Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
23.5.2013 19:00
Akii.k kirjoitti:Oon nyt vaihtamasaa mäntää niin tuli mieleen että ilmataanko tässä miten jäähytysjärjestelmä? Kaadetaan syylärin korkista melkein täyteen, käytetään hetken aikaa ja lisätään jos on laskenut? Vai ?
Itte ainaski sillee tehnyt, että kaataa koko järjestelmän eka täyteen nestettä, sitten lyö käyntiin ja puristelee letkuja ja kahtoo syyläristä tarvitsekoo nestettä lisätä... Ja sitten ekan ajokerran jälkee kattonu tarviiko lisäillä.
24.5.2013 17:59
Mistäköhän vois johtua että ei tule enää kipinää männävaihdon jälkeen? Puolan maadotusjohto on kiinni ja kokeiltu kahella tulpalla.. kellää ideoita?
Edit: Vika löydetty, akku oli tyhjä. AIka jännä ettei tullu kipinää tyhjällä akulla... Mutta toinen vika ilmeni, sulakkeet kuumenuu reilusti jos akku on kiinni, mistäköhän voisi johtua? Voiko johtua siitä että jos joku johto ottaa runkoon kiinni?
25.5.2013 1:17
arskad kirjoitti:m4x1p3p5i kirjoitti:Osaisiko joku selittää oikein selkeästi miten tuota kokonaiskilometrimäärää luetaan. Saan kyllä sen ODOn näkyviin mutta niistä kolmesta lukuparista en ota selkoa sitten ollenkaan.
Ohjekirjan latauslinkki (2003, MX125):
http://www.sendspace.com/file/ei8ufr(sis. 288 sivua)
Tosiaan tuosta ohjekirjasta löytyy kaikki mahdollinen, mukaanlukien mittariston käyttöohjeet.
Eipä löydy ohjeistakaan miten sitä tosiaan luetaan. Kerrotaan vain miten sen luvun saa näkyviin ja miten sitä muokataan. Eikö kenelläkään ole omakohtaista tietämystä/kokemusta asiasta?
Vai ajelevatko kaikki mäxä kuskit sitten vain random kilometreillä
26.5.2013 23:22
Joo elikkäs, onko kellään muulla ollut sellaista vaivaa, että RAVE 1 tiputtaa öljyä yläpäästä? 2,5% seokset käytössä, ja castrolilla, eli ei pitäs olla siitä ainakaan kiinni.
26.5.2013 23:32
Se vihree tiiviste kiinni? Ja paljon kannattais muute pienentää suutinta 34 kaasarissa kun 160 paikallaa ja röpöttää ennen piikkiä melko paljolti. Ihan vaan suuntaa antavaa haen, tiedän että kaikki yksilöitä
ja rave,v-force ja arrowi kiinni
27.5.2013 0:08
Koita laittaa neulaa pykälä laihemmalle.
27.5.2013 0:17
On jo laihimmalla
27.5.2013 20:25
kasperi1996 kirjoitti:Se vihree tiiviste kiinni?
Meinaatko tota osaa nro 16 vai 17?
http://www.easyparts.nl/showdrawing/266 ... valve.html
27.5.2013 20:32
Tuo 17, eikös se sitä varten ole että ei falskaa sieltä tavaraa pihalle?
27.5.2013 21:32
Kyllä se siellä oli - paskana tosin. Ei kait se auta ku osaa tilaukseen. Kiitokset Kasperille!
28.5.2013 17:49
Noniin! löyty vihdoinkin oikosulun aiheuttaja... Koko etupään sähköt kävin läpi sillä siihen viimeks tein muutoksia mut olikin sitten vika takavalossa
Kohta ajelemaan! Ja saapu vielä raven laippaki
28.5.2013 23:18
Tuota minkä kokosia suuttimia kannatais tilata 34mm kaasariin? 160 yli vai ali? Kannattaako tilata erikokosia tyhjäkäyntisuuttimia? K57 neula on kait hyvä? Tommosen kaasarin ajattelin tilata
5.6.2013 1:06
Meinaisin itse ostaa tälläistä mäxää ja nykyinen omistaja sanoi että ei ole ravea ollenkaan? onko se huono juttu ja minkälaiset väännöt silloin on ja vireinä oli kaikki perus hyppylangat, ilmanputsarin "kuri" pois ja kuriton putki, Varmaan laiskan nelitahti kemmun jälkeen tuntuu mukavalta
ja kuinkas tuo alakerta kestää alakerta on kuulemma rempattu noin 8tkm sitten kaikki on silloin vaihdettu. Ja entäs ne muovirattaat kuinka usein ne pitäisi vaihtaa ja onko vaikeaa?
5.6.2013 17:33
Alavääntöjä ei oo mitenkään, saa kierrättää jonku verran että lähtee. Ottaa sitte äkäsen piikin ilman ravea
Jos 8tkm sitten on rempattu niin kestää huoletti ajaa se +15tkm. Muovirattaista on puhetta, mutta jos ne menee rikki ni sen kyllä kuulee.
Kytkin pois ja ne on siinä hollilla.
5.6.2013 22:12
ei niitä alavääntöjä oo ennenkää tarvinnu
ja onko missään halvalla mäntäsarjoja ku mitä kattoin niin 109e oli halvimpia mitä suomesta löyty ja sitte mistä saisi edullisesti tehoputken tuollaiseen mieluusti käytetty, ainakaan täältä mototnetistä ei löytynyt sopivaa putkea