Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
19.3.2013 20:25
Sitä vähän itsekin mietin että ei pitäis ainakaan jos neulaventtiili pitää, mut missä vois olla vika ku eka lähtee niinku ihan hellälläki potkulla käymään mut sit vaa sammuu ja kastaa tulpan.
22.3.2013 21:38
Jos jollain on myydä mikuni tmx 38 laittaa yyveetä tulee!
3.4.2013 19:07
Jos kellään on myydä paisari joka on täystehonen ja sopii WR -09, pistäkää YV, kiitoos!
4.4.2013 16:57
Onko vakio neula -05sessa 6DJ8-62. Itellä tuo -60. Eikös tuo -60 ole rikkaampi neula, ainakin itellä ylimmässä lovessa sokka ja silti vähän turhan rikkaalla.? Paljos tuollainen -62 neula kustantaaa.?
5.4.2013 21:35
Mikä mahtais olla kaasarissa vikana ko kallistaa (vähän enemmän kuin jos pyörä seisoisi jalallaansa) nii alkaa bensaa valuu siitä kaasarin pohjan letkusta, eli ylivuoto letkusta. Kohot eivät junnaa sillä toimii moitteettomasti ku pyörä on pystyssä. Kaasarin muuten puhaltelin ihan puhtaaks paineilmalla että ei siellä roskaakaan pitäisi olla. Onko normaalia vai yritänkö neulaventtiiliä jotenkin säättää että kohot katkaisisi aikasemmin bensan tulon?
6.4.2013 0:41
Normaalia on
6.4.2013 20:37
WR miehet huomio! Ostetaan valomaski!
7.4.2013 0:32
Onkos kellää kokemuksii tost WR tehtaan "vakioputkesta"? eli tyhjennetty tehtaan putki mikä vakiona tullut, olis kiva kuulla minkälainen se on verrattuna tehareihin hgs, doma yms tai vaikka racing putkeen mikä mulla nyt kiinni, jolla kyllä ihan napakka tehopiikki.
7.4.2013 18:19
missä sijaitsee -05 WR:n jännitteensäädin? valot sanoivat eilen sopimuksen irti ja en kerinnyt tutkimaan asiaa sen kummemmin kuin vaihtamalla uuden sulakkeen hapettuneen/kärähtäneen sulakkeen tilalle,uusi poltin pitää ostaa kun kerkiän
uskon että vika on sulakkeessa (youdontsay.jpg) mutta jos se ei ole ainoa asia mäsänä niin seuraavaksi sitten jännitteensäätäjän kimppuun D: edellisen omistajan jäljiltä siellä maskin takana muutenkin eräänlainen sähköhelvetti, huonoja liitoksia ja viiltoja johdoissa kaikkialla
7.4.2013 23:07
Tuli nyt tässä viikko sitten ostettua tällainen pöristin vuosimallia -12. Onkos näissä minkälaisia "tyyppivikoja" teillä ollut mitä kannattaisi tarkistella nyt kun olisi vielä pari viikkoa aikaa ennen kortin saantia. Ja vielä sellaista, että minkälaisia välejä ootte pitänyt näissä smotovanteilla, kun sellaiset luultavasti tulevat itselle. Pieni kutina, että nykyiset välit saattavat olla "hieman" liian lyhkäset smotoilla kun myyjä sanoi, että enskavanteilla nappaa jo 50-60 km/h vauheista piikin
7.4.2013 23:51
eipä tuossa itsellä ole ainakaan mitään kummempia vikoja ollut, muistaa vaan kaasarin pitää sääjöissä nii hyvin toimii, on meinaan aika herkkä lämpötilojen vaihteluille tuo TMX 38
Tietääkö muutes kukaa että miten tuonne pakoaukonsäätimelle menee öljyä näissä uudemman mallisissa pytyissä, vai pitääkö ite laittaa kun kasaa?
8.4.2013 0:46
Voi kasatessa vähän öljytä sitä halutessaan, mutta ei ole pakko. Ei se periaatteessa mitään öljyä ajon aikana saa, palamaton 2t öljy siellä kulkee kylläkin.
8.4.2013 15:25
Eli periaatteessa ja käytännössä saa öljyä.
8.4.2013 20:38
Noniin elikkä sellanen vika ois omassa weerassa että ei meinaa millään antaa kunnon kipinää. Polettamalla ei meinaa minkäänlaista kipinää antaa, välillä kun oikene kovasti polkee nii saattaa yks heikko kipinä tulla mut siihen se sitten jää.
Työntämällä lähtee melko hyvin käyntiin, ja käynnissä ei mitään vikaa ole. Tulppa, tulpanjohto ja hattu vasta uusittu. Staattorilta tulevat johdot oli hyvässä kunnossa. Eräs sukulainen epäili että olisiko CDi boxissa jotain häikkää? Jos joku muukin epäilee että cdi boxissa olis jotai nii heti ilmottautuu joku jolla olisi nurkissa pyörimässä ylimääräisenä cdi! Meinaa on taitaa hinnat melko suolaisia...
Apuja tarvittas! Kiitos jo etukäteen!