Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

16.5.2009 15:07

Dayttoona kirjoitti:Suurempia spoilaamatta oli aika pettymyksen lyhyt katsaus. Kestikö 5 min? Haukku jarrut ja tärinät suuremmilla kierroksilla, eli kaupunkikauppakassiks käy. Aikalailla samat viat kun fude faitterissa, paitti iskunvaimennusta en haukkuis jäykäks siinä.

No tuo oliki varmaa joki ''ammattikuski'' niin tietty se haukku iha paskaks koko pyörän, mutta kyllä tavan pulliainen tommosella varmaan pääsee ;)

16.5.2009 15:09

yzäri_92 kirjoitti:
Dayttoona kirjoitti:Suurempia spoilaamatta oli aika pettymyksen lyhyt katsaus. Kestikö 5 min? Haukku jarrut ja tärinät suuremmilla kierroksilla, eli kaupunkikauppakassiks käy. Aikalailla samat viat kun fude faitterissa, paitti iskunvaimennusta en haukkuis jäykäks siinä.

No tuo oliki varmaa joki ''ammattikuski'' niin tietty se haukku iha paskaks koko pyörän, mutta kyllä tavan pulliainen tommosella varmaan pääsee ;)
Muu tossa ei häiritse,paitsi se keskikierroksien vibraaus on kyl melko ärsyttävää,mut kun antaa enempi jenkaa nii se vähenee :)

16.5.2009 15:09

Kantakaas nyt vähän vastuuta, älkääkä ostako kiinalaista :roll: Kylhä tosta puskurin jaksosta näki, ettei kävely vauhdista tahtonu pysähtyy.

16.5.2009 15:10

jotai pultteja löysällä tai jtn ite ainaki hitsaan vrm jalkatapit kiinni runkoon

16.5.2009 15:57

olisitpa niemi pitäny mölyt sisälläs tästä se taas lähtee toi on vissii hinta laatusuhteeltansa parhaimpia kiinalaisia kevareita mitä saa onko vai eikö? ei tiiä mutta kädettömälle ihmiselle mikä vaan voi olla ihan paskaa. jos taas osaa/jaksaa/haluaa/ on rahaa niin tuosta tulee täydellinen

16.5.2009 16:10

Paras hinta laatu suhteeltaan, ja silti täysi susi? Mutta onneksi tuksun kädentaidoilla tän saa yltämään japanilaisten tasolle, kunhan saat viel sen 2000e rahaa osiin, mutta onneks sulla on varmaa sitä rahaakin :) tosin on helpompikin tie, ostaa suoraa sen uuden yamahan kaupasta, tai saahan tol 2000e varmasti laadukkaamman käytetyn, jossa ei muttereita puutu ja tankki vuoda.

16.5.2009 16:52

nieminja kirjoitti:Kantakaas nyt vähän vastuuta, älkääkä ostako kiinalaista :roll: Kylhä tosta puskurin jaksosta näki, ettei kävely vauhdista tahtonu pysähtyy.

kyllä ainaki dööbi13:sen mikiloni pysähty ihan hyvästi (tarpeeksi) kyllä tuo oli yhtä täyttä paskaa tuo arvostelu ku mopopuolen tekniikan maailman mopoarvostelukin :roll:

16.5.2009 17:47

nieminja kirjoitti:Paras hinta laatu suhteeltaan, ja silti täysi susi? Mutta onneksi tuksun kädentaidoilla tän saa yltämään japanilaisten tasolle, kunhan saat viel sen 2000e rahaa osiin, mutta onneks sulla on varmaa sitä rahaakin :) tosin on helpompikin tie, ostaa suoraa sen uuden yamahan kaupasta, tai saahan tol 2000e varmasti laadukkaamman käytetyn, jossa ei muttereita puutu ja tankki vuoda.


Joo itselläni tuosta mopo puolelta kokemusta että piti olla paras skootteri tuo yamaha aerox mutta koko ajan oli huollossa ja jotain 600e meni huolto kustannuksiin viime vuonna... Jos haluaa tämän mikilonin jarruja sun muita parantaa niin onko pakko ostaa kaikista kalleimpia uusia osia? Ostaa jostain käytettyjä tai jotain purkuosia niin ei tule varmaan 2000e maksamaan. Kaikkia ei välttämättä halua mitään vanhoja nsr:iä ostaa..

