Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
22.5.2011 0:37
Tolla pleksillä toi keula näyttää entist enemmän kyrvän nupilta
28.5.2011 18:53
Mistäs noita varren katteiden muoviklipsejä saa, oikean kokoisena? Ja olisikohan Scorpion hyvä vaihtoehto takakumiksi?
3.6.2011 14:33
Milloin te jäähdyttelette Hondaa? Vai kestääkö ihan iloisesti ajella neljän palkin lämmöillä?
Kuka muuten tunnustaa ajavansa Kemi-Tornio alueella punahopealla Varaderolla
?
3.6.2011 14:47
kestää ajella iha kunnolla neljällä palkilla, silloinhan sitä saa oikee kunnola antaa hanaa koska se moottori on hyvin lämmin.
3.6.2011 14:54
Mulla menee aika herkkään viidellekki tolpalle mut olkoon ku ei vielä punasilla oo.
5.6.2011 16:12
Nonii kiihdytysajat on mitattu ja tässä on kolmen yrityksen ajat.
Ensimmäinen oli 21 sekuntia. Mulla on vähän paha tapa alkaa nakkaamaan sitä olematonta kuudennetta vaihdetta pesään, eli siksi heikoin aika =)
Toinen oli rapiat 18 sekuntia. Alkoikin jo vaihteiden loppuun vingutus sujua
Ja kolmaskerta toden sanoi ja parhaaksi ajaksi kipusi -->
~16.5 sekkaa!
Kaikki ajat on videolla, että jos jotakuta mietityttää. Ja kyllä Eero jopa nosti keulaa mitä mettätiellä kokeilin. Ihan vaan 7-8k kierroksia, nykäisy ja ajoasento ihan normaali, joten luulisi asfaltilla onnistuvan vielä paremmin.
5.6.2011 22:38
olikos noi kiihdytykset iha vakio väleillä?
5.6.2011 22:54
Kyl mullakin nousee keula kepeesti mut vaan ykkösellä, kakkosella ei oo mitään toivoa, ykköselläkin saa nostaa ihan paikoiltaan..
Kolmoselle ko yrittää pykältää ni hyytyy aina.. Ykköselt kakkosel nyt menee mut kolmosella ei enää jaksa vetää..
Tuntuu et sais kulmaa ainakin otettuu aika helposti, mut ite en oo viel ku hiukan kilvelle koittanu.. Tolla kun ympäri rytkähtää ni menee sitä sun toista paskaks.
E: Toi varre ei oo kyl mikään stunttipeli, sit ku saa hytin pystyy ni ei nää muutako tankin ja ojan pohjaa. Ja tuntuu et lähtee ihan vitun herkkään heittelehtii sinne sun tänne, johtunee kun yritän kurkkii sielt takaa et minne ollaan menossa.. Seisaaltaan kyl näkee vetää.
6.6.2011 9:59
Atter kirjoitti:olikos noi kiihdytykset iha vakio väleillä?
Joo vakioilla eli 14/44. Haluttais kyllä kokeilla 15p eteen, mutta perkele jos 30e yhestä rattaasta joutuu maksamaan
Ehotelkaas mulle jtn. "enduropainotteista allroad rengasta" jossa sekalaista kuvioo, että kuitenkin lievä kanttailu onnistuu ja maa irtoo.
E; Meni muuten heelvetin nopeeta 50->80km/h
E2; Aina heti kun olin huudattanut noi kiihdytykset, niin paljon mukavammalta tuntui vaihteetkin. Kaippa täytyy heittää se 30km huudatus lenkki motarilla jos auttais.
8.6.2011 13:43
AArgh. Okei myönnän, räjähtää pää noitten vakio äänien kanssa =|. Ei uskalla vakio putkeakaan porailla, kun lähtee väännöt.. Pakko se on joku tarvikevaimennin ettiä ja kokeilla
Ja sitten toinen juttu, että saattaa tulla uusia kiihdytysaikoja. 1. & 2. vaihteet menevät sen verran nyt paremmin, että tuntuu jopa perseen alla ero.
8.6.2011 21:45
kyllä se uus änkkä on hintansa arvonen. itellä kun on toi devili niin kyllä sillä on kiva päristellä kaupungissa ku päätki kääntyy
suosittelen etti jostai käyettyä änkkää, saatat löytää jostai todella hyvän hintasen
8.6.2011 22:49
Stormilla näyttäis olevan joku täysputkisto 420e myytävänä.. Oiskohan ollu motad? Millanes mahtais olla..? Ei olis kallis..
9.6.2011 11:34
Mites muuten Varadeero menee kakspäällä?
Hyosungi ei ainakaan jaksanut mennä satasta lujempaa vaikka kone oli täydessä iskussa.
9.6.2011 13:32
Satasta voi päästä, 80:iin hyytyy poikkeuksetta ylämäkiin.
9.6.2011 14:30
Riippuu hyvinki paljon tuulesta paljon pääsee, ite pääsin eilen parhaimmillaan 115 kakspäällä ihan normiasennossa, himan eroottisemmassa asennossa reilut 120..
Järjetön vastatuuli ja ylämäki ni sit mennään 80-90..