Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
17.4.2015 22:14
kaipa siinä laakeris on joku tunnus ainaki toisella puolella jos ei ulospäin näkyvällä puolella
3.5.2015 14:54
Mitäs eroa on evo2 ja sp524 koneilla? Saiskos Evo2 sylinterisarjan sp525? Itellä sp525 leikkasi kiinni niin tarvis uuden sylinterisarjan.
Saa ehottaa järkevällä hinnalla olevia.
10.5.2015 19:22
mistä tietää onko täystehonen vai kuristettu?
minkälainen mittarin vaijeri mitoon sopii?
Viimeksi muokannut toni884 päivämäärä 16.5.2015 21:21, muokattu yhteensä 3 kertaa
11.5.2015 0:50
Täysitehoisuuden tuntee ajaessa, tai sitten kattoo putkeen. Jos alussa on jotain kuristavaa, on se kuristettu. Suuttimet kannattaa myös tsekata,sieltä varmaan saa osviittaa kun kattoo täältä esim tt suutinkoot.
Varmuutta ei ole mutta melko hyvin varmasti kansi on kiinni sylinterissä. Sylinteri taas kiinni neljällä pinnapultilla lohkoissa. Irti lähtee helpoiten kun irrottelee kaiken suuren pois tieltä, tankki katteet putki ainakin.
11.5.2015 10:05
Minä vuonna mitoissa vaihtui japsisähköt (ilmeisesti kokusanit?) ducatin sähköihin? Kaveri tarttis cdi boksin 2000 vuosimallin pyörään joten sillä kyselen.
13.5.2015 0:52
Täältä löytyy myös Miton workshopmanualit, joilla Miton koneremppakin onnistuu, vaikkei olisi kyseistä moottoria koskaan ennen nähnytkään! Aina ei kyseisen sivuston valikoiden kautta pääse manuaaleihin, mutta vaihtoehtoisesti googlaamalla carlsalter cagiva workshop manual, löytyy suoria linkkejä kyseiseltä sivustolta löytyviin Mito-manuaaleihin! Itselle oli hyvä apu kyseiset manuaalit, kun ensimmäisen kerran Miton koneeseen täysrempan tein.
27.6.2015 4:36
Mikä näissä vehkeissä on männän ja sylinterin välinen välys, jotta tiedän minkäkokoisen männän ostan. Kone aivan selvästi väljähtänyt, itellä ei edes tietoa onko mäntää vaihdettu viimeisen 21tkm aikana. Varmaankin järkevin tapa avata kone ja mitata sylinteri eikä mäntää ala mittailemaan kun sehän voi olla vaikka kuinka kulunu.
14.7.2015 1:45
mistä vois johtuu koneesta kuulunut kilinä tyhjäkäynnillä ajamisen jälkeen mitosssa kun jätin tyhjäkäynnille tullessani kotia ja korviin pistävä kilinä kuulu sitte se sammuki, ja vitutuksissa en viittiny työntää ees käyntii mäntä oli kunnossa kiertokanki, kampiakseli jne. että voiko kytkin olla levinny? tai joku laakeri koneesta??
14.7.2015 21:21
Moi! Onko kellää tietoa sopiiko tämä mitakan sylinterisarja
https://pjme.co.uk/acatalog/Cagiva_Mito ... _End_.html 2010 sp 525 mitoon?
Ja jos jollain kokemusta tästä sylinterisarjasta ni kertokaa ihmeessä ei ole ainakaan hinnalla pilattu
26.7.2015 13:04
kannattaako 11tkm jälkeen laittaa vielä b-koon mäntää? ei oo hirveen väljä, ja minkä merkkisiä mäntiä ootte ostanu, oon kuullu että Asso Werke olis paras?
26.7.2015 13:54
Kannattaa mitata männän halkaisija, ja välys männän ja sylinterin välistä, ja laskea tästä haluamasi uuden männän koko. Korjaamokäsikirjassa on annettu männän ja sylinterin välinen välys toleransseineen yms tarpeellinen info.
Täältä löytyy monen muun ohessa myös Miton korjaamokäsikirjoja.
31.7.2015 15:22
Hei! Mistä mahtaisi löytyä cagivan etujarrun puristimeen eli pääsylinteriin korjaussarjaa?
7.8.2015 9:38
arsori kirjoitti:Hei! Mistä mahtaisi löytyä cagivan etujarrun puristimeen eli pääsylinteriin korjaussarjaa?
Kannattaa kysästä maahantuojalta vaikka sähköpostilla.
25.8.2015 19:55
Ostetaan Cagiva Raptoriin vakiopenkki, laitoin jo Raptorin omaan topikkiin mutta pistetään varalta tännekkin.