16.5.2009 20:08

Tuli kokeiltua ilman änkkää tuota nii johan oli pornot äänet<3<3 kuulosti niinku joltaki isommaltakin pyörältä.Ja nyt pitäs irrottaa kaasari ku kaiken järjen mukaan tuosa on koho jumissa ku vuotaa ylivuoto nipasta pensaa ja ei käy tyhjäkäyntiä.Mut kyl tosta mikilonista saa äkkiä näpäkämmän,ilmanputsarin tilalle piperi ja änkkää lyhentää/uus änkkä ja sitte tangon ja tupit vaihtaa.

17.5.2009 2:05

kaverin purku drd:stä jarrut jollei pysähdy ja helvetti tommoset basic koho ja mutterihommat on ihan yleistä ja liikehän nämäkin on kussut enkä kyllä nsr:rää hankkis ikinä sry

17.5.2009 13:11

Joo nyt toimii loistavasti mikiloni ku putsas vaan kaasarin,oli päässy roska siihen "pensanpinnantapinsäätimen" väliin ja olivat kiinassa tai koneglanssilla laittaneet imukaulan tiivisteen vääripäin,jolloin se peitti puolet siitä pinta-alasta.Samaten ryyppy toimiii nyt täydellisesti kun putsas paineilmalla kaasarin.

Ja takajarrukin on alkanyt toimimaan paremmin ku on jarrutellut.Vibraaminen on todella vähäistä about 70-80 vauhdeissa,mut pienillä kierroksilla se on aika voimakasta.Mut ainut ongelma mikä tässä on se että akku on täys paska :lol:

E:etujarrua ei kannata laittaa mistään drd:stä,kun tuo etujarru on yllättävänki hyvä tässä.^^
E2:eli loppu se pensan tuleminen sieltä ylivuotonipastakin.

17.5.2009 13:24

dööbi13 kirjoitti:Joo nyt toimii loistavasti mikiloni ku putsas vaan kaasarin,oli päässy roska siihen "pensanpinnantapinsäätimen" väliin ja olivat kiinassa tai koneglanssilla laittaneet imukaulan tiivisteen vääripäin,jolloin se peitti puolet siitä pinta-alasta.Samaten ryyppy toimiii nyt täydellisesti kun putsas paineilmalla kaasarin.

Ja takajarrukin on alkanyt toimimaan paremmin ku on jarrutellut.Vibraaminen on todella vähäistä about 70-80 vauhdeissa,mut pienillä kierroksilla se on aika voimakasta.Mut ainut ongelma mikä tässä on se että akku on täys paska :lol:

E:etujarrua ei kannata laittaa mistään drd:stä,kun tuo etujarru on yllättävänki hyvä tässä.^^
E2:eli loppu se pensan tuleminen sieltä ylivuotonipastakin.

pistä bensan suodatin tankista --> kaasariin menevään letkuun säästyy paljolta ja se on 3minsan homma!

17.5.2009 13:28

Cliccer kirjoitti:
dööbi13 kirjoitti:Joo nyt toimii loistavasti mikiloni ku putsas vaan kaasarin,oli päässy roska siihen "pensanpinnantapinsäätimen" väliin ja olivat kiinassa tai koneglanssilla laittaneet imukaulan tiivisteen vääripäin,jolloin se peitti puolet siitä pinta-alasta.Samaten ryyppy toimiii nyt täydellisesti kun putsas paineilmalla kaasarin.

Ja takajarrukin on alkanyt toimimaan paremmin ku on jarrutellut.Vibraaminen on todella vähäistä about 70-80 vauhdeissa,mut pienillä kierroksilla se on aika voimakasta.Mut ainut ongelma mikä tässä on se että akku on täys paska :lol:

E:etujarrua ei kannata laittaa mistään drd:stä,kun tuo etujarru on yllättävänki hyvä tässä.^^
E2:eli loppu se pensan tuleminen sieltä ylivuotonipastakin.

pistä bensan suodatin tankista --> kaasariin menevään letkuun säästyy paljolta ja se on 3minsan homma!
Mulla on jo-->se on kiinalainen-->pitää ostaa viikolla parempi--->

17.5.2009 13:42

Tuolta voi saada jotain vinkkiä näihin --> viewtopic.php?f=7&t=75875

17.5.2009 14:03

SJK kirjoitti:Tuolta voi saada jotain vinkkiä näihin --> viewtopic.php?f=7&t=75875
jepjpe,vois ittekki joskus ton katin ottaa pois ja sitte piperi ilman putsariksi.Änkässäkin on varmaan joku "kuri"