Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

28.7.2009 22:42

Kauan on seissyt, noin vuoden. Sitä ennenkää käyny ties koska kun mäntä oli palasina. Nyt siis mäntä vaihdettu viime vuonna muttei ole käytetty. Kipinä tulee hyvin eikä sähköihin ole koskettu. Seuraavaks jos sumuttais bensaa tulpanreiästä sisään..

Mäkistartilla tosiaan oli sillee että: bouaa bouaa bouaa kuului, eli tukehtuisko jotenkin vai miten ?

29.7.2009 0:32

MItes voisko joku kertoo et sopisko tetzarii joku krossi-stonga esim joku fatbar, jos ottaisin etukatteet pois? ja myös että sopisko joku tietty maski siihen? ;)

29.7.2009 14:05

SStoner kirjoitti:Kauan on seissyt, noin vuoden. Sitä ennenkää käyny ties koska kun mäntä oli palasina. Nyt siis mäntä vaihdettu viime vuonna muttei ole käytetty. Kipinä tulee hyvin eikä sähköihin ole koskettu. Seuraavaks jos sumuttais bensaa tulpanreiästä sisään..

Mäkistartilla tosiaan oli sillee että: bouaa bouaa bouaa kuului, eli tukehtuisko jotenkin vai miten ?


pensat kannattaa vaihtaa jos et ole vaihtanu.. ja kun koneremppa on tehty ni onko mäntä laitettu oikeinpäin eli männän päällä oleva nuoli pakoaukkoonpäin ja pakoaukon kohdalla ei saa olla katkoskohtia m-renkaissa...

29.7.2009 14:10

monstah kirjoitti:MItes voisko joku kertoo et sopisko tetzarii joku krossi-stonga esim joku fatbar, jos ottaisin etukatteet pois? ja myös että sopisko joku tietty maski siihen? ;)


sopiihan siihen mut joudut poraa tangon kiinnikkeille reijät yläkolmioon ellei sulla ole siihen sopivaa yläkolmioo jossa on jo paikat suoralle tangolle... maskejahan miljoona erimallia että siitä vaan sovittelee :D

30.7.2009 15:19

Onko tuossa käynnistyspolkimen puoleisessa kopassa minkäänlaista jippoa miten sen saisi asettumaan? Kun koppa saatu kiinni ja käynnistyspolkimen palautusjousi paikoilleen niin kerran käyttää poljinta alhaalla ja antaa nousta ylös niin käynnistyspolkimenakselin ratas ja moottorissa oleva ratas eivät enää sovi yhteen?

30.7.2009 16:48

Prrrkl että on taas pää mietitty puhki... Tetsari tekee temppuja, käynnistäessä ei anna mitään vastakaikua eli ei edes yritä käynnistyä. Kun polkee vähän aikaa ja saa pikkuisen tunnun siihen että nyt voisi lähteä käyntiin niin pätskäyttää vähän niinkuin potkaisisi takaisin.. Samalla kastelee tulpan..

Tulppa on vaihdettu, kaasari putsattu yms.. Onko muilla käynyt moista?

2.8.2009 3:29

paljonko tälläsen mittari kusee yleensä? 110 tälläsen mittaris ni paljo olis oikeeta NOIN?

2.8.2009 10:44

Jns] kirjoitti:paljonko tälläsen mittari kusee yleensä? 110 tälläsen mittaris ni paljo olis oikeeta NOIN?

Mulla ainakaan ei kussu alle 80km/h ollenkaan ja kun on 100 mittarissa niin on oikeeta 97km/h ;)

3.8.2009 0:03

Mpmonsteri kirjoitti:
Jns] kirjoitti:paljonko tälläsen mittari kusee yleensä? 110 tälläsen mittaris ni paljo olis oikeeta NOIN?

