Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
5.4.2011 22:14
Tänään tuli sitten xt haettua pois ja tuntu tosi mukavalta ajaa pitkästä aikaa, ja
PÖRINÄT oli kohillaan
5.4.2011 22:25
-Ramo- kirjoitti:laqpis_ kirjoitti:Mitä ne pari maagista johtoo on mitkä menee kaasarii?
Tulee myöhässä mutta tulkoon. Ne johdot on ainakin sähkökaavion mukaan kaasarin lämmitysvastuksen piuhat. Ja vilkkureleen vieressä oleva pieni musta laatikko on sen lämpöanturi. Ite otin kokonaan pois nuo.
Onha tää kyl sit aika moderni peli ku on pakokaasujen takasin kierrätys (EGR) ja seoksen esilämmitys ja putkessaki on katalysaattori
5.4.2011 23:32
jojeli- kirjoitti:-Ramo- kirjoitti:laqpis_ kirjoitti:Mitä ne pari maagista johtoo on mitkä menee kaasarii?
Tulee myöhässä mutta tulkoon. Ne johdot on ainakin sähkökaavion mukaan kaasarin lämmitysvastuksen piuhat. Ja vilkkureleen vieressä oleva pieni musta laatikko on sen lämpöanturi. Ite otin kokonaan pois nuo.
Onha tää kyl sit aika moderni peli ku on pakokaasujen takasin kierrätys (EGR) ja seoksen esilämmitys ja putkessaki on katalysaattori
btw näi ku nyt kerta kaavioista puhutaa ni mistähä sellane löytys?
6.4.2011 20:22
kiva kun alkaa tääki kevään myötä tulla elollisemmaks. Kävin muuten tossa koittamassa isolla tiellä niin 105 km/h otti huippuja 4 vaihteella
ainii ja gallerias on pari uutta kuvaa
7.4.2011 21:35
Nyt on vihdoin toi kilventeline kunnolla siel lipan päässä.
E: mistähän sais tähän etukatteisiin jotain tarrasarjoja kun ois hienompi kun ois vähän jotain tarrotusta?
E: ja sit vielä että miten sitä kaasaria pitäs säätää jos laittaa esim pipecrossin vakio putsarin tilalle, ja isompi kaasari tietty?
22.4.2011 16:47
Onko tämä hyvä laite? Taitaa olla aika lussu, miten viritysmahdollisuuksia?
23.4.2011 9:20
Pasikiainen kirjoitti:Onko tämä hyvä laite? Taitaa olla aika lussu, miten viritysmahdollisuuksia?
http://www.motot.net/wiki/Yamaha_XT125X
27.4.2011 19:35
tuli sitten tommonen tehtyä lahjetta "suojelemaan"
28.4.2011 21:34
tosiaan katkes toi kytkin vaijeri ja käytii uus tilaas niin siin kuulemma kestää 2 viikkoa tulla, noh enpä tietenkään jaksanu oottaa niin kauaa niin käytiin sit ostaan vaijeria (0.70€.) Siihen päihin alumiini putkesta sellaset mötikät, joihin reikä josta vaijeri läpi, ja pieni hitsi siihen ettei tuu reiästä läpi. Sitten vaan tinattiin se kasaan ja tulu täydellinen mötikkä. Sitte pujotettiin vahaan kuoreen takas ja toiselle pälle sama juttu. Toimii muuten todella hyvin ja ei tullu kalliiks vrt uuteen vaijeriin jolla hintaa 40€.
30.4.2011 23:46
Nyt tarvis taas tein tietämystä, miten vaihdetaan keulaöljyt ja stefat?
1.5.2011 13:15
Jerick kirjoitti:Nyt tarvis taas tein tietämystä, miten vaihdetaan keulaöljyt ja stefat?
ensin pumppu irti ja sitten se pitää purkaa, jos oikein muistan viime talvelta niin pumpun ala päässä oli ruuvi joka piti aukaista ja valuttaa siitä öljyt ulos
1.5.2011 14:41
apina_mies kirjoitti:Jerick kirjoitti:Nyt tarvis taas tein tietämystä, miten vaihdetaan keulaöljyt ja stefat?
ensin pumppu irti ja sitten se pitää purkaa, jos oikein muistan viime talvelta niin pumpun ala päässä oli ruuvi joka piti aukaista ja valuttaa siitä öljyt ulos
kiitos tiesota, mites paljon sitä öljyä muuten sinne menee per pumppu?
1.5.2011 16:46
Mittaappa pumpusta pois tuleva öljy, jos edes toisen umpun stefa on ehjä?