3.2.2010 16:24
4.2.2010 19:34
4.2.2010 19:50
5.2.2010 0:28
5.2.2010 12:11
5.2.2010 14:11
Nii, kyllähän niitä varaosia lähes joka merkkiin saa, mutta se onki eriasia että mistä, mitä maksaa ja kuinka kauvan siinä kestää.Samis* kirjoitti:Kyllä tähän varaosia hyvin saa.
5.2.2010 14:21
Krg kirjoitti:Pitääkö aina nussia pilkkua?
5.2.2010 16:37
5.2.2010 16:50
Krg kirjoitti:kas kummaa kun pappa ei ole levinnyt vaikka vedin rannetuntumalla?
loppu nyt OT
5.2.2010 17:26
Noc kirjoitti:Nii, kyllähän niitä varaosia lähes joka merkkiin saa, mutta se onki eriasia että mistä, mitä maksaa ja kuinka kauvan siinä kestää.
5.2.2010 17:29
Krg kirjoitti:kas kummaa kun pappa ei ole levinnyt vaikka vedin rannetuntumalla?
loppu nyt OT
5.2.2010 19:05
5.2.2010 19:25
Janttura kirjoitti:Pitäisi sanoa toisin päin, Vertaatko temmiä pappa tunturiin... Kyllä minä ainakin uuteen/uudenveroiseen pappaan luotan enemmän kuin johonkin kilpailuun tarkoitettuun pyörään .
5.2.2010 19:37
Yzä kirjoitti:Krg kirjoitti:Pitääkö aina nussia pilkkua?
poika ei taida tietää miten tärkeä tuo oikea momentti on varsinkin polttomoottorin kansissa? Kato, kun pytyn pinnapultit venyy iha lillasti kuumuudessa ja jos ne on sitte viturallaa kiristetty mutterit, ni tiivisteet poksahtelee
5.2.2010 21:18
Kuvitellaas ny vaikka, kun kone kajautetaan käyntiin -30'c ja siitä kone kuumaks +80Janttura kirjoitti:Herra voisi sitten selittää mistä syystä se tiiviste "poksahtaa"? kun on kiristetty "vituralleen"