16.5.2009 15:07
Dayttoona kirjoitti:Suurempia spoilaamatta oli aika pettymyksen lyhyt katsaus. Kestikö 5 min? Haukku jarrut ja tärinät suuremmilla kierroksilla, eli kaupunkikauppakassiks käy. Aikalailla samat viat kun fude faitterissa, paitti iskunvaimennusta en haukkuis jäykäks siinä.
16.5.2009 15:09
Muu tossa ei häiritse,paitsi se keskikierroksien vibraaus on kyl melko ärsyttävää,mut kun antaa enempi jenkaa nii se väheneeyzäri_92 kirjoitti:Dayttoona kirjoitti:Suurempia spoilaamatta oli aika pettymyksen lyhyt katsaus. Kestikö 5 min? Haukku jarrut ja tärinät suuremmilla kierroksilla, eli kaupunkikauppakassiks käy. Aikalailla samat viat kun fude faitterissa, paitti iskunvaimennusta en haukkuis jäykäks siinä.
No tuo oliki varmaa joki ''ammattikuski'' niin tietty se haukku iha paskaks koko pyörän, mutta kyllä tavan pulliainen tommosella varmaan pääsee
16.5.2009 15:09
16.5.2009 15:10
16.5.2009 15:57
16.5.2009 16:10
16.5.2009 16:52
nieminja kirjoitti:Kantakaas nyt vähän vastuuta, älkääkä ostako kiinalaista Kylhä tosta puskurin jaksosta näki, ettei kävely vauhdista tahtonu pysähtyy.
16.5.2009 17:47
nieminja kirjoitti:Paras hinta laatu suhteeltaan, ja silti täysi susi? Mutta onneksi tuksun kädentaidoilla tän saa yltämään japanilaisten tasolle, kunhan saat viel sen 2000e rahaa osiin, mutta onneks sulla on varmaa sitä rahaakin tosin on helpompikin tie, ostaa suoraa sen uuden yamahan kaupasta, tai saahan tol 2000e varmasti laadukkaamman käytetyn, jossa ei muttereita puutu ja tankki vuoda.
16.5.2009 20:08
17.5.2009 2:05
17.5.2009 13:11
17.5.2009 13:24
dööbi13 kirjoitti:Joo nyt toimii loistavasti mikiloni ku putsas vaan kaasarin,oli päässy roska siihen "pensanpinnantapinsäätimen" väliin ja olivat kiinassa tai koneglanssilla laittaneet imukaulan tiivisteen vääripäin,jolloin se peitti puolet siitä pinta-alasta.Samaten ryyppy toimiii nyt täydellisesti kun putsas paineilmalla kaasarin.
Ja takajarrukin on alkanyt toimimaan paremmin ku on jarrutellut.Vibraaminen on todella vähäistä about 70-80 vauhdeissa,mut pienillä kierroksilla se on aika voimakasta.Mut ainut ongelma mikä tässä on se että akku on täys paska
E:etujarrua ei kannata laittaa mistään drd:stä,kun tuo etujarru on yllättävänki hyvä tässä.^^
E2:eli loppu se pensan tuleminen sieltä ylivuotonipastakin.
17.5.2009 13:28
Mulla on jo-->se on kiinalainen-->pitää ostaa viikolla parempi--->Cliccer kirjoitti:dööbi13 kirjoitti:Joo nyt toimii loistavasti mikiloni ku putsas vaan kaasarin,oli päässy roska siihen "pensanpinnantapinsäätimen" väliin ja olivat kiinassa tai koneglanssilla laittaneet imukaulan tiivisteen vääripäin,jolloin se peitti puolet siitä pinta-alasta.Samaten ryyppy toimiii nyt täydellisesti kun putsas paineilmalla kaasarin.
Ja takajarrukin on alkanyt toimimaan paremmin ku on jarrutellut.Vibraaminen on todella vähäistä about 70-80 vauhdeissa,mut pienillä kierroksilla se on aika voimakasta.Mut ainut ongelma mikä tässä on se että akku on täys paska
E:etujarrua ei kannata laittaa mistään drd:stä,kun tuo etujarru on yllättävänki hyvä tässä.^^
E2:eli loppu se pensan tuleminen sieltä ylivuotonipastakin.
pistä bensan suodatin tankista --> kaasariin menevään letkuun säästyy paljolta ja se on 3minsan homma!
17.5.2009 14:03
jepjpe,vois ittekki joskus ton katin ottaa pois ja sitte piperi ilman putsariksi.Änkässäkin on varmaan joku "kuri"SJK kirjoitti:Tuolta voi saada jotain vinkkiä näihin --> viewtopic.php?f=7&t=75875