Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
18.12.2010 23:32
Joo pitää kattoo, mutta tietäs jos jollai ollu sama vika joskus, niin onko iso homma kun tuola pakkasessa kauheesti viittis ropaa.
22.12.2010 20:37
Kui paljo tämmöses CRM:s on männänvaihtoväli ? Ja kuinka usei pitää tehä ns. suurempaa koneremonttia ?
22.12.2010 20:39
Täysin samat kuin muissakin "katulaiskoissa" piikeissä. Mäntä 10-15k ja alakerta 20-30k.
22.12.2010 20:51
laazeri kirjoitti:Täysin samat kuin muissakin "katulaiskoissa" piikeissä. Mäntä 10-15k ja alakerta 20-30k.
laazeri käy kommentoimas iha niitä mopofoorumeita ku sun pätemisii näkee vähä liia mones paikas. Tahtoisin iha kokemuksen perusteella olevia. Toiki o varmaa totta, jonka ennestään tiesin. Aattelin vaa et tää ei iha sama kopio varmaa ole kun Dt tai KDX joten pieniä eroja on ? Paljo tämmöttee koneiston uusiminen sitte maksaa ?
22.12.2010 20:53
Hei, katos galleriaan "mopopoika", iteltä vaan sattu viime vuonna honda _crm_ löytymään pihasta.. Koneellisia eroja on jokaiseen pyörään, huoltovälit silti samaa luokkaa. Joten mees ite mopopoika takas sinne mopopuolelle pätemään.
Hinnatkin aikalailla samat kuin muissa pyörissä, mäntä 90-130e, pytty 500-600e, kiertari joku 130e yms.
Viimeksi muokannut laazeri päivämäärä 22.12.2010 20:54, muokattu yhteensä 1 kerran
22.12.2010 20:54
iha vinkkin sulle et laazeril oli tälläne
hienokii viel ja sen verra tietää täst mitä täält lukenu et vähä kunnioitust
22.12.2010 21:02
LaneKit kirjoitti:iha vinkkin sulle et laazeril oli tälläne
hienokii viel ja sen verra tietää täst mitä täält lukenu et vähä kunnioitust
se on hurjan ikävää.
22.12.2010 21:04
No kerta nuin kova jätkä ja kaikkitietävä sankari olet niin mitä sä täällä kyselet?
Kannattas vähän asennetta korjata jos jotain apua meinaat joskus saaha edes.
22.12.2010 21:04
Alakerralla ajaa ainakin 50k, jos et aja rypsiöljyillä.
22.12.2010 21:08
Toiki vähä pyöräkohtast, tääl yks nasse jos alakerta finaalis 35k kohal, kolisee kivast.
Oma tuntuu iha hyvält ja sen 40-50k aattelin sil jaa, et ens kesän jälkee auki ja remppaa. Nyt ajettu 33k.
Mut yleensä nää kestää sen 45-50k tosiaa, ainaki nasses ja crm sit varmaa sama.
22.12.2010 21:10
Pyöräkohtasta kyllä ja myös millä käytöllä ollu. Oma crm oli ekalla omistajalla enskakäytössä ja joku 15tkm sille oli kertyny kilsoja. Ite kun pois möin niin oisko jotain 35tkm ajettu. Ei nuihin kilsoihin vielä kilissy tai kolissu mikään paikka. Tiiä sitten missä kunnossa uudella omistajalla, pyöristä tuntunu muutenkaan mitään tietävän joten en ihmettelis vaikka paskana olis.
22.12.2010 21:29
Huonoilla öljyillä saa alakerran aika nopeesti huonoon kuntoon.
22.12.2010 21:55
Clutch kirjoitti:laazeri kirjoitti:Täysin samat kuin muissakin "katulaiskoissa" piikeissä. Mäntä 10-15k ja alakerta 20-30k.
laazeri käy kommentoimas iha niitä mopofoorumeita ku sun pätemisii näkee vähä liia mones paikas. Tahtoisin iha kokemuksen perusteella olevia. Toiki o varmaa totta, jonka ennestään tiesin. Aattelin vaa et tää ei iha sama kopio varmaa ole kun Dt tai KDX joten pieniä eroja on ? Paljo tämmöttee koneiston uusiminen sitte maksaa ?
Kyllä tuli nyt viikon naurut
Ottaa välillä oikeasti päähän kun vähän tietämättömät käyttäjät yrittävät päteä jotain omaa
E: Laazeri, en sinua tarkoittanut, vaan tietämätöntä mopopoikaa
Viimeksi muokannut Mattuu- päivämäärä 23.12.2010 0:42, muokattu yhteensä 1 kerran
22.12.2010 22:00
Mikäli minua meinaat niin mikä tuossa on sitä "jotain omaa"? Eikös suurimmassa osassa ellei kaikissa huoltovälit tuota luokkaa ole jos osaa pyöräänsä oikein huoltaa että ylipäätänsä kestää? Tietysti jotkin pyörät varmasti alakerraltaan enemmän kestää kun oikein on huollettu ja ajoissa yms. Itse ainakin remppaisin jo siinä 25-35k väliin.
24.12.2010 11:28
Hyvää joulua kaikille Hondan miehille, ja muillekkin