Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
21.6.2015 16:44
Mistä sä ton löysit? Ku kattoo sparepartfinderillä exc:n putken niin sieltä löytyy saman hintainen mutta EXHAUST MANIFOLD nimellä. Mikä ero sx putkella on exc verrattuna
21.6.2015 17:06
Katoin jonkun vähän vanhemman vuosmallin kohdalta. Ja noista eroista en tiedä onko mitään, muistelisin että SX kohdalla tarjoo varaosaluettelo useempaa eri putkea. Eli oisko sitä sitten saanu esim tolla samalla ku EXC:ssä on ja sit jollain SXS putkella joka on ylävetosempi?
25.6.2015 1:44
Onko kellään kokemuksia tuosta motomasterin staattorista? Vai kannattaako tilata esim. motokeitaalta kun luin että ei olllut kestänyt muutamaa viikko enempää.
http://www.motomaster.fi/kauppa//produc ... php?p=3570
29.6.2015 5:42
Mikä ois kaikista yläkiertosin putki?
29.6.2015 19:36
Itseänikin kiinnostaisi, että miten laadukkaita nuo Motomasterin myymät valokäämilliset staattorit ovat..
(tosin Yamaha YZ125:seen)
29.6.2015 23:19
Meneekö ktm 125 sx:n staattori ja vauhtipyörä suoraan 125exc:hen?
30.6.2015 11:40
linus97 kirjoitti:Mikä ois kaikista yläkiertosin putki?
Veikkaisin että Pro circuit tai Doma? En ole varma mutta googlest löytyy/saatta löytyä niitä tehokäyriä kannattaa niitä katella.
2.7.2015 21:12
Mikäs kotarissa -06 vikana kun kulkee hikiset 126km/h suoralla vaikka on 38mm kaasari, sx kanki, pro circuit putki, uus mäntä ja 14-42 välitykset. Myös koko alakerta rempattu n.10h sitten ja sytytys säädetty. Voisko vikana olla liian pieni suutin, 168? Öljytkin just vaihdettu ja uus ilmansuodatin. Tehoakin ainaki sen verran että keulii helposti kaasusta 1 ja 2 vaihteella. Jaksaa myös jopa sutia.
3.7.2015 12:30
mharju kirjoitti:Mikäs kotarissa -06 vikana kun kulkee hikiset 126km/h suoralla vaikka on 38mm kaasari, sx kanki, pro circuit putki, uus mäntä ja 14-42 välitykset. Myös koko alakerta rempattu n.10h sitten ja sytytys säädetty. Voisko vikana olla liian pieni suutin, 168? Öljytkin just vaihdettu ja uus ilmansuodatin. Tehoakin ainaki sen verran että keulii helposti kaasusta 1 ja 2 vaihteella. Jaksaa myös jopa sutia.
Kokeile tuota ohjekirjan suutinta tälle säällr tais olla 175/170
Ootko kattonu kaasari muute ettei olis roskia?
5.7.2015 0:40
Kertokaapas miten teen kaatumatapit kotkaa
5.7.2015 13:26
Akseleiden sisään kierretankoa ja päihin esim muovista tehdyt tapit tai vaikka skeittilaudan renkaat. Akseleiden päätymuttereihin reiät jotta tanko siis menee läpi.
5.7.2015 16:52
Nii mutta jos teen ne kaatumatapit bmx tapeista nii miten laitan kierretangon kiini niihin tappeihi?
5.7.2015 17:16
BMX tapeissahan on toinen pää kokonaan avoin ja toisessa päässä pienempi reikä. Laitat sen reiän paksusta kierretankoa menemään akseleiden läpi ja sit kiristät prikan ja nylokkimutterin kanssa ne tapit kiinni kierretankoon kummastakin päästä. Hankala on tarkemmin selittää mutta eihän tuossa ole mitään ihmeellistä. Samalla tavallahan ne tapit on ihan bmx pyörässäkin kiinni, kierretangon virkaa hoitaa vain siinä tapauksessa pyörännavan akseli.
8.7.2015 22:54
Tarvitseeko muuttaa säätöjä kun laskee bensanpintaa ja jos tarvitsee niin miten? Ja mikä on pakoaukonsäätimen vakio asento?