kaasarissa? Mulla käytössä tehtaan tt putki ja 3% seokset tankissa... Aina ku tekee stoppien nii huomaa ku ylivuotoletkusta jää asfalttiin märkä läntti ja lopulta huomaa että keulimissuoran molemmissa päissä on järvi
Kesällä pidin 172, nyt 180 päivisin käy vähän liian rikkaalla mut sitte ku asteita alle 10C nii toimii täydellisesti
Prosari putkena. Ite pidän tankissa 2.5% seoksia, omasta mielestä 3% on hukkaan heitettyä öljyä
Simppaa_ kirjoitti:Mites tota, mittarista oli paristo loppu (vm 2009), mittari herää kun napista painaa tai liikkuttaa, mutta napeista ei mitään muuta sitten tapahdukkaan?
Mihin muuten menee se kolmas johto mittarista, yks nopeusanturille, virta ja...?
Eikö siis vaiha eri modeja mittarissa? Ja se kolmas johto on sellaiselle pp tankonapille millä sitä mittaria voi ohjata.