31.3.2008 18:25
no shadowin keulakulma on aika loiva, joten pujottelu saattaa vaatia ehkä hieman totuttelua. mutta eiköhän se siitä. aika painava pyörähän tuo varjo on, mutta painopiste on aika matalalla, joka kyllä helpottaa pyörän käsittelyä. jarrut on aivan tyydyttävät, ja tuskinpa tulee siis niittenkään suhteen ongelmia niissä jarrutuskokeissa.AAte kirjoitti:Heips.
Minulle tulee tämä pyörä ajokouluun. Mites tällä sujuu pujottelut ja jarrutukset ja näin? Derbi mopolla tottunut ajamaan.
31.3.2008 19:44
31.3.2008 22:52
31.3.2008 23:17
1.4.2008 16:56
1.4.2008 17:45
Ei tarvitse kuin laittaa jalat kyytiläisen tapeille niin huiput nousee hetikevaristi-x kirjoitti:ne huiput vois kasvaa aivan hyvin semmosella 5-10kmh jos menis ns. makaamaan "teräsmies"-asentoon, mutta eihän sitä customilla kehtaa tehdä, eikä tarvitsekkaan, kyllä se väkisin veti suun hymyyn kun moottoritiellä autoista meni heittämällä ohi. minulle tuli jopa yllätyksenä että näinkin hyvin voi 125cc nelitahti-custom kulkea
1.4.2008 17:56
hah, onko tosi? täytyypä kokeilla tuota tavotteeks otan sen, että tänä kesänä sais otettua semmoset 130-140kmh mittarinopeutta... saapa nähdä onnistuuko optimaalisissa olosuhteissa motarilla myötätuuleen mahdollisimman aerodynaamisessa asennossa... vaikeaa tuollaisten (mittari) nopeuksien saaminen voi olla, muttei mahdotonta. huippujen ajaminenhan on puhtaasti taitolajiKatkarapu kirjoitti:Ei tarvitse kuin laittaa jalat kyytiläisen tapeille niin huiput nousee hetikevaristi-x kirjoitti:ne huiput vois kasvaa aivan hyvin semmosella 5-10kmh jos menis ns. makaamaan "teräsmies"-asentoon, mutta eihän sitä customilla kehtaa tehdä, eikä tarvitsekkaan, kyllä se väkisin veti suun hymyyn kun moottoritiellä autoista meni heittämällä ohi. minulle tuli jopa yllätyksenä että näinkin hyvin voi 125cc nelitahti-custom kulkea
1.4.2008 19:13
1.4.2008 20:44
1.4.2008 20:55
2.4.2008 18:19
2.4.2008 18:52
6.4.2008 17:43
7.4.2008 9:57
7.4.2008 10:24