Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
27.7.2009 14:56
-edu kirjoitti:Hyvin huollettuna hyvä peli. Osia saa ainakin nakkilasta. Joo noi sun mainitsemat piikit kyl jää kuin tikku paskaan. Tehoa pitäisi riittää.
Pieni lisäys: huonosti huollettuna ja pidettynä painajaismainen, paskasta af1:sestä ei toimivaa pyörää saa.
27.7.2009 16:18
Ansta kirjoitti:Pieni lisäys: huonosti huollettuna ja pidettynä painajaismainen, paskasta af1:sestä ei toimivaa pyörää saa.
Tuohan nyt pätee joka pyörään, ainaki 99% tummista ja tulisista italiaanoista
Paljonko Futura kakkosen männällä ajaa?
27.7.2009 23:20
on siinä yks ero: jos jonkun "muun" pyörän korjaat renkaista peileihin ihan kunnolla niin siitä saat toimivan.
af1:sestä et saa toimivaa koskaan
28.7.2009 15:11
Ansta ei tiedä mistään mitään... Kyllä siitä toimiva tulee ku tekee toimivan.
30.7.2009 23:08
kolme kertaa ollu nyt sport prosta kone levällää 500km sisällä, oikea runkolaakeri aina poks. Enää ei jaksa vaihtaa kun sama homma taas kuitenkin. Mikähän sen oikein rikkoo, osaako joku sanoa? ei se kampiakseli ole kieroksi itestää voinu mennä ni en oikei siihe usko. Ja pyörä myös tärisee ihan helvetisti...
onko Aprilia AF1:sessä sama staattori vauhtipyörän alla kuin 2006 mallin räsässä? jos joku tietää kiitän paljon!
2.8.2009 17:37
kampura kiero ja tarkasta akseleiden simmitykset .
2.8.2009 17:40
Ansta kirjoitti:onko Aprilia AF1:sessä sama staattori vauhtipyörän alla kuin 2006 mallin räsässä? jos joku tietää kiitän paljon!
Ei ole. Af1:ssä on rotax123 kone ja uusissa räsissä on rotax122 kone. Ensimmäisissä räsissä on sama kone kuin Af1:sissä.
3.8.2009 0:29
joo tämän tiesinkin jo. ja taitaa niissä olla eri staattori kuvista päätellen
3.8.2009 15:02
mahtuuko taakse 160/70/17 rengas? onko kenelläkään kokemuksia?
3.8.2009 18:39
Myydään rotax 123 koneellisiin aprilioihin Gilardoni 2 sylinteri sport pro:sta.
Tästä luvataan 35hp! Sylinteri on suora, mitattu ja hoonattu koneistamolla. Hyväkuntoinen.
Mukana tulee 500km eli juuri sisäänajettu 59.58 mäntä!
11.8.2009 21:11
nyt kävi silleen että takana 2000km huolettomia kilometrejä, mutta nyt alko kun kierrokset on 6500,7500 ja 8500 kohilla tulemaan semmosia kovia nytkähyksiä.. semmosia et nytkähtää hetkellisesti eteenpäin ja sit taas normaalisti, ja heti uus nytkähys.. ei oo väliä et kiihyttääkö kovaa vai ei, nykii silti.
siltikään vapaalla konetta kierrättäessä ko pelaa normaalisti.
missä siis vika?
kiitos jo nyt vastauksista
11.8.2009 23:11
siis kone niiku laittaa vastaa eikä kierrä kunnolla?
oma temppuili tohon malliin mutta ei noin pahasti ja alakerrasta joku laakeri män vaihteeks sillo
12.8.2009 12:33
Ansta kirjoitti:siis kone niiku laittaa vastaa eikä kierrä kunnolla?
oma temppuili tohon malliin mutta ei noin pahasti ja alakerrasta joku laakeri män vaihteeks sillo
no ei se niinku vastaan laita.. mutta tehopiikki ei oo tehopiikki vaan enemmänki monta tehopotkua
ja se ei tee sitä koko ajan, ja kierrokset millä se ne tekee vaihtelee..
16.8.2009 21:21
paljon maksaa sähköstartin rele tähän vehkeeseen?
17.8.2009 15:41
jansu91 kirjoitti:Ansta kirjoitti:siis kone niiku laittaa vastaa eikä kierrä kunnolla?
oma temppuili tohon malliin mutta ei noin pahasti ja alakerrasta joku laakeri män vaihteeks sillo
no ei se niinku vastaan laita.. mutta tehopiikki ei oo tehopiikki vaan enemmänki monta tehopotkua
ja se ei tee sitä koko ajan, ja kierrokset millä se ne tekee vaihtelee..
ihan nolottaa tunnustaa.. mutta sehän oliki ketjut ja takaratas.. takaratas oli nii vanha ja kulunu et ketjut hyppäs tehopiikis aina muutaman pykälän eteenpäin kunnes lopulta hyppäs pois paikoiltaan.