Mulla ainakaan ei kussu alle 80km/h ollenkaan ja kun on 100 mittarissa niin on oikeeta 97km/h ;)

kiiinnosti vaa tietäää ku pääsin mopol tälläsen mittariii 110 :P

4.8.2009 12:18

Jns] kirjoitti:
Mpmonsteri kirjoitti:
Jns] kirjoitti:paljonko tälläsen mittari kusee yleensä? 110 tälläsen mittaris ni paljo olis oikeeta NOIN?

Mulla ainakaan ei kussu alle 80km/h ollenkaan ja kun on 100 mittarissa niin on oikeeta 97km/h ;)

kiiinnosti vaa tietäää ku pääsin mopol tälläsen mittariii 110 :P


Mopopuoli on alempana. :idea: Mee sinne lesoo.

6.8.2009 20:23

|rixu| kirjoitti:Prrrkl että on taas pää mietitty puhki... Tetsari tekee temppuja, käynnistäessä ei anna mitään vastakaikua eli ei edes yritä käynnistyä. Kun polkee vähän aikaa ja saa pikkuisen tunnun siihen että nyt voisi lähteä käyntiin niin pätskäyttää vähän niinkuin potkaisisi takaisin.. Samalla kastelee tulpan..

Tulppa on vaihdettu, kaasari putsattu yms.. Onko muilla käynyt moista?


Olisiko Tetsarisi tappokatkaisijoissa kosteus- tai muuta häiriötä? Minulla oli jalkatuen tappokatkaisijasta lähtevä johto irronnut sokeripalasta penkin alta, sen takia ei kipinää oikein tullut pariin viikkoon, ja vaihde päällä luonnollisesti katkaisi virran. Entäs se stongassa oleva hätäsammutuskatkaisija? Toivottavasti tulee piakkoin ajokuntoon.

Tekeekö muuten muilla 2RH-mallin Itsari sellaista, että nopeusmittarin vaijerin alaosan kiinnityskierrettä ajon aikana löysyttää kunnes mittarinvaijeri pomppaa irti mittarinpyörittäjästä? :D Minulla tekee sellaista, about 500 km välein lähtee irti.

7.8.2009 1:14

jerbona kirjoitti:
Jns] kirjoitti:
Mpmonsteri kirjoitti:
Jns] kirjoitti:paljonko tälläsen mittari kusee yleensä? 110 tälläsen mittaris ni paljo olis oikeeta NOIN?

Mulla ainakaan ei kussu alle 80km/h ollenkaan ja kun on 100 mittarissa niin on oikeeta 97km/h ;)

kiiinnosti vaa tietäää ku pääsin mopol tälläsen mittariii 110 :P


Mopopuoli on alempana. :idea: Mee sinne lesoo.

no anteeeks et ees kysyin...

17.8.2009 17:25

Mun tetsun etujarru sillee nypyttää jarruttaessa aika paljon. Eli ottaa kiinni epätasasesti. Jarrulevy on tosi hyvännäkönen ja paksu et miten se muka vois olla menny kieroks? Vai voiko joku muu juttu aiheuttaa ton?

21.8.2009 17:31

Missä olis tetsariin räjäytyskuvia? Meni tänään kytkinakseli paskaks kytkinkruunun juuren kohdilta.. Myös lukkosarjaa olisin vailla, eli nyt yv:tä kehiin ja äkkiä jos kyseisiä osia on ylimääräsenä! :)

21.8.2009 22:43

Nyt tuli ensimmäinen piikki vaihdossa mopoon, -88 tzr! kävin testaamassa tossa vähän niin 80km/h otti kakkosella mittariin, mahtaako paljon kusta mittari? lähtee aluksi huonosti siten että ihan kuin sytytys pätkisi, nykii oudosti ja sen jälkeen tulee piikki ja lähtee niin että ranteet venyy :D
Kytkin taitaa olla loppuun ajettu, mistä halpa uusi/käytetty? laittakaapa linkkiä joku
Tarkotus tosta olis joku fighterin tapanen menopeli tehdä niin mikä t-pala sopii ellen sitten poraa reikiä tohon nykyseen. Tankin korkkia en saa auki, miten se avataan