10.7.2017 19:46
Pältsi kirjoitti:Nuo jäljet eivät tunnu sormilla yhtään ja liikkeessäkin sanoivat että voi heittää uutta mäntää sisään
TooPeli28 kirjoitti:Minkä verran maksaa keskimäärin alakerta+yläkertarempan teko jos laakerit, stefat, tiivisteet ja männän vaihtaa ?
11.7.2017 14:12
11.7.2017 15:47
TooPeli28 kirjoitti:Maksaako oikeesti muka niin paljon jos ite tekee ?
11.7.2017 18:10
11.7.2017 23:12
Mirovalol kirjoitti:13vm 125exc Mikä vois olla vikana kun kierrokset nousee niin mittarista lähtee taustavalo ja isommissa kierroksissa pimenee koko mittari. Ptkät, lyhyet ja takavalo jarruvaloineen palanu. (Ei kaikki samalla mutta ei iso aika eroo) parkki toimii. Vilkut ei toimi korkeilla kierroksilla.
Kone käy normaalisti
Jännitteensäädin uusittu eikä auttanu.
Kun vaihdoin toisesta pyörästä lampun kantoineen ja johtoineen niin aluks toimi normaalisti kaikki (myös mittari) mutta sit parin päivän päästä samanlainen kun aikasemminki.
Nopeesti kun katoin niin maihin ei ottanu mitään ylimäärästä ja takavalolle tuli 11-17v kierroksista riippuen.
13.7.2017 17:39
15.7.2017 17:19
29.7.2017 1:12
30.7.2017 18:20
30.7.2017 18:25
TooPeli28 kirjoitti:Se on sellane juttu ny et tuli ostettuu kotka
Muutama kymysys:
Minkä verran ootte ajanu/kuullu että joku on yhellä sylkällä ennenku vaihtanu uutee ?
Kannattaaako tota sylinterii uudelleepinnottaa, olis milkolehmuksella 220e ilman postei. Siin säästäs jonkust verran
Ja sit jos jollaa on tieto vaihteiston laakerien koista ni tänne saapi senkin laittaa
Kysymyksii on ku ei oo aikasemmin ollu kotkaa
K_T_M kirjoitti:Mikä vika -14vm kotarissa? Kiihdyttäessä kisasesti mittari jossain vaiheessa kiihytystä, sanotaan nyt vaikka 80kmh kohdalla, alkaakin laskemaan alaspäin (79,78,77,76,75... jne.)nollaan asti eikä ylöspäin niinkuin kuuluisi? Mittari on kalibroitu enskoille ja alla smotot, mutta sen kai ei kuuluisi vaikuttaa?
Eli kun ajan yli 80-90 niin näyttää vain nollaa...
Huppis kirjoitti:Mirovalol kirjoitti:13vm 125exc Mikä vois olla vikana kun kierrokset nousee niin mittarista lähtee taustavalo ja isommissa kierroksissa pimenee koko mittari. Ptkät, lyhyet ja takavalo jarruvaloineen palanu. (Ei kaikki samalla mutta ei iso aika eroo) parkki toimii. Vilkut ei toimi korkeilla kierroksilla.
Kone käy normaalisti
Jännitteensäädin uusittu eikä auttanu.
Kun vaihdoin toisesta pyörästä lampun kantoineen ja johtoineen niin aluks toimi normaalisti kaikki (myös mittari) mutta sit parin päivän päästä samanlainen kun aikasemminki.
Nopeesti kun katoin niin maihin ei ottanu mitään ylimäärästä ja takavalolle tuli 11-17v kierroksista riippuen.
Hmm, staattori?
Itsekkin tosiaan tutkisin varmaan ensin johdot ja mittailisin. Jännitteensäädin tuli myös mieleen, katsoitko että se maadoittuu kunnolla? Jos jännitteensäädin kunnossa niin seuraavaksi se voisi olla staattori. Ja varmaan onkin. Tosin vähän kummallista jos toimi jopa parikin päivää taas välillä ihan normaalisti..
31.7.2017 11:37
ma$$i kirjoitti:Eri setti alakerrassa kuin edellisessä todennäköisesti. Kampura+kiertokanki vaikuttavat hyvin paljon kierrosherkkyyteen jne. Sen voi kasata useamman painoisilla osilla, jolloin kierrosherkkyys, piikki ja vääntö vaihtelevat osien mukaan. Vrt sx osat kevyemmät--> kierrosherkkyyttä, exc painavammat--> vääntöä.
Tai toinen hyvin todennäköinen mahdollisuus on että pakoaukonsäädin on kalibroitu aukeamaan eri kohdassa.
31.7.2017 15:38
31.7.2017 18:02
1.8.2017 18:46
Tällänenjäbä kirjoitti:Kuuluu olla vforcet ja mikset vaan irrota häkkiä
1.8.2017 20:45