Mun mielestä sininen on hienompi, mutta valkoisessa on Yamahan kone mistä mulla on kokemusta melkein 1v.
Kone kestää todella hyvin ja männänvaihtovälikin näissä on n. 50tkm. Tuonkin voi ylittää jos ei mitään oireile.
Ota myös huomioon se, että tuo valkoinen on viritetty, eli vääntöä löytyy huomattavasti enemmän kuin vakiosta, joten voi olla mukavampi ajaa.
15-48 välityksillä oli mukava pärräillä sekä kaupungissa, että maantiellä pidempääkin matkaa.
Vaikka tuo ilmajäähynelari onkin niin kyllä senkin saa kulkemaan puristusten nostolla. Itsellä oli Wisecon takomäntä, joka nosti puristukset vesipelejen tasolle, 30mm kaasari, vapaavirtaussuodatin ja remuksen putkisto. Jo noilla virityksillä jäi WR jammut sun muut.
Tuossa valkosessa kun on tuo 150cc pytty, kireämpi nokka (siirtää tehoalueen hieman ylemmäksi) ja tehoputki, niin luulisi jättävän muut nelarikemmut helposti jollei sitten satu viereen tulemaan 180cc pytyllä oleva vesipeli.
Omasta mielestä terpillä oli hyvä ajaa sekä maastossa, että kadulla. Vähän päälle 100km lenkin kun heitin, kotiin tullessa oli perse kipeä ja korvissa soi.
Oli luotettava ja vei paikasta a paikkaan b kelillä kuin kelillä valittamatta ja aina käynnistyi kuin palmun alta.
Tossa Yamahan motissa on sekin hyvä puoli, että siihen saa myös käynnistyspolkimen (akseli ja hilppeet on valmiina), jos tykkää polkea
Kaikenkaikkiaan itsellä jäi todella hyvät fiilikset tuosta terpistä, mutta nyt teki mieli kokeilla jotain uutta, joten vaihdoin detsiin. Vähän kyllä jää kaipaamaan sitä viriviri nelarin korvia hivelevää röpellystä pienissä nopeuksissa.