25.6.2011 3:02
jyrhä55 kirjoitti:Jos tähän vaihtais kaasarin, niin kuinka paljon se toisi tehoa lisää ja paraneeko huiput paljon? Paljonko se kulutus nousee, jos sen kaasarin vaihtaa?
4.7.2011 19:13
6.7.2011 7:52
7.7.2011 19:14
Night Crawler kirjoitti:Noniin, nyt olen RW:n onnellinen omistaja, -06 ja 18000km
Kertokaapas sitten, että mitä öljyä tuonne kannattaisi laittaa, kytkimen lisäaine ainakin pitänee olla. Eikös moottori- ja vaihteistoöljyt ole samassa tilassa?
Ja onko se tuonti-nakkila ainoa paikka mistä saa osia tilattua, ketjurataspaketti varmaan tulee vielä tänä kesänä tarpeeseen.
Ja vielä, onko kellään aavistusta miksi pyörään olisi laitettu eteen 100 ja taakse 130 leveät kumit (10 kapeammat vakiota), säästösyitäkö vai voiko ajo-ominaisuudet paraneta tuosta
E:Johan on hiljaista täällä Seuraa uusi kysymys; kuuluuko takajarrussa olevan jousen joka sytyttää jarruvalon olla missä kiinni. Kun sen laittaa samaan reikään toisen jousen kanssa (en muista mikä oli, mihin meni, siinä polkimen juuressa) valo palaa koko ajan
8.7.2011 1:02
8.7.2011 14:16
Night Crawler kirjoitti:Jeps, laitoin pienen rautaalankalenkin jarruvalon jousen ja polkimen väliin kun muuten oli liian löysällä se jousi. Scatterilta nyt ei muuta näköjään löydy kuin akkuja ja ketjurataspaketti :S Minkähän takia tuo ketjurataspaketti muuten on noin kallis, kun rattaat maksaa erikseen reilu parikymppiä, onko ketjut vain niin kalliit
Ja mitkähän RW:n vakiovälit on, ei ohjekirjasta löytynyt...
Ja mistä ihmeestä tuohon löytyy vakiokokoinen takakumi (140-60/17) Ei ainakaan Googlesta, pysyyköhän sitten renkaan muoto samana kun se on 130-70, ei mene muoto pilalle kuin jos olisikin 140-70
15.7.2011 16:08
23.7.2011 23:42
24.7.2011 14:59
24.7.2011 15:03
2.8.2011 20:29
Purei kirjoitti:Ehkä me ollaan suomen viimeiset/ainoat daeliministit
Voisin kuvitella että cbrän putki menis teoriassa tuohon kiinni. Saattais ehkä pikkusen joutua vääntämään.
Kun eihän sen putken tarvitse olla kuin läpimitaltaan 28mm ja loppuputkesta 31mm. +-jotain. Mietin että jos sais jotenkin nuo kuristukset omasta putkesta pois kun helisee ajaessa. :S
Varmaan irronneet joka hitsauspaikoista.
Siitä putken teettämisestä. Käy kyselemässä eri paikoista jos ne pystyis vääntämään semmoisen. Amiksissakin saattaa onnistua jos on tarvittavat työkalut.
Tuosta kulutuksesta en oikein osaa sanoa, kun tuo 30mm kaasari syö vähän enemmän kuin se vakio. Mutta kyllä pääsin vakio kaasarilla 400km tankillisella helposti.
19.8.2011 17:44
21.8.2011 14:13
25.8.2011 22:50
B-Miäs kirjoitti:No tuo neariputken teko ei oo oikeesti vaikeeta eikä siihe tarvii mitää vääntökonetta....
RÄlläkkä ja hitsi jonka jälkee vähä hiontaa ja maali ni se o siinä
Night Crawler kirjoitti:Tuota huolto-ohjelmaa vain kun selasin, niin siinä ilmoitettiin moottoriöljynsuodattimen vaihto kahdella tähdellä, eli suoritettavaksi huoltoliikkeessä :S Vaatiiko se jotakin erikoistyökaluja vai miksi näin on? Kuitenkin melkein kaikki muut huoltotoimenpiteet on yhdellä tähdellä merkattu
Ja mistäköhän löytyisi venttiilien välykset, kun tuo säätökin pitäisi tehdä. Onnistuuko kotikonstein, kunhan vain hankin rakotulkin.
26.8.2011 12